Mooiste is dat Rutten dat nog wel het ergst vindt. Remember PSV - Willem II?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Brands moet nu echt opschieten, Pieters gaat nu ook al weg. Straks staan we daar tegen RKC met 3 verdedigers.
Zoals een echte Brabanderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker Twitteren vanaf je witte tuinstoel voor de voordeur van je huurhuis, krat pils erbij. Schitterend!
Wielaert? Die gaat PSV echt niet verbeteren hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
Wielaert zou wel geschikt zijn als verdediger en aanvoerder van PSV. Helaas heeft hij afgelopen mei voor 2 jaar getekend bij Roda JC en daarmee lijkt hij me toch wel onhaalbaar. Of PSV moet wederom de hoofdprijs betalen.
Als aanvoerder nog wel....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
Wielaert zou wel geschikt zijn als verdediger en aanvoerder van PSV. Helaas heeft hij afgelopen mei voor 2 jaar getekend bij Roda JC en daarmee lijkt hij me toch wel onhaalbaar. Of PSV moet wederom de hoofdprijs betalen.
Maak je een grapje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
Hahaha.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
Dat klopt..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel een PSV hart
Gelukkig maar..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef lyolyrc het volgende:
Rob Wielaert is weggegaan bij PSV in een tijd dat de jeugd toch al niet veel kans kreeg. Hij heeft wel uitstekend gefunctioneerd bij Twente, waarna hij door Ajax werd weggekocht. Daar kwam hij terecht in een team dat toch al niet lekker functioneerde. In Wielaert zie ik een betere aanvoerder dan in Toiboy, Engelaar of Bouma.
Ik zou Wielaert een goede optie vinden. Maar wees gerust: ik weet wel zeker dat PSV zijn kakelverse contract van 2 jaar niet gaat afkopen.
?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guus Hiddink. Dat is me daar nogal eens een kerel. Elk woord wat aan hem vuilgemaakt wordt is er eigenlijk één teveel; je moet in principe alleen maar naar hem kijken.
Guus is je favoriete corpulente opa, hij straalt een geruststellende "alles-komt-goed-met-een-biertje-en-een-goed-glas-wijn"-mentaliteit uit - op iedereen, en vooral op zijn jongens. Want dat zijn ze tenslotte.
Nog even, en dan is het zover: het grote moment; de onvermijdelijke terugkeer. Guus heeft een huis in de grachtengordel, dus hij gaat naar Ajax. Dat is als zeggen dat Dirk Kuijt naar Katwijk gaat omdat hij daar een viskraam heeft gekocht. Nee, Guus weet heel goed wat er gaat gebeuren. Hij is een gentleman, en houdt daarom zijn kaken stijf op elkaar.
Dit najaar, in stadions bij U in de buurt. Reserveer nu...
Ik ben erbij! Met zo'n introductie vol spanning en mysterie mag je het duidelijk niet missen. Geen idee wat, maar je hebt het aan mij verkocht!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guus Hiddink. Dat is me daar nogal eens een kerel. Elk woord wat aan hem vuilgemaakt wordt is er eigenlijk één teveel; je moet in principe alleen maar naar hem kijken.
Guus is je favoriete corpulente opa, hij straalt een geruststellende "alles-komt-goed-met-een-biertje-en-een-goed-glas-wijn"-mentaliteit uit - op iedereen, en vooral op zijn jongens. Want dat zijn ze tenslotte.
Nog even, en dan is het zover: het grote moment; de onvermijdelijke terugkeer. Guus heeft een huis in de grachtengordel, dus hij gaat naar Ajax. Dat is als zeggen dat Dirk Kuijt naar Katwijk gaat omdat hij daar een viskraam heeft gekocht. Nee, Guus weet heel goed wat er gaat gebeuren. Hij is een gentleman, en houdt daarom zijn kaken stijf op elkaar.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
Het zoveelste talent gaat PSV momenteel niet redden. Er moet een speler bijkomen met ervaring čn aanvoerderscapaciteiten die ook nog eens lekker over het veld gaat buffelen. Een speler zoals bijvoorbeeld Jan Wouters was. Toivonen heeft vorig jaar bewezen onvoldoende professioneel te zijn en zijn recente oproep om versterkingen bewijst dat hij tekortschiet als aanvoerder.quote:
SPOILER: nog iets om te schuddebuikenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het zoveelste talent gaat PSV momenteel niet redden. Er moet een speler bijkomen met ervaring čn aanvoerderscapaciteiten die ook nog eens lekker over het veld gaat buffelen. Een speler zoals bijvoorbeeld Jan Wouters was. Toivonen heeft vorig jaar bewezen onvoldoende professioneel te zijn en zijn recente oproep om versterkingen bewijst dat hij tekortschiet als aanvoerder.
Andere verdedigers zonder aanvoerderscapaciteiten zijn misschien goed voor de breedte, maar dan zou ik wel een keeperswisseling doorvoeren. De vorige wedstrijd toonde duidelijk dat Isaksson een bron van onrust voor de verdediging is. Cassio is een beter meevoetballende keeper, Sinouh een beter coachende keeper. Aan PSV de keus.Dat dus...SPOILER: nog iets om te schuddebuikenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie even geluk. Benieuwd met welke binnenlandse verrassing Brands nu weer komt aanzetten. Ik gok Derijckquote:Update donderdag 11 augustus 18:05 uur
PSV en AZ praten niet meer over transfer Moisander
Het is definitief uitgesloten dat Niklas Moisander zijn carričre voort gaat zetten bij PSV. De centrale verdediger van AZ wil weliswaar graag weg, maar de vraagprijs van de Alkmaarders en het aanbod van de Eindhovenaren liggen te ver uit elkaar. Beide partijen hebben daarop besloten dat verdere onderhandelingen niet nodig zullen zijn. Een nieuwe afspraak om te verschijnen aan de onderhandelingstafel is dus niet gemaakt, meldt persbureau ANP.
Klavan als vervanger van Pieters.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben jullie even geluk. Benieuwd met welke binnenlandse verrassing Brands nu weer komt aanzetten. Ik gok Derijck
Mwoah, toch een stuk rijden vanuit Eindhoven en Enschede hoor. Of je wilt hem maar 1, max 2, keer zien of zo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dat klinkt wel als iets geniaalsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Soms droom ik dat Brands naar Turkije gaat, op zijn knieen gaat en vraagt of Hiddink terug wil komen. Dat Hiddink dan de eerste vliegtuig naar Amsterdam neemt, 2 middenvingers opsteekt. Stapt in zijn Mercedes en plankt naar Eindhoven. Daar trapt hij Rutten van het veld en neemt alles over.
Maar helaas gebeurt dat niet!
Nou, liever Vennegoor dan Rigters...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Hesselink ook
Liever Hesselinkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou, liever Vennegoor dan Rigters...
Ghehequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Soms droom ik dat Brands naar Turkije gaat, op zijn knieen gaat en vraagt of Hiddink terug wil komen. Dat Hiddink dan de eerste vliegtuig naar Amsterdam neemt, 2 middenvingers opsteekt. Stapt in zijn Mercedes en plankt naar Eindhoven. Daar trapt hij Rutten van het veld en neemt alles over.
Maar helaas gebeurt dat niet!
quote:Middlesbrough heeft op haar officiële website laten weten af te zien van verdere pogingen om Orlando Engelaar te halen. De Engelse club probeerde Engelaar eerder op huurbasis vast te leggen.
tsss wel de nieuwe leider van onze verdedigingquote:
Komt wel goed schatjequote:
Als ie het dan ook eens laat zien, want grote mond heeft ie wel, maar voetballen ho maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsss wel de nieuwe leider van onze verdediging
De vraag is echter of het aan hem ligt. We hebben allemaal kunnen zien dat hij het op zich wel kan. Maar heel PSV speelt al dramatisch onder Rutten. In de tijd dat hij er zit heeft hij de groep niet aan het voetballen gekregen. In tegendeel, het is alleen maar achteruit gegaan. In de slot van vorig seizoen was het niets. Maar dat was het seizoen ervoor niet anders. En ik zie niet in waarom het nu opeens anders zou moeten zijn. PSV had vorig seizoen al kampioen moeten worden met die spelers. Nu is een verkoop vervangen, plus zijn er nog extra spelers bijgekomen. Maar of er nu verbetering gaat komen? Denk het niet. Engelaar is samen met de jonge (en voor veel te veel aangetrokken) Strootman de enige die tactisch iets kan inbrengen. Daarom denk ik dat hij nog steeds van enorme waarde kan zijn voor PSV. Maar Rutten moet het wel werkend krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie het dan ook eens laat zien, want grote mond heeft ie wel, maar voetballen ho maar
En dit is precies waarom we weer geen kampioen gaan worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De vraag is echter of het aan hem ligt. We hebben allemaal kunnen zien dat hij het op zich wel kan. Maar heel PSV speelt al dramatisch onder Rutten. In de tijd dat hij er zit heeft hij de groep niet aan het voetballen gekregen. In tegendeel, het is alleen maar achteruit gegaan. In de slot van vorig seizoen was het niets. Maar dat was het seizoen ervoor niet anders. En ik zie niet in waarom het nu opeens anders zou moeten zijn. PSV had vorig seizoen al kampioen moeten worden met die spelers. Nu is een verkoop vervangen, plus zijn er nog extra spelers bijgekomen. Maar of er nu verbetering gaat komen? Denk het niet. Engelaar is samen met de jonge (en voor veel te veel aangetrokken) Strootman de enige die tactisch iets kan inbrengen. Daarom denk ik dat hij nog steeds van enorme waarde kan zijn voor PSV. Maar Rutten moet het wel werkend krijgen.
Sanders eist geen landstitel van Ruttenquote:Het veroveren van de landstitel zou een mooie opsteker zijn in Eindhoven, maar is geen absolute must. Dat zegt Tiny Sanders, algemeen directeur van PSV, vrijdag in een interview met Sp!ts. De kampioensschaal ging in het seizoen 2007/08 voor het laatst naar de Brabanders: sindsdien volgden eindklasseringen op plaats vier, drie en drie.
/
Deze zomer verkocht PSV de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang aan de gemeente Eindhoven. Daar kreeg het een fiks geldbedrag voor. Opgeteld bij de opbrengsten van Balázs Dzsudzsák, die verkocht werd aan Anzhi Makhachkala had PSV daarmee voldoende geld in voorraad om de selectie flink te versterken. Van FC Utrecht kwamen Khalid Sinouh, Dries Mertens en Kevin Strootman; Georginio Wijnaldum werd overgekocht van Feyenoord.
Ondanks die prima investeringen zegt Sander dat de titel geen absolute eis is voor PSV. “Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de kómende jaren. We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen. We houden ons vooral bezig met de lange termijn Het net niet behalen van de landstitel heeft voor een iets minder positief imago van PSV gezorgd. En ook de professionaliteit binnen de club heeft voor een iets ander beeld gezorgd. Vroeger werden de termen ‘warm’ en ‘gezellig’ in een adem met PSV genoemd, dat gebeurt nu minder vaak.”
Ja omdat hij zelf ook wel weet dat met de huidige selectie kampioenschap geen doel kán zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sanders eist geen landstitel van Rutten
Zou hij daar ook Manolev meegenomen hebben? Intressant toerrnooi voor hem..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:26 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7976
Fred Rutten past er goed tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |