MAar wat ik begreep van Slegers gaat het om een clausule waarboven PSV en Pieter de winst delen, boven de 5 miljoen. Dan zou het wel wat anders liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet, gelimiteerde transfersom.
haalbaar ook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef Doublepain het volgende:
in nl wel ja, maar in het buitenland lopen er genoeg
Aangezien elke nl club dubbel zoveel vraagt, ja ik denk het wel. Maar wie weet ik niet, waarschijnlijk een mexicaan ofzo.quote:
We hebben bij elkaar op de tribune gestaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef WooZ het volgende:
Iemand interesse in een zeldzaam relique? Kom tussen de verhuisspullen een PSV seizoenkaart tegen uit '91/'92 met Romario op de voorkant
Plek was op de jeugdrang á f50,-
Engelaar centraal compenseert dat wel even.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef rubbereend het volgende:
oke dan hebben we op links en rechts niemand die kan verdedigen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef Caland het volgende:
Zonde dat De Cler net naar Cyprus is. Anders had Brands hem zeker wel effe gepolst.
ach dat zegt iedere trainerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zeer gedurfde uitspraken van Rutten weer "We gaan voor winst tegen RKC, hoewel je de tegenstander niet moet onderschatten".
Lijkt me juist het tegenovergestelde. Geen druk, alle verdedigers erin die we over hebben (2 stuks) en aanvallen met die hap!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef Doublepain het volgende:
Waarom moesten ze nou weer tegen Rutten zeggen dat ze het niet erg vinden als PSV niet eerste wordt! Nu krijgen we weer de oude Rutten, angst voetbal en tegen RKC met 5 verdedigers spelen!
nu nog iemand die ballen richting de goal trapt ipv erlangsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef Einthovuh het volgende:
Morgen de ultieme test voor Jeroen Zoet
Wijnaldum moet gewoon even al het vuil uit zijn ogen peuteren, zodat hij de goal wel kan vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu nog iemand die ballen richting de goal trapt ipv erlangs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |