Dat is dus niet waar!! Dat heeft zogenaamd kenner Thijs Slegers geroepen, maar is inmiddels al door Brands de wereld uit geholpen in het ADquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet, gelimiteerde transfersom.
Precies. Ik heb er alle vertrouwen in dat het morgen goed gaat komen. 5-0, zonder Zoet 8-0.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wijnaldum moet gewoon even al het vuil uit zijn ogen peuteren, zodat hij de goal wel kan vinden.
5?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef Doublepain het volgende:
tegen RKC met 5 verdedigers spelen!
Dan maakt Rutten er 5 van, hij zet Hutchinson centraal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
5?![]()
Heeft PSV nog 5 verdedigers dan?
Hutch doet morgen niet meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan maakt Rutten er 5 van, hij zet Hutchinson centraal.
Bouma, Pieters, Tamata, Manolev en Marcelo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
5?![]()
Heeft PSV nog 5 verdedigers dan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bouma, Pieters, Tamata, Manolev en Marcelo.
Als je dan Engelaar ook nog centraal achterin zet kan je zelfs met 6 verdedigers spelen. Dan Strootman en Ojo controlerende middenvelder.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 14:08:56De aanvaller uit Uruguay waar #psv naar hengelt is 17 jaar, naam en huidige club helaas nog steeds onbekend. Maar we komen er wel achter
reageer retweet
Weet ik.. waarom denk je dat ik er bij zette dat je Strootman en Ojo dan nog controlerend kan laten spelen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Niet zo serieus joh.
Het is vrijdag.
En het komt allemaal goed want rutten is er nog!![]()
Oh wacht![]()
Als het maar niet zo'n vervelend mannetje is als Suarezquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Tijdens het WK of Copa?? -17 had Uruguay ook gewonnen toch? Gewoon daar naar de topscorer kijken
http://www.goal.com/en/teams/uruguay/1466/uruguay-under-17
Zo erg lopen er niet veel rond..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vervelend mannetje is als Suarez
Klopt, zelden zon vervelend mannetje op de velden gezien!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Zo erg lopen er niet veel rond..
Geen Copa gekeken zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Zo erg lopen er niet veel rond..
Eerlijk is eerlijk, als hij dan ook net zo goed is dan mag hij komen van mij. Die maniertjes die slaan we er wel uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vervelend mannetje is als Suarez
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 14:40:50Zal #Cabrera checken. Speler van atletico Madrid naar NL klinkt iig zeer onwaarschijnlijk #psv reageer retweet
Ja want die beet is inderdaad karakteristiek aan een persoon. Dat er verder spelers zijn die meerdere wedstrijden slaags raken of zo doet daar niks aan. Nee, meneertje kijkt alleen naar spelers die een keer een waas voor de ogen krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Zoals Suarez? niet gezien. Ik heb niemand zien bijten ofzo.
Je vraagt of ik op Copa dat soort spelers heb gezien, naar wat ik gezien heb vindt ik er geen die tot nu toe zich net zo misdraagt op het veld als Suarez. Dat neemt niet weg dat er er misschien wel hebben rondgelopen die net zo erg zijn. Maar veel zullen het er niet zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja want die beet is inderdaad karakteristiek aan een persoon. Dat er verder spelers zijn die meerdere wedstrijden slaags raken of zo doet daar niks aan. Nee, meneertje kijkt alleen naar spelers die een keer een waas voor de ogen krijgen.
Ja , het terughalen van Ooijerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:13 schreef Einthovuh het volgende:
Zanka en El Hamdaoui lijken 99% zeker uit beeld en Brands kijkt nu naar andere opties.
Obvious troll.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja , het terughalen van Ooijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |