Hutch doet morgen niet meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan maakt Rutten er 5 van, hij zet Hutchinson centraal.
Bouma, Pieters, Tamata, Manolev en Marcelo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
5?![]()
Heeft PSV nog 5 verdedigers dan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bouma, Pieters, Tamata, Manolev en Marcelo.
Als je dan Engelaar ook nog centraal achterin zet kan je zelfs met 6 verdedigers spelen. Dan Strootman en Ojo controlerende middenvelder.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 14:08:56De aanvaller uit Uruguay waar #psv naar hengelt is 17 jaar, naam en huidige club helaas nog steeds onbekend. Maar we komen er wel achter
reageer retweet
Weet ik.. waarom denk je dat ik er bij zette dat je Strootman en Ojo dan nog controlerend kan laten spelen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Niet zo serieus joh.
Het is vrijdag.
En het komt allemaal goed want rutten is er nog!![]()
Oh wacht![]()
Als het maar niet zo'n vervelend mannetje is als Suarezquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Tijdens het WK of Copa?? -17 had Uruguay ook gewonnen toch? Gewoon daar naar de topscorer kijken
http://www.goal.com/en/teams/uruguay/1466/uruguay-under-17
Zo erg lopen er niet veel rond..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vervelend mannetje is als Suarez
Klopt, zelden zon vervelend mannetje op de velden gezien!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Zo erg lopen er niet veel rond..
Geen Copa gekeken zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Zo erg lopen er niet veel rond..
Eerlijk is eerlijk, als hij dan ook net zo goed is dan mag hij komen van mij. Die maniertjes die slaan we er wel uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vervelend mannetje is als Suarez
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 14:40:50Zal #Cabrera checken. Speler van atletico Madrid naar NL klinkt iig zeer onwaarschijnlijk #psv reageer retweet
Ja want die beet is inderdaad karakteristiek aan een persoon. Dat er verder spelers zijn die meerdere wedstrijden slaags raken of zo doet daar niks aan. Nee, meneertje kijkt alleen naar spelers die een keer een waas voor de ogen krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Zoals Suarez? niet gezien. Ik heb niemand zien bijten ofzo.
Je vraagt of ik op Copa dat soort spelers heb gezien, naar wat ik gezien heb vindt ik er geen die tot nu toe zich net zo misdraagt op het veld als Suarez. Dat neemt niet weg dat er er misschien wel hebben rondgelopen die net zo erg zijn. Maar veel zullen het er niet zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja want die beet is inderdaad karakteristiek aan een persoon. Dat er verder spelers zijn die meerdere wedstrijden slaags raken of zo doet daar niks aan. Nee, meneertje kijkt alleen naar spelers die een keer een waas voor de ogen krijgen.
Ja , het terughalen van Ooijerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:13 schreef Einthovuh het volgende:
Zanka en El Hamdaoui lijken 99% zeker uit beeld en Brands kijkt nu naar andere opties.
Obvious troll.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja , het terughalen van Ooijer
sorry hoor maar die man kan niet meer serieus nemen sinds hij Wijnaldum heeft binnengehaald en zich versterkt heeft op posities die totaal niet nodig zijnquote:
Drop Wielaert.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef rubbereend het volgende:
Je kan beter niks halen dan Ooijer
quote:Update 12 augustus 14:48 uur - Rutten moet boodschap Sanders 'op zich in laten werken'
Fred Rutten weet niet hoe hij moet reageren op de boodschap die algemeen directeur Tiny Sanders vrijdag naar buiten stuurde. De sportbestuurder gaf aan dat hij geen titel eist van de hoofdtrainer, maar Rutten is ambitieus en eist dat wél van zichzelf en van zijn spelersgroep. "Ik wil dit eerst even op me laten inwerken", sprak Rutten tegenover het Eindhovens Dagblad.
quote:Rutten: "Wil dit eerst op me laten inwerken"
PSV-directeur Tiny Sanders liet vrijdagochtend weten dat de titel dit seizoen geen absolute must is. Voor Fred Rutten komen die uitspraken als een grote verrassing.
De coach wilde dan ook niet inhoudelijk op de uitlatingen ingaan. "Ik wil dit eerst even op me laten inwerken", zei hij tegen het Eindhovens Dagblad. Wel gaf Rutten al aan dat voor hemzelf de titel gewoon het doel is.
Volgens Sanders richt PSV zich met aankopen als Dries Mertens, Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum op de lange termijn. "Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de kómende jaren", zei hij. "We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen. We houden ons vooral bezig met de lange termijn."
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Op PN wordt nu een Derick Tshimanga genoemd. Zijn ze erg positief over. Ik zie alleen een donkere versie van Manolev.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:47 schreef DeNummer10 het volgende:
Voetbaltechnisch best onbeholpen inderdaad, doet veel op atletisch vermogen.
Ahem, stukje topic gemistquote:
Daarom had PSV het anders aan moeten pakken omdat een titel niet realistisch is als je het momenteel juist wil doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:09 schreef Einthovuh het volgende:
Sanders eist dan wel geen titel van Rutten maar de supporters wel.
Moet je maar fan zijn van een echte club (Lees: Ajax)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef jpg97 het volgende:
tegenwoordig is "gewoon" 1-0 al "gewoon"
Dan is het tijd voor Rutten om op te tyfen. RKC moet je naar huis sturen met 8 tegengoals en geen doelpunten mee.quote:
Zou mooi zijn. 3 punten en Rutten weg. Twee vliegen in een klapquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor Rutten om op te tyfen. RKC moet je naar huis sturen met 8 tegengoals en geen doelpunten mee.
NIet alleen Rutten maar Sanders en Toivonen moeten ook optyfen. Snap niet dat ze Toivonen niet weg wouden hebben en dan iemand anders gingen halen. Toivonen is gewoon een onrust stoker...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor Rutten om op te tyfen. RKC moet je naar huis sturen met 8 tegengoals en geen doelpunten mee.
Waarom Sanders?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NIet alleen Rutten maar Sanders en Toivonen moeten ook optyfen. Snap niet dat ze Toivonen niet weg wouden hebben en dan iemand anders gingen halen. Toivonen is gewoon een onrust stoker...
UItspraken als "We verwachten geen titel" is gewoon zwaar debiel. Hoe slecht het team ook is. Je moet altijd voor het hoogste gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Waarom Sanders?Hij heeft PVS juist gered.
Dus dan moet ie maar weg? Sanders is juist een man die we op dit moment nodig hebben. Iemand die verantwoord met het geld om gaat en met een groot netwerk overal inkomsten vandaan haalt. Een betere directeur gaan we niet krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
UItspraken als "We verwachten geen titel" is gewoon zwaar debiel. Hoe slecht het team ook is. Je moet altijd voor het hoogste gaan.
Het grote geld haal je met constant aan de top te staan. Niet op de 4e of 3e plek...Zorg dat je continu hoog staat en de sponsoren komen vanzelf en je haalt CL geld binnen. Heb je geen netwerken voor nodig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dus dan moet ie maar weg? Sanders is juist een man die we op dit moment nodig hebben. Iemand die verantwoord met het geld om gaat en met een groot netwerk overal inkomsten vandaan haalt. Een betere directeur gaan we niet krijgen.
En een andere directeur gaat daar wel voor zorgen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het grote geld haal je met constant aan de top te staan. Niet op de 4e of 3e plek...Zorg dat je continu hoog staat en de sponsoren komen vanzelf en je haalt CL geld binnen. Heb je geen netwerken voor nodig.
Een directeur die Toivonen eruit plukt óf hem flink op z'n plek zet, en het team boost om de titel te halen? Ja. Met Ajax en Twente die punten kunnen gaan morsen zoals vorig jaar maak je gewoon een goede kans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
En een andere directeur gaat daar wel voor zorgen?
Dat is het taak van de trainer niet Sanders. Met Fred Rutten aan het roer zie ik het ook somber in en zou liever morgen al een nieuwe trainer gepresenteerd zien. Maar ik vind Toivonen een prima speler.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een directeur die Toivonen eruit plukt óf hem flink op z'n plek zet, en het team boost om de titel te halen? Ja. Met Ajax en Twente die punten kunnen gaan morsen zoals vorig jaar maak je gewoon een goede kans.
Toivonen is een speler die zich binnen én buiten het veld continu misdraagt. Het kan gewoon niet dat hij het teamgevoel beter maakt. Hij is al hij zich normaal gedraagt een prima speler maar zoals hij nu is, is het gewoon niks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:00 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is het taak van de trainer niet Sanders. Met Fred Rutten aan het roer zie ik het ook somber in en zou liever morgen al een nieuwe trainer gepresenteerd zien. Maar ik vind Toivonen een prima speler.
Maar Sanders is de man die juist onze club er bovenop aan het helpen is nadat er jarenlang wanbeleid is gevoerd en geld rond is gestrooid in de hoop CL te halen.
Mwoah, als PSV zijnde ben je gewoon verplicht mee te blijven doen om de titel. Ook zonder goede spits en verdediging zullen we echt wel top 5 eindigen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Twente Ruiz verliest zie ik PSV minstens 2e worden in de eredivisie
Vertel, slaat hij zijn vrouw/vriendin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toivonen is een speler die zich binnen én buiten het veld continu misdraagt. Het kan gewoon niet dat hij het teamgevoel beter maakt. Hij is al hij zich normaal gedraagt een prima speler maar zoals hij nu is, is het gewoon niks.
Schijnt vaker voor te kruipen bij de bakker en z'n afval niet te scheiden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, slaat hij zijn vrouw/vriendin?
als je gaat optellen wat Ruiz en Janssen Twente aan punten hebben opgeleverd kan het niet anders dan dat ze gaan inleveren. Die twee hebben zo vaak de beslissende gemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Twente Ruiz verliest zie ik PSV minstens 2e worden in de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |