Zal zeker weer gebeuren maar dit seizoen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef Doublepain het volgende:
psv gaat kampioen worden hoor, nog 2 goeie aankopen.
minimaal 2dequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal zeker weer gebeuren maar dit seizoen?
Gelimiteerde som van 750.000 dacht ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zullen wel weer 6 miljoen betaald hebben.
Ach, Fred krijgt iedereen aan het voetballenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelimiteerde som van 750.000 dacht ik.
Wel een "goede" aankoop als back-up sowieso. Was broodnodig, maar hopelijk niet voor de basis. Of hij moet zo gaan verrassen
Kan gelukkig europees niet ingezet wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelimiteerde som van 750.000 dacht ik.
Wel een "goede" aankoop als back-up sowieso. Was broodnodig, maar hopelijk niet voor de basis. Of hij moet zo gaan verrassen
Mja, het is inderdaad geen super aankoop. Dat lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, Derijck zeg
Wat een slechte verdedigersspoeling deze tijd
Cillessen is toch al binnen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad geen super aankoop. Dat lijkt me duidelijk![]()
Maar je kan beter Derijck als back-up hebben dan Addo of een jeugdspeler denk ik. Dus wat dat betreft kan je alleen maar geluk hebben als hij zich toch tot basiskracht weet op te werken (Wat ik niet verwacht overigens).
En zeker voor dit geld. Je kan ook voor zo'n bedrag de 35 jarige keeper van VVV kopen bijv.
Dunno. Maar als voorbeeld dat het niet zo heel veel geld is voor een nederlandstalige CV van een ploeg die europees voetbal heeft gehaald.quote:
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef Doublepain het volgende:
psv gaat kampioen worden hoor, nog 2 goeie aankopen.
Maar je kan dan wel beter een Derijck als een Marcelo halen dan misschienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:59 schreef Caland het volgende:
Derijck is echt wel voor de basis gehaald, al is het sowieso niet zo moeilijk om in de basis te raken als je die verdediging van jullie ziet.
Het is echt niet zo'n slechte aankoop als menigeen hier doet vermoeden, vind het alleen wel weer tekenend voor het 'netwerk' van Brands. Bord op schoot scouting.
lol wie verwacht dat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat Wisgerhof zo goed bij Twente draait komt door Twente zelf. Goed te vergelijken met Wielaert. Bij Twente top, bij Ajax flop. Derijck komt in een situatie terecht waarvan verwacht wordt dat hij gelijk de nieuwe defensieleider wordt. Dit gaat em niet worden.
Hoho, ik ga ervan uit dat Derijck mag knokken voor een basisplek, maar in principe gehaald is voor de breedte. Ben benieuwd wat er nog gaat komen, want dat er nog wat staat te gebeuren is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat Wisgerhof zo goed bij Twente draait komt door Twente zelf. Goed te vergelijken met Wielaert. Bij Twente top, bij Ajax flop. Derijck komt in een situatie terecht waarvan verwacht wordt dat hij gelijk de nieuwe defensieleider wordt. Dit gaat em niet worden.
Wordt dat van hem verwacht? Ik vraag het me af. Ik verwacht het in ieder geval niet van hem...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Op zich denk ik dat ook, maar is het onder de huidige omstandigheden niet belachelijk om een speler voor de breedte te kopen als je gewoon constateert dat de basis niet voldoende is? Dan koop je dus bewust nog meer middelmaat.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoho, ik ga ervan uit dat Derijck mag knokken voor een basisplek, maar in principe gehaald is voor de breedte. Ben benieuwd wat er nog gaat komen, want dat er nog wat staat te gebeuren is wel duidelijk.
Dat is pas belachelijk wanneer er verder niemand meer zou komen. Derijck komt als de vervanger van Maza.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat ook, maar is het onder de huidige omstandigheden niet belachelijk om een speler voor de breedte te kopen als je gewoon constateert dat de basis niet voldoende is? Dan koop je dus bewust nog meer middelmaat.....
Niet zo moeilijk met die idioten die er nu spelen. Zou ook wat zijn om in deze situatie even een speler voor de bank te kopen die je het eerste jaar meer dan een miljoen zal kosten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:30 schreef Lastpost het volgende:
Derijck gaat bij jullie gewoon in de basis staan daar ben ik van overtuigd, goede verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |