Ik heb geen autoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Auto's zijn ter compensatie. Ik heb een Twingo. Nuff said.
TWINGO!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Daar zal het niet veel eenvoudiger zoeken zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef Reya het volgende:
Ik heb hier duidelijk niets te zoeken; derhalve rest mij niets anders dan de straat.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de TT niet helemaal plaatsen met in het achterhoofd het feit dat welgeteld 1 iemand bezig was met andermans inkomen.
Dat is makkelijk parkeren; de Toyota iQ zou vermoedelijk mijn voorkeur hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij mij ook zo iets. Capital punishmentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een op de 10 inwoners van Parodico word geexecuteerd.
En niemand had het over de penis van anderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de TT niet helemaal plaatsen met in het achterhoofd het feit dat welgeteld 1 iemand bezig was met andermans inkomen.
Tis weer eens een ander onderwerp dan de geaarheid waar hier recentelijk met verve over werd gesproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Was jij nou niet de persoon die zo nodig tegen mij wilde straatracen? Talking about compensation.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat moet wel, zonder autoquote:
Zeikerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Je hebt een offday vandaag Koos.quote:
Ik vind een Jaguar S-Type ook wel mooi. Of is dat ook weer wansmaak?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Dan zal ik maar uit de kast komen, een BMW X5 heeft mijn voorkeur:
[ afbeelding ]
Ik ben ook druk geweest de afgelopen dagen. Ik had vandaag zelfs de leiding.quote:
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een Jaguar S-Type ook wel mooi. Of is dat ook weer wansmaak?
Over jou en je collega. Chapeau, dat had ik ook toen ik 17 was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook druk geweest de afgelopen dagen. Ik had vandaag zelfs de leiding.
De nieuwe Jags (van de afgelopen 2 jaar, zeg maar de XF en de XJ) vind ik enorme wansmaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een Jaguar S-Type ook wel mooi. Of is dat ook weer wansmaak?
Die is toch net een stapje groter dan een smart?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is makkelijk parkeren; de Toyota iQ zou vermoedelijk mijn voorkeur hebben.
Meh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De nieuwe Jags (van de afgelopen 2 jaar, zeg maar de XF en de XJ) vind ik enorme wansmaak.
Oh gossie. Je bent een hele bink hoor, GS.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over jou en je collega. Chapeau, dat had ik ook toen ik 17 was.
Anders jij wel, executive manager Koosquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh gossie. Je bent een hele bink hoor, GS.
Af en toe een beetje misplaatst overmoedig doen is wat anders dan compenseren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was jij nou niet de persoon die zo nodig tegen mij wilde straatracen? Talking about compensation.
met je Twingo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Af en toe een beetje misplaatst overmoedig doen is wat anders dan compenseren.
Hoe voelde dat eigenlijk? Kreeg je al neigingen om mensen te ontslaan, bonussen voor jezelf te bedenken enzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook druk geweest de afgelopen dagen. Ik had vandaag zelfs de leiding.
Knulletje, ik geef eerlijk gezegd geen zak om mijn functie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders jij wel, executive manager Koos
Nu ben ik ook regelmatig in Rotterdam met de auto onderweg, maar kan nu niet zeggen dat men met een grote auto problemen heeft daar te parkeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die is toch net een stapje groter dan een smart?
En idd. makkelijk parkeren. Ik werk in R'dam en moet af en toe naar klanten in de buurt, dus dan is het wel zo handig. Als ik heel het land door moet crossen is het een ander verhaal natuurlijk.
Nee, niet met de Twingo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
met je Twingo?naja een multipla is nog erger.
Ligt eraan waar je komt natuurlijk, op de meeste plaatsen is het prima te doen, tenzij je echt wat meer richting centrum gaat en ergens in de buurt wil parkeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu ben ik ook regelmatig in Rotterdam met de auto onderweg, maar kan nu niet zeggen dat men met een grote auto problemen heeft daar te parkeren.
Toch moest het wel even gezegd worden dat je de leiding had, vrindje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knulletje, ik geef eerlijk gezegd geen zak om mijn functie.
Een soort "mwah".quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat, "meh"?
Die taal ben ik helaas niet machtig.
Ik zie niet helemaal de relevantie eigenlijk. Jij bent vooral bezig met wat anderen hebben of verdienen, ik zeg gewoon wat ik mooi vind.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
Zegt iemand die aldoor lult over horloges en auto's
1 citaat svp waarin ik iemand ondervraagt heb naar zijn of haar inkomstenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal de relevantie eigenlijk. Jij bent vooral bezig met wat anderen hebben of verdienen, ik zeg gewoon wat ik mooi vind.
Ik hoop dat jij ook gelukkig wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal gelukkig en miljonair worden
Mwoah, ging er meer om dat druk was. Maar blijkbaar voelde jij toch effe de neiging om daarop te reageren. Waarom is dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch moest het wel even gezegd worden dat je de leiding had, vrindje.
Dankjewelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook gelukkig wordt.
Dat gun ik iedereen ook wel hoewel ik voorzichtig moet zijn met wat ik zeg want anders houd ik mij volgens erik teveel bezig met iemands anders z'n inkomsten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal gelukkig en miljonair worden
Je bent zo lekker makkelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ging er meer om dat druk was. Maar blijkbaar voelde jij toch effe de neiging om daarop te reageren. Waarom is dat?
Dat is een kenmerk van mensen die een kutleven hebben, zich bemoeien met de levens van anderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal de relevantie eigenlijk. Jij bent vooral bezig met wat anderen hebben of verdienen, ik zeg gewoon wat ik mooi vind.
Zo, jij hebt mij helemaal door. Poeh he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een kenmerk van mensen die een kutleven hebben, zich bemoeien met de levens van anderen.
Tsja, ik ben dan ook maar een simpel schrijvertje.quote:
Nee, dat is als je actief gaat speuren naar de marktconforme lonen van iemands functie en probeert te achterhalen welke werkgever iemand heeft. Als ik iedereen een mooi leven gun, hou ik me niet bezig met het hoe, waarom en de (on)mogelijkheid met iemand zijn of haar vooropleiding om een bepaald doel te bereiken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gun ik iedereen ook wel hoewel ik voorzichtig moet zijn met wat ik zeg want anders houd ik mij volgens erik teveel bezig met iemands anders z'n inkomsten.
Daar heb je ongetwijfeld gelijk in, er zullen ook plekken zijn waar het net iets krapper is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je komt natuurlijk, op de meeste plaatsen is het prima te doen, tenzij je echt wat meer richting centrum gaat en ergens in de buurt wil parkeren.
Daar zit ik nog lang niet, ik schrijf enkel voor de lol en niemand betaald mij voor mijn literaire kwaliteiten. Wat dat betreft, heb jij het op journalistiek vlak veel verder geschopt dan ik. Kudos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik ben dan ook maar een simpel schrijvertje.
Ik ben ook maar een simpele, volkse jongen hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik ben dan ook maar een simpel schrijvertje.
Je vleit me.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zit ik nog lang niet, ik schrijf enkel voor de lol en niemand betaald mij voor mijn literaire kwaliteiten. Wat dat betreft, heb jij het op journalistiek vlak veel verder geschopt dan ik. Kudos.
Weet ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele, volkse jongen hoor!
De Mulsanne is 2009 geintroduceerd, mischien was het zo eentje:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
V_P;
Ik zag laatst de auto van Hammerstein en dat een Bentley Mulsanne (?) maar dan het wat oudere type. Ook een chique bak hoor.
Ja, parkeergarage, daar is natuurlijk altijd wel plek voor wat grotere auto's, ik bedoel meer de parkeerplekken langs de weggetjes enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je ongetwijfeld gelijk in, er zullen ook plekken zijn waar het net iets krapper is.
Maar qua parkeren in de stad zet ik hem dan hier neer, dan ben je wel relatief in het centrum:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,68.93,,0,-1.36
Ben wel zo iemand die dan eventjes wat etage's verder omhoog rijdt zodat je de ruimte hebt en ook niet door anderen wordt ingeparkeerd.
Geen idee waar dit vandaan komt maar ik houd mij noch bezig met iemands opleiding en de inkomsten die daarbij horen. Als iemand uit zichzelf meldt wat voor opleiding hij of zij heeft gedaan dan kan het zijn dat ik daarop een vraag stel, persoon in kwestie is volledig vrij om zo'n vraag van mijn zijde te negeren. En voor de rest weet ik niemands werkgever hier, behalve die van kv dan, maar dat weet iedereen dacht ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is als je actief gaat speuren naar de marktconforme lonen van iemands functie en probeert te achterhalen welke werkgever iemand heeft. Als ik iedereen een mooi leven gun, hou ik me niet bezig met het hoe, waarom en de (on)mogelijkheid met iemand zijn of haar vooropleiding om een bepaald doel te bereiken.
Hoi Henk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele, volkse jongen hoor!
Mooi is anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Mulsanne is 2009 geintroduceerd, mischien was het zo eentje:
[ afbeelding ]
Te lomp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk mee, als je langs de weg wilt parkeren (Kralingen) dan lukt het meestal alleen als je veel geluk hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, parkeergarage, daar is natuurlijk altijd wel plek voor wat grotere auto's, ik bedoel meer de parkeerplekken langs de weggetjes enzo.
Daar prak ik mijn kart ook regelmatig trouwens
Dan had je dat betoog moeten inleiden met hetgeen wat hierboven staat. Ach, en ik weet dat ik een sherlock imago heb, maar als mensen serieus denken dat ik een dossier over hem of haar bijhoudtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb het niet over jou php.
Ik zeg alleen dat indien je jezelf actief bezighoudt met dit soort speurwerkzaamheden (en dat imago heb je nu eenmaal) men denkt dat je ongezonde interesse in ze toont.
Volgens mij is dat hem. Had een aflopende achterkant.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb enkel vier manke stalen rossen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
uuuuhh? Cerbie heeft ook een Twingo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik vermoedde datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan had je dat betoog moeten inleiden met hetgeen wat hierboven staat. Ach, en ik weet dat ik een sherlock imago heb, maar als mensen serieus denken dat ik een dossier over hem of haar bijhoudt
Iemand die een paar slechte dagen heeft gehad, altijdquote:
Ach gos. Op MSN of Facebook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:48 schreef Illiberal het volgende:
"Geen vrienden beschikbaar om mee te chatten."
The Bentley Mulsanne was a performance luxury car produced by Bentley Motors Limited from 1980 until 1992, though derivative models like the Continental T and Azure lasted into the 2000s. The name is derived from Bentley's famous history, which included five victories at the 24 Hours of Le Mans between 1924 and 1930 — the 'Mulsanne Straight' being the stretch of the Le Mans racecourse where cars reach their highest speeds.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ouwe relschopper.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef Reya het volgende:
Ik heb hier duidelijk niets te zoeken; derhalve rest mij niets anders dan de straat.
Dat is mij nog nooit overkomen. Zeker niet op dit tijdstip.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Utrechter duikt op in Noord-Koreaanse krant
Later wil ik toch niet in de stad wonen, dus een auto is dan wel noodzaak. Hoewel ik het sowieso prettiger vind om met een auto direct het centrum in te rijden en hem dan in een parkeergarage neer te parkeren en te voet mijn reis voort te zetten. Het is gewoon een prettig idee om onanfhankelijk van het OV te zijn, daarbij komt dat je dan ook nog een stuk sneller thuis bent (als je buiten de stad woont, zeg maar hier in het oosten).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem. Had een aflopende achterkant.
Vraag me af waarom je zo'n kar in Amsterdam nodig hebt eigenlijk, ik ga later gewoon met de fiets en tram.
Of het is gewoon een mannelijke Kim Ni-my-erquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi dat die Koreanen ook weer zo'n propaganda lulverhaal om die vent heen hebben gebouwd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb enkel vier manke stalen rossen.Haha, dat spel moet ik onthouden, maar dan schreeuw ik wel heel hard Twingo uit het raampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat
"Nee, dat is als je..."
een goede inleiding gaf.
Immers, deze voorwaardelijke zin gaf aan dat je om in aanmerking te komen voor erik's kwalificatie eerst de door mij genoemde activiteiten moest ondernemen.
Geen probleemquote:
Aangezien ik het vermoeden had dat erik niet zo'n oude Bentley bedoelde, ging ik uit van onderstaande:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
The Bentley Mulsanne was a performance luxury car produced by Bentley Motors Limited from 1980 until 1992, though derivative models like the Continental T and Azure lasted into the 2000s. The name is derived from Bentley's famous history, which included five victories at the 24 Hours of Le Mans between 1924 and 1930 — the 'Mulsanne Straight' being the stretch of the Le Mans racecourse where cars reach their highest speeds.
quote:Bentley's new flagship model which brings back the Mulsanne name, and will replace the Arnage, was unveiled at the 2009 Pebble Beach Concours d'Elegance, on 16 August 2009. The car is expected to go on sale during 2010. Coupe and convertible variants are expected to follow at some point as replacements for the Arnage-based Brooklands and Azure respectively.[3]
Ik dacht alleen dat het oordeel van Erik leidend was, of dicht ik daar de beste man teveel eer toe?quote:
Is mij ook nog nooit overkomen, maar ik heb een handje of wat vol van die 24/7 facebookers ertussen zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen. Zeker niet op dit tijdstip.
Er zijn vast wel wat leuke fok!kers die je toe willen voegen.
Kan inderdaad ook, scheelt een paar pondjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien ik het vermoeden had dat erik niet zo'n oude Bentley bedoelde, ging ik uit van onderstaande:
[..]
Hij hoeft zich niet aan de door mij geschapen voorwaarden te conformeren, neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat het oordeel van Erik leidend was, of dicht ik daar de beste man teveel eer toe?
Tsja, als je Go!Chat gebruikt op je telefoon, sta je gewoon 24/7 online.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is mij ook nog nooit overkomen, maar ik heb een handje of wat vol van die 24/7 facebookers ertussen zitten.
Het zijn niet allemaal telefoongebruikers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, als je Go!Chat gebruikt op je telefoon, sta je gewoon 24/7 online.
De sector waarin jij werkzaam bent verklaard het eeaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal telefoongebruikers.
Volgens mij hebben die mensen juist allemaal Android smartphonesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De sector waarin jij werkzaam bent verklaard het eea
Zo vreemd is het niet meer dat iemand zijn/haar pc 24/7 aanstaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal telefoongebruikers.
Nee, LinkedIn en Twitter is noodzakelijk, nu ben je nog aborteerbaar.quote:
Nicequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
De keuken is gewit, godverrrrdomme. Ik kan verhuizen!
Yayy, gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef Tem het volgende:
Mooie vraag over Nederlandse schrijvers.
K&W topic en fotos?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond hem pittig.quote:
die laatste twee waren een twijfelgeval.quote:
Dat mens heeft al twee keer zitten maffen met stop.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
die laatste twee waren een twijfelgeval.
Is ook een beetje een stoffig typetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mens heeft al twee keer zitten maffen met stop.
Toch door.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook een beetje een stoffig typetje.
Kees Mintienhuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar de neuk hebben jullie het over?
Zou ze het redden? Net aan hé.quote:
Oeehh.quote:
Wat een rare foto.quote:
Ze hebben je nodig. Run, Forest, run!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef eriksd het volgende:
PETER GABRIEL IS GENOEMD MENSEN
EN BILLY JOEL OOK
DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN
Die aap met die baard?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
http://nieuwsuur.nl/uitzending/2011-08-09/
Check die econoom van 23:00![]()
![]()
![]()
Serieus.
Lingo is meer wat voor me.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze hebben je nodig. Run, Forest, run!
Ja, heeft ie z'n ritalin vergeten in te nemen ofzo? Ik word zenuwachtig van zijn manier van praten en doenquote:
Beetje een verstrooide professor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
Volgens mij mist Krauss het punt; we hebben voordelen van de Euro, dat klopt.
Maar we hebben nadelen van de absentie van een economische unie.
Hij heeft gewoon een grappig hoofd. Niet gelijk zo dramatisch, want ik vond inderdaad dat hij zinnige dingen zeiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Krauss. Die verstandige dingen zei. Valt me tegen dat jij mensen op hun uiterlijk beoordeelt.
Gelukkig doe jij dat nooit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Krauss. Die verstandige dingen zei. Valt me tegen dat jij mensen op hun uiterlijk beoordeelt.
Je wil hem een spuitje geven heh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een grappig hoofd. Niet gelijk zo dramatisch, want ik vond inderdaad dat hij zinnige dingen zei
ALTIJD WEER dat oppervlakkige op het uiterlijk afgaan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een grappig hoofd. Niet gelijk zo dramatisch, want ik vond inderdaad dat hij zinnige dingen zei
Hehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil hem een spuitje geven heh?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef eriksd het volgende:
Ja Koos, die man zegt dingen waarvan ik vermoed dat je het ermee eens bent.
Nee, alleen rechtsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil hem een spuitje geven heh?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben je weer over zijn uiterlijk bezig, smeerpijp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Mohammad Reza Pahlaviquote:
Haatzaaien! Iedereen naar FB!quote:
Hij is wel zwart hè, racistquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
Volgens mij mist Krauss het punt; we hebben voordelen van de Euro, dat klopt.
Maar we hebben nadelen van de absentie van een economische unie.
Ik pleit vooral voor mijzelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Het is wel weer te lang geleden dat ik een ban heb gekregen. Wat dat betreft benijd ik Php.quote:
Ik ook. En ik heb vooral baat bij een welvarend, rijk en vrij Europa. Vandaar dat ik voor verregaande politieke integratie ben.quote:
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Akela erikquote:
Links kan niet genoeg onderdrukt wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Akela erik
[ afbeelding ]
Geboren leider ben je ook
Hoe kan dat nou met die superlinkse stalinmods?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.
Dan begrijp ik niet zo goed dat jij Amerika als het walhalla beschouwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Ik hield de maas nog onder mij, vuile dijkprikkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.
Geeft niet, erik. We weten allemaal dat jij een linkse spion bent,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links kan niet genoeg onderdrukt worden
Wij zijn sluimerrechtsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou met die superlinkse stalinmods?
Tuvaluquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.
Met je platgegelde krulhaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hield de maas nog onder mij, vuile dijkprikker
Ziet er goed uit, zee, strand, rust, weinig mensen (dus weinig ruzie). Heerlijk. Is de welvaart daar ook zo goed?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Php, hoe doe jij dat toch, telkens tegen een ban oplopen?
Een spion bij links? Dat klopt, ik lig daar altijd goed, ondanks mijn hatelijke teksten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geeft niet, erik. We weten allemaal dat jij een linkse spion bent,
Die grap heb ik al een keer gemaakt.quote:
Oh, laten we het hopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens![]()
De verrekte domme populisten proberen onze toekomst te vergooien. En de serieuze politici zijn electoraal zo bang dat ze net doen alsof ze naar hen luisteren. Maar ik ben er van overtuigd dat uiteindelijk het verstand zal zegevieren over de onderbuikgevoelens.
Ik ga ook niet in Newyork dc wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet zo goed dat jij Amerika als het walhalla beschouwd.
Een premier in wording.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een spion bij links? Dat klopt, ik lig daar altijd goed, ondanks mijn hatelijke teksten.
Die verzin je, want zoveel weet je helemaal niet van mijquote:
Met je onbetrouwbare en introverte noorderlingenhoofdquote:
Deze lijst ik inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Vind je het gek, je hebt gezien wat dergelijke integratie van volkeren in Joegoeslavië heeft veroorzaakt, maar dat is schijnbaar het pad wat eurofielen willen bewandelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens![]()
De verrekte domme populisten proberen onze toekomst te vergooien. En de serieuze politici zijn electoraal zo bang dat ze net doen alsof ze naar hen luisteren. Maar ik ben er van overtuigd dat uiteindelijk het verstand zal zegevieren over de onderbuikgevoelens.
Waar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in Newyork dc wonen.
Mijn excuses, ik zal u de volgende keer consulteren alvorens een poging tot humor te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Die grap heb ik al een keer gemaakt.
Natuurlijk.quote:
Hm, notes heb ik wel. Bans niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zee, strand, rust, weinig mensen (dus weinig ruzie). Heerlijk. Is de welvaart daar ook zo goed?
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Waarin?quote:
Haha, jij hebt een No(o)rser hoofd. The joke is on you!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met je onbetrouwbare en introverte noorderlingenhoofd
Die vergelijking snap ik echt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, je hebt gezien wat dergelijke integratie van volkeren in Joegoeslavië heeft veroorzaakt, maar dat is schijnbaar het pad wat eurofielen willen bewandelen.
Wijze beslissing. Ik ben 24/7 bereikbaar, echter reageer ik soms pas na 24 uur.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zal u de volgende keer consulteren alvorens een poging tot humor te doen.
Jij bent er toch wel eens afgegooid? Geheel terecht overigens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, notes heb ik wel. Bans niet.
All bets are off.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens Koos, je had gelijk, ik had gedacht dat php binnen enkele dagen weer een ban aan z'n broek had hangen, maar het lijkt erop dat het toch een maandje gaat duren.
HA! Ik ben veel zuidelijker dan dat jij bent, gekke blondine!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een No(o)rser hoofd. The joke is on you!
Ja, door remlof nota bene. Kreeg toen wel een heel vriendelijke pm.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent er toch wel eens afgegooid? Geheel terecht overigens.
Ik heb het laatst voor je nagekeken, jij hebt 2 keer 48u ban gehad toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, notes heb ik wel. Bans niet.
Jij wilt mensen onder politieke dwang samenbrengen, op een gegeven moment zijn ze dat zat en gaan op alles wat los en vast zitten schieten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vergelijking snap ik echt niet.
Bedankt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor je nagekeken
Oeh, ik wil dat ook zien, waar kan datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor je nagekeken, jij hebt 2 keer 48u ban gehad toch?
Jammer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, door remlof nota bene. Kreeg toen wel een heel vriendelijke pm.
Was crossposten niet iets wat in SC erg slecht is gevallen, in het verleden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In de OP van phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban anloopt
Nee, ik zat laatst even in het banmeldtopic te neuzen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, ik wil dat ook zien, waar kan dat?
Opbokken Remlof, als Yvonne dit leest dan kan het heel goed zijn dat ik weer 150 emails richting Yvonne moet sturen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In de OP van phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban anloopt
Hij schreef dat ik eigenlijk zijn meest favoriete user ben, maar dat hij werd overruled door die engerds van VKZ.quote:
Het gaat niet onder politieke dwang maar onder economische noodzaak. Ik ben echt benieuwd naar de komende Troonrede, ik ga er van uit dat die zal hameren op verregaande Europese integratie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij wilt mensen onder politieke dwang samenbrengen, op een gegeven moment zijn ze dat zat en gaan op alles wat los en vast zitten schieten.
Maar ik vind het best, met m'n scherfvest, camo-outfit, kisten kevlar-helm ben ik beter voorbereid dan de meeste Nederlanders, mij kan niets gebeuren.
Echt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opbokken Remlof, als Yvonne dit leest dan kan het heel goed zijn dat ik weer 150 emails richting Yvonne moet sturen.
Sowieso bashen op iemands uiterlijk, dan heb je echt niets inhoudelijks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
HA! Ik ben veel zuidelijker dan dat jij bent, gekke blondine!
Goeie moderatie was er daar. Ik lag er goed en kwam met alles weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij schreef dat ik eigenlijk zijn meest favoriete user ben, maar dat hij werd overruled door die engerds van VKZ.
Welnee, dan ken je yvonne slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opbokken Remlof, als Yvonne dit leest dan kan het heel goed zijn dat ik weer 150 emails richting Yvonne moet sturen.
Jij doet één studie aan de Universiteit van Schommeldam in fiscaal wipwappen met linkse docentenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso bashen op iemands uiterlijk, dan heb je echt niets inhoudelijks.
Je faalt wederom, triesteling!
Hm, ik was niet bepaald het oogappeltje van de mods. Jij wel he, kontenlikker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goeie moderatie was er daar. Ik lag er goed en kwam met alles weg.
Noodzaak is leuk en aardig, maar je moet het wel kunnen verantwoorden naar je bevolking toe, dat ze bezuinigingen moeten slikken om Zuid-Europa te redden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet onder politieke dwang maar onder economische noodzaak. Ik ben echt benieuwd naar de komende Troonrede, ik ga er van uit dat die zal hameren op verregaande Europese integratie.
Zelfs achter een computer heb ik een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor de autoriteiten. Remlof stuurt mij bijvoorbeeld frequent cadeau's enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, ik was niet bepaald het oogappeltje van de mods. Jij wel he, kontenlikker?
Je bent gewoon jaloers omdat iedereen je haat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij doet één studie aan de Universiteit van Schommeldam in fiscaal wipwappen met linkse docenten
Ik vond je toen veel te genuanceerd.quote:
quote:
Hihi, ik ga er stiekem weer naar terug. Zelfs remlof was het met mij eens m.b.t. het Euro-beleid daarnet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond je toen veel te genuanceerd.
Dingen kunnen veranderen blijkt nu.
Op de dag dat ik mijn unban krijg (29e) mailde ik rond 24:00 naar Yvonne met de mededeling dat mijn ban tijd over is. Kreeg ik iets in deze strekking terug :quote:
Bitterballen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs achter een computer heb ik een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor de autoriteiten. Remlof stuurt mij bijvoorbeeld frequent cadeau's enzo.
Onzin, jij wíl gewoon oorlog, daar ben je Pruis voor. Pruissen zijn de Serviërs van noord Europa.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noodzaak is leuk en aardig, maar je moet het wel kunnen verantwoorden naar je bevolking toe, dat ze bezuinigingen moeten slikken om Zuid-Europa te redden.
En combineer dat met allerlei betuttelende regelgeving vanuit Brussel (die niets te maken heeft met economie) en je hebt zo een concept voor een oorlog zoals men het in Joegoeslavië heeft gezien.
Jij wil niet weten hoeveel moeite mij het heeft gekost om netjes en rustig te blijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, dan ken je yvonne slecht.
Ah, je vindt ons wel tof Appie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is jammer dat VKZ dicht ging. Toen kwamen alle kansjongeren opeens hierheen.
Zelfs ik ben het nooit met hem eens geweest. Je raakt het kwijt jongen, echt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, ik ga er stiekem weer naar terug. Zelfs remlof was het met mij eens m.b.t. het Euro-beleid daarnet.
Ja, en ik heb er alles aangedaan om jou notes aan te smerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
VKZ was echt geweldig. Dat waren nog echte oorlogen.
VKZ gaat dit najaar weer open. Niet lang na Prinsjesdag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is jammer dat VKZ dicht ging. Toen kwamen alle kansjongeren opeens hierheen.
Ik wil oorlog? Nu ga jij mij dingen in de schoenen schuiven die jij graag wilt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, jij wíl gewoon oorlog, daar ben je Pruis voor. Pruissen zijn de Serviërs van noord Europa.
moeten we weer gaan stemmen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
VKZ gaat dit najaar weer open. Niet lang na Prinsjesdag.
Men mag best aan z'n primaire emotie's toegeven, als men dat opkropt komt het op een gegeven moment tot een uitbarsting.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoeveel moeite mij het heeft gekost om netjes en rustig te blijven.
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, je vindt ons wel tof Appie.
Ik weet het, ik haal je in qua nuancequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs ik ben het nooit met hem eens geweest. Je raakt het kwijt jongen, echt.
Daar had ik geen hulp voor nodig, herinner ik mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er alles aangedaan om jou notes aan te smeren
Een verenigd democratisch Europa ja. Geen Groot-Duitsland. En dat kan zonder oorlog, de EU ontleent haar oorsprong aan het voorkomen van oorlog in Europa, remember?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil oorlog? Nu ga jij mij dingen in de schoenen schuiven die jij graag wilt.
Jij wilt namelijk graag 1 sterk Europa (net als die Oostenrijker) en neemt daarmee een oorlog op de koop toe. En dan heb ik het opeens weer gedaan?
Ik weet wel dat ik altijd ruzie met je had.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar had ik geen hulp voor nodig, herinner ik mij.
Er zijn tig banaanvragen gedaan, maar telkens werden die niet gehonoreerd. En ik ken maar 1 fa die nonstop on isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar had ik geen hulp voor nodig, herinner ik mij.
Ach man, POL was op sterven na dood voordat wij de boel over kwamen nemen.quote:
Het doet me deugd dat ik voor de grote GS als ijkpunt mag dienen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het, ik haal je in qua nuance
Ancienniteit is a bitchquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, POL was op sterven na dood voordat wij de boel over kwamen nemen.
Het was rustig, het was fijn. Een SC per paar dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, POL was op sterven na dood voordat wij de boel over kwamen nemen.
Hihi, natuurlijk niet, softie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat ik voor de grote GS als ijkpunt mag dienen.
Maar toen was jij ook echt de VVD-spindocter aan het uithangen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik altijd ruzie met je had.
Was Whiskers er toen nog nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het was rustig, het was fijn. Een SC per paar dagen.
Jij draait oorzaak en gevolg om.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Een verenigd democratisch Europa ja. Geen Groot-Duitsland. En dat kan zonder oorlog, de EU ontleent haar oorsprong aan het voorkomen van oorlog in Europa, remember?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
En minder horloges, auto's en kutmuziek.
Haha, zelfs nog contact gehad met de VVD-voorlichting geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar toen was jij ook echt de VVD-spindocter aan het uithangen.
Banaanvragen? Voor mij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn tig banaanvragen gedaan, maar telkens werden die niet gehonoreerd. En ik ken maar 1 fa die nonstop on is
Opzouten mafklapper.quote:
Ja jij ja, maar Remlof vertikte dat. (heb ik van horen zeggen)quote:
Leuk topic trouwens. Hoewel ik mij redelijk afzijdig hield in die discussie, volgens mij. Maar echt trouwens?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, zelfs nog contact gehad met de VVD-voorlichting geloof ik.
Ten tijde van dat Netwerk-relletje.
Wegwezen, gladjakker!quote:
Nee, ik kom ook van VKZquote:
Ik heb alleen ooit met een producer van Rondom Tien gebeld naar aanleiding van een post van mij inzake mensen met overgewicht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Leuk is dat hè? Mensen die n.a.v. je Fok!-verleden je gaan interviewen.
Ik neem aan dat iedereen hier een stuk of vier tweedekamerleden heeft gehad als geinteresseerde peers.
Or was it just me?
Wat een vreemde oorlogszuchtige aanname. Er is in Europa, zeker in een globaliserende wereld, veel meer dat ons verbindt dan dat ons scheidt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij draait oorzaak en gevolg om.
Het gaat erom dat je de veelvolkerenstaat Europa niet vanuit Brussel kunt besturen, dat wekt frictie op bij autonome bevolkingsgroepen in Europa. Dan heb je maar iemand als Milosevic nodig die ageert tegen de EU, en alles schiet weer op elkaar, alleen dan in groter verband. En omdat de belangen groter dan ooit tevoren zijn zal de slag bloediger en heviger zijn dan wat we tijdens de Balkanoorlog hebben gezien.
Nee, ik ben slechts door de MIVD uitgenodigd om eens op de koffie te komen n.a.v. mijn post- en ander verleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Leuk is dat hè? Mensen die n.a.v. je Fok!-verleden je gaan interviewen.
Ik neem aan dat iedereen hier een stuk of vier tweedekamerleden heeft gehad als geinteresseerde peers.
Or was it just me?
Probeerde jij mij bans aan te smeren? Nee toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja jij ja, maar Remlof vertikte dat. (heb ik van horen zeggen)
Huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een welgemeend bedankje van Remlof die toch dankzij mij in POL is gekomen
Jij bent hier de econoom en dus per definitie gladder.quote:
Nope. Misschien de verkeerde topics gepost.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik kom ook van VKZ![]()
Waar jij mij zoals ik zei totaal niet opgevallen bent. Ik jou kennelijk ook niet
Nee hoor, fiscalisten zijn gladder dan economen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent hier de econoom en dus per definitie gladder.
Mensen zoals jij leiden ons direct de oorlog in vanwege hun rare ideologie, net zoals deze man hier:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een vreemde oorlogszuchtige aanname. Er is in Europa, zeker in een globaliserende wereld, veel meer dat ons verbindt dan dat ons scheidt.
Jij was de redelijke D66-er met van die lange posts over economie waar ik geen pepernoot van snapte. Ik dacht ook altijd dat je heel slim was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Misschien de verkeerde topics gepost.
Toen was ik nog lekker overtuigd van mijn eigen gelijk, i.t.t. nu *ahum*
Dat ben ik nog steeds, maar ik ben de moed gaan opgeven dat iemand mijn posts begreepquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was de redelijke D66-er met van die lange posts over economie waar ik geen pepernoot van snapte. Ik dacht ook altijd dat je heel slim was.
Ja hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Zou je nog steeds D66 stemmen, GS?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Misschien de verkeerde topics gepost.
Toen was ik nog lekker overtuigd van mijn eigen gelijk, i.t.t. nu *ahum*
Dan zijn wij precies gelijk gaan posten in de SC en pol?quote:
Ah, dan weten we nu ook dat er een kloon van je in POL rondloopt, die met dezelfde onbegrijpelijke posts rondstrooit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds, maar ik ben de moed gaan opgeven dat iemand mijn posts begreep
Nee, maar ik weet wel dat er een stuk of vijf keer gepoogd is jou een ban te geven, maar dat werd niet door de fa's gehonoreerd (lees:remlof vermoedelijk).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeerde jij mij bans aan te smeren? Nee toch?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, dan weten we nu ook dat er een kloon van je in POL rondloopt, die met dezelfde onbegrijpelijke posts rondstrooit.
Ja, en jij zat mij altijd uit te scheldenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie was dat ik echt geen zak van politiek (ja, ik kende het systeem en de partijen, maar dat was het wel zo'n beetje) wist voordat ik in VKZ ging posten![]()
(jaja, kom maar met die inkopper)
Haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, dan weten we nu ook dat er een kloon van je in POL rondloopt, die met dezelfde onbegrijpelijke posts rondstrooit.
Odysseuzzz?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een zeikerd was dat zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Zie OP en TT...het gaat hier absoluut niet meer om de inhoud. Eriksd voert gewoon campagne voor de VVD
Remlof was het dan ook altijd stiekem met mij eens (tussen het gescheld door).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat er een stuk of vijf keer gepoogd is jou een ban te geven, maar dat werd niet door de fa's gehonoreerd (lees:remlof vermoedelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |