Nee, alleen rechtsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil hem een spuitje geven heh?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben je weer over zijn uiterlijk bezig, smeerpijp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Mohammad Reza Pahlaviquote:
Haatzaaien! Iedereen naar FB!quote:
Hij is wel zwart hè, racistquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
Volgens mij mist Krauss het punt; we hebben voordelen van de Euro, dat klopt.
Maar we hebben nadelen van de absentie van een economische unie.
Ik pleit vooral voor mijzelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Het is wel weer te lang geleden dat ik een ban heb gekregen. Wat dat betreft benijd ik Php.quote:
Ik ook. En ik heb vooral baat bij een welvarend, rijk en vrij Europa. Vandaar dat ik voor verregaande politieke integratie ben.quote:
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Akela erikquote:
Links kan niet genoeg onderdrukt wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Akela erik
[ afbeelding ]
Geboren leider ben je ook
Hoe kan dat nou met die superlinkse stalinmods?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.
Dan begrijp ik niet zo goed dat jij Amerika als het walhalla beschouwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Ik hield de maas nog onder mij, vuile dijkprikkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |