Nicequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
De keuken is gewit, godverrrrdomme. Ik kan verhuizen!
Yayy, gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef Tem het volgende:
Mooie vraag over Nederlandse schrijvers.
K&W topic en fotos?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond hem pittig.quote:
die laatste twee waren een twijfelgeval.quote:
Dat mens heeft al twee keer zitten maffen met stop.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
die laatste twee waren een twijfelgeval.
Is ook een beetje een stoffig typetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mens heeft al twee keer zitten maffen met stop.
Toch door.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook een beetje een stoffig typetje.
Kees Mintienhuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar de neuk hebben jullie het over?
Zou ze het redden? Net aan hé.quote:
Oeehh.quote:
Wat een rare foto.quote:
Ze hebben je nodig. Run, Forest, run!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef eriksd het volgende:
PETER GABRIEL IS GENOEMD MENSEN
EN BILLY JOEL OOK
DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN
Die aap met die baard?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
http://nieuwsuur.nl/uitzending/2011-08-09/
Check die econoom van 23:00![]()
![]()
![]()
Serieus.
Lingo is meer wat voor me.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze hebben je nodig. Run, Forest, run!
Ja, heeft ie z'n ritalin vergeten in te nemen ofzo? Ik word zenuwachtig van zijn manier van praten en doenquote:
Beetje een verstrooide professor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
Volgens mij mist Krauss het punt; we hebben voordelen van de Euro, dat klopt.
Maar we hebben nadelen van de absentie van een economische unie.
Hij heeft gewoon een grappig hoofd. Niet gelijk zo dramatisch, want ik vond inderdaad dat hij zinnige dingen zeiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Krauss. Die verstandige dingen zei. Valt me tegen dat jij mensen op hun uiterlijk beoordeelt.
Gelukkig doe jij dat nooit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Krauss. Die verstandige dingen zei. Valt me tegen dat jij mensen op hun uiterlijk beoordeelt.
Je wil hem een spuitje geven heh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een grappig hoofd. Niet gelijk zo dramatisch, want ik vond inderdaad dat hij zinnige dingen zei
ALTIJD WEER dat oppervlakkige op het uiterlijk afgaan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een grappig hoofd. Niet gelijk zo dramatisch, want ik vond inderdaad dat hij zinnige dingen zei
Hehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil hem een spuitje geven heh?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef eriksd het volgende:
Ja Koos, die man zegt dingen waarvan ik vermoed dat je het ermee eens bent.
Nee, alleen rechtsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil hem een spuitje geven heh?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben je weer over zijn uiterlijk bezig, smeerpijp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Mohammad Reza Pahlaviquote:
Haatzaaien! Iedereen naar FB!quote:
Hij is wel zwart hè, racistquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
Volgens mij mist Krauss het punt; we hebben voordelen van de Euro, dat klopt.
Maar we hebben nadelen van de absentie van een economische unie.
Ik pleit vooral voor mijzelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Het is wel weer te lang geleden dat ik een ban heb gekregen. Wat dat betreft benijd ik Php.quote:
Ik ook. En ik heb vooral baat bij een welvarend, rijk en vrij Europa. Vandaar dat ik voor verregaande politieke integratie ben.quote:
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Akela erikquote:
Links kan niet genoeg onderdrukt wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Akela erik
[ afbeelding ]
Geboren leider ben je ook
Hoe kan dat nou met die superlinkse stalinmods?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.
Dan begrijp ik niet zo goed dat jij Amerika als het walhalla beschouwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Ik hield de maas nog onder mij, vuile dijkprikkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.
Geeft niet, erik. We weten allemaal dat jij een linkse spion bent,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links kan niet genoeg onderdrukt worden
Wij zijn sluimerrechtsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou met die superlinkse stalinmods?
Tuvaluquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.
Met je platgegelde krulhaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hield de maas nog onder mij, vuile dijkprikker
Ziet er goed uit, zee, strand, rust, weinig mensen (dus weinig ruzie). Heerlijk. Is de welvaart daar ook zo goed?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Php, hoe doe jij dat toch, telkens tegen een ban oplopen?
Een spion bij links? Dat klopt, ik lig daar altijd goed, ondanks mijn hatelijke teksten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geeft niet, erik. We weten allemaal dat jij een linkse spion bent,
Die grap heb ik al een keer gemaakt.quote:
Oh, laten we het hopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens![]()
De verrekte domme populisten proberen onze toekomst te vergooien. En de serieuze politici zijn electoraal zo bang dat ze net doen alsof ze naar hen luisteren. Maar ik ben er van overtuigd dat uiteindelijk het verstand zal zegevieren over de onderbuikgevoelens.
Ik ga ook niet in Newyork dc wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet zo goed dat jij Amerika als het walhalla beschouwd.
Een premier in wording.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een spion bij links? Dat klopt, ik lig daar altijd goed, ondanks mijn hatelijke teksten.
Die verzin je, want zoveel weet je helemaal niet van mijquote:
Met je onbetrouwbare en introverte noorderlingenhoofdquote:
Deze lijst ik inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Vind je het gek, je hebt gezien wat dergelijke integratie van volkeren in Joegoeslavië heeft veroorzaakt, maar dat is schijnbaar het pad wat eurofielen willen bewandelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens![]()
De verrekte domme populisten proberen onze toekomst te vergooien. En de serieuze politici zijn electoraal zo bang dat ze net doen alsof ze naar hen luisteren. Maar ik ben er van overtuigd dat uiteindelijk het verstand zal zegevieren over de onderbuikgevoelens.
Waar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in Newyork dc wonen.
Mijn excuses, ik zal u de volgende keer consulteren alvorens een poging tot humor te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Die grap heb ik al een keer gemaakt.
Natuurlijk.quote:
Hm, notes heb ik wel. Bans niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zee, strand, rust, weinig mensen (dus weinig ruzie). Heerlijk. Is de welvaart daar ook zo goed?
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Waarin?quote:
Haha, jij hebt een No(o)rser hoofd. The joke is on you!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met je onbetrouwbare en introverte noorderlingenhoofd
Die vergelijking snap ik echt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, je hebt gezien wat dergelijke integratie van volkeren in Joegoeslavië heeft veroorzaakt, maar dat is schijnbaar het pad wat eurofielen willen bewandelen.
Wijze beslissing. Ik ben 24/7 bereikbaar, echter reageer ik soms pas na 24 uur.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zal u de volgende keer consulteren alvorens een poging tot humor te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |