Nee, alleen rechtsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil hem een spuitje geven heh?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben je weer over zijn uiterlijk bezig, smeerpijp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Mohammad Reza Pahlaviquote:
Haatzaaien! Iedereen naar FB!quote:
Hij is wel zwart h, racistquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, ben natuurlijk links en dan mag je geen grapjes maken over mensen. Die man heeft een heel mooie kroelbaard.
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
Volgens mij mist Krauss het punt; we hebben voordelen van de Euro, dat klopt.
Maar we hebben nadelen van de absentie van een economische unie.
Ik pleit vooral voor mijzelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Het is wel weer te lang geleden dat ik een ban heb gekregen. Wat dat betreft benijd ik Php.quote:
Ik ook. En ik heb vooral baat bij een welvarend, rijk en vrij Europa. Vandaar dat ik voor verregaande politieke integratie ben.quote:
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een economische unie hebben we al, maar die is niet erg bestuurbaar zonder een politieke unie en daar pleit hij dan toch ook voor?
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de schuld stelselmatig in de schoenen van Koos geschoven worden. Hij is immers links.
Akela erikquote:
Links kan niet genoeg onderdrukt wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Akela erik
[ afbeelding ]
Geboren leider ben je ook
Hoe kan dat nou met die superlinkse stalinmods?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links wordt wel steeds harder onderdrukt in de SC.
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij zegt dat wij niet voldoende de benefits van de euro beseffen en een politieke unie moeten voorstaan. We snappen de voordelen van de euro wel, maar de electorale voorwaarden die onder invloed van het populisme het niet mogelijk maken van eurofilie te worden beticht, werken tegen dat J.K. de Jager op de Euro-toer gaat. Ik vermoed werkelijk dat JK wel de waarde van Europa beseft, maar hij moet onder druk van de bevolking optreden. Die politieke unie ligt nu eenmaal gevoelig in het huidige politieke klimaat, dus het aanpakken van de economische problemen is onmogelijk omdat we nu de stap naar verdere economische integratie niet kunnen maken.
Dan begrijp ik niet zo goed dat jij Amerika als het walhalla beschouwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veelte kolossaal, ik wil het gewoon overzichtelijk en kleinschalig houden.
Ik hield de maas nog onder mij, vuile dijkprikkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij niet bashen, pipo van beneden de rivieren.
Geeft niet, erik. We weten allemaal dat jij een linkse spion bent,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links kan niet genoeg onderdrukt worden
Wij zijn sluimerrechtsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou met die superlinkse stalinmods?
Tuvaluquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.
Met je platgegelde krulhaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hield de maas nog onder mij, vuile dijkprikker
Ziet er goed uit, zee, strand, rust, weinig mensen (dus weinig ruzie). Heerlijk. Is de welvaart daar ook zo goed?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in Tuvala gaan wonen.
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Php, hoe doe jij dat toch, telkens tegen een ban oplopen?
Een spion bij links? Dat klopt, ik lig daar altijd goed, ondanks mijn hatelijke teksten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geeft niet, erik. We weten allemaal dat jij een linkse spion bent,
Die grap heb ik al een keer gemaakt.quote:
Oh, laten we het hopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens![]()
De verrekte domme populisten proberen onze toekomst te vergooien. En de serieuze politici zijn electoraal zo bang dat ze net doen alsof ze naar hen luisteren. Maar ik ben er van overtuigd dat uiteindelijk het verstand zal zegevieren over de onderbuikgevoelens.
Ik ga ook niet in Newyork dc wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet zo goed dat jij Amerika als het walhalla beschouwd.
Een premier in wording.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een spion bij links? Dat klopt, ik lig daar altijd goed, ondanks mijn hatelijke teksten.
Die verzin je, want zoveel weet je helemaal niet van mijquote:
Met je onbetrouwbare en introverte noorderlingenhoofdquote:
Deze lijst ik inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Vind je het gek, je hebt gezien wat dergelijke integratie van volkeren in Joegoeslavi heeft veroorzaakt, maar dat is schijnbaar het pad wat eurofielen willen bewandelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens![]()
De verrekte domme populisten proberen onze toekomst te vergooien. En de serieuze politici zijn electoraal zo bang dat ze net doen alsof ze naar hen luisteren. Maar ik ben er van overtuigd dat uiteindelijk het verstand zal zegevieren over de onderbuikgevoelens.
Waar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in Newyork dc wonen.
Mijn excuses, ik zal u de volgende keer consulteren alvorens een poging tot humor te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Die grap heb ik al een keer gemaakt.
Natuurlijk.quote:
Hm, notes heb ik wel. Bans niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zee, strand, rust, weinig mensen (dus weinig ruzie). Heerlijk. Is de welvaart daar ook zo goed?
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Waarin?quote:
Haha, jij hebt een No(o)rser hoofd. The joke is on you!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met je onbetrouwbare en introverte noorderlingenhoofd
Die vergelijking snap ik echt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, je hebt gezien wat dergelijke integratie van volkeren in Joegoeslavi heeft veroorzaakt, maar dat is schijnbaar het pad wat eurofielen willen bewandelen.
Wijze beslissing. Ik ben 24/7 bereikbaar, echter reageer ik soms pas na 24 uur.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zal u de volgende keer consulteren alvorens een poging tot humor te doen.
Jij bent er toch wel eens afgegooid? Geheel terecht overigens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, notes heb ik wel. Bans niet.
All bets are off.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens Koos, je had gelijk, ik had gedacht dat php binnen enkele dagen weer een ban aan z'n broek had hangen, maar het lijkt erop dat het toch een maandje gaat duren.
HA! Ik ben veel zuidelijker dan dat jij bent, gekke blondine!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een No(o)rser hoofd. The joke is on you!
Ja, door remlof nota bene. Kreeg toen wel een heel vriendelijke pm.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent er toch wel eens afgegooid? Geheel terecht overigens.
Ik heb het laatst voor je nagekeken, jij hebt 2 keer 48u ban gehad toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, notes heb ik wel. Bans niet.
Jij wilt mensen onder politieke dwang samenbrengen, op een gegeven moment zijn ze dat zat en gaan op alles wat los en vast zitten schieten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vergelijking snap ik echt niet.
Bedankt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor je nagekeken
Oeh, ik wil dat ook zien, waar kan datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor je nagekeken, jij hebt 2 keer 48u ban gehad toch?
Jammer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, door remlof nota bene. Kreeg toen wel een heel vriendelijke pm.
Was crossposten niet iets wat in SC erg slecht is gevallen, in het verleden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In de OP van phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban anloopt
Nee, ik zat laatst even in het banmeldtopic te neuzen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, ik wil dat ook zien, waar kan dat?
Opbokken Remlof, als Yvonne dit leest dan kan het heel goed zijn dat ik weer 150 emails richting Yvonne moet sturen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In de OP van phpmystyle legt uit hoe je continu tegen een ban anloopt
Hij schreef dat ik eigenlijk zijn meest favoriete user ben, maar dat hij werd overruled door die engerds van VKZ.quote:
Het gaat niet onder politieke dwang maar onder economische noodzaak. Ik ben echt benieuwd naar de komende Troonrede, ik ga er van uit dat die zal hameren op verregaande Europese integratie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij wilt mensen onder politieke dwang samenbrengen, op een gegeven moment zijn ze dat zat en gaan op alles wat los en vast zitten schieten.
Maar ik vind het best, met m'n scherfvest, camo-outfit, kisten kevlar-helm ben ik beter voorbereid dan de meeste Nederlanders, mij kan niets gebeuren.
Echt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opbokken Remlof, als Yvonne dit leest dan kan het heel goed zijn dat ik weer 150 emails richting Yvonne moet sturen.
Sowieso bashen op iemands uiterlijk, dan heb je echt niets inhoudelijks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
HA! Ik ben veel zuidelijker dan dat jij bent, gekke blondine!
Goeie moderatie was er daar. Ik lag er goed en kwam met alles weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij schreef dat ik eigenlijk zijn meest favoriete user ben, maar dat hij werd overruled door die engerds van VKZ.
Welnee, dan ken je yvonne slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opbokken Remlof, als Yvonne dit leest dan kan het heel goed zijn dat ik weer 150 emails richting Yvonne moet sturen.
Jij doet n studie aan de Universiteit van Schommeldam in fiscaal wipwappen met linkse docentenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso bashen op iemands uiterlijk, dan heb je echt niets inhoudelijks.
Je faalt wederom, triesteling!
Hm, ik was niet bepaald het oogappeltje van de mods. Jij wel he, kontenlikker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goeie moderatie was er daar. Ik lag er goed en kwam met alles weg.
Noodzaak is leuk en aardig, maar je moet het wel kunnen verantwoorden naar je bevolking toe, dat ze bezuinigingen moeten slikken om Zuid-Europa te redden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet onder politieke dwang maar onder economische noodzaak. Ik ben echt benieuwd naar de komende Troonrede, ik ga er van uit dat die zal hameren op verregaande Europese integratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |