Jij bent hier de econoom en dus per definitie gladder.quote:
Nope. Misschien de verkeerde topics gepost.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik kom ook van VKZ![]()
Waar jij mij zoals ik zei totaal niet opgevallen bent. Ik jou kennelijk ook niet
Nee hoor, fiscalisten zijn gladder dan economen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent hier de econoom en dus per definitie gladder.
Mensen zoals jij leiden ons direct de oorlog in vanwege hun rare ideologie, net zoals deze man hier:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een vreemde oorlogszuchtige aanname. Er is in Europa, zeker in een globaliserende wereld, veel meer dat ons verbindt dan dat ons scheidt.
Jij was de redelijke D66-er met van die lange posts over economie waar ik geen pepernoot van snapte. Ik dacht ook altijd dat je heel slim was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Misschien de verkeerde topics gepost.
Toen was ik nog lekker overtuigd van mijn eigen gelijk, i.t.t. nu *ahum*
Dat ben ik nog steeds, maar ik ben de moed gaan opgeven dat iemand mijn posts begreepquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was de redelijke D66-er met van die lange posts over economie waar ik geen pepernoot van snapte. Ik dacht ook altijd dat je heel slim was.
Ja hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Zou je nog steeds D66 stemmen, GS?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Misschien de verkeerde topics gepost.
Toen was ik nog lekker overtuigd van mijn eigen gelijk, i.t.t. nu *ahum*
Dan zijn wij precies gelijk gaan posten in de SC en pol?quote:
Ah, dan weten we nu ook dat er een kloon van je in POL rondloopt, die met dezelfde onbegrijpelijke posts rondstrooit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds, maar ik ben de moed gaan opgeven dat iemand mijn posts begreep
Nee, maar ik weet wel dat er een stuk of vijf keer gepoogd is jou een ban te geven, maar dat werd niet door de fa's gehonoreerd (lees:remlof vermoedelijk).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeerde jij mij bans aan te smeren? Nee toch?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, dan weten we nu ook dat er een kloon van je in POL rondloopt, die met dezelfde onbegrijpelijke posts rondstrooit.
Ja, en jij zat mij altijd uit te scheldenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie was dat ik echt geen zak van politiek (ja, ik kende het systeem en de partijen, maar dat was het wel zo'n beetje) wist voordat ik in VKZ ging posten![]()
(jaja, kom maar met die inkopper)
Haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, dan weten we nu ook dat er een kloon van je in POL rondloopt, die met dezelfde onbegrijpelijke posts rondstrooit.
Odysseuzzz?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een zeikerd was dat zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Zie OP en TT...het gaat hier absoluut niet meer om de inhoud. Eriksd voert gewoon campagne voor de VVD
Remlof was het dan ook altijd stiekem met mij eens (tussen het gescheld door).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat er een stuk of vijf keer gepoogd is jou een ban te geven, maar dat werd niet door de fa's gehonoreerd (lees:remlof vermoedelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |