Het doet me deugd dat ik voor de grote GS als ijkpunt mag dienen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het, ik haal je in qua nuance
Ancienniteit is a bitchquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, POL was op sterven na dood voordat wij de boel over kwamen nemen.
Het was rustig, het was fijn. Een SC per paar dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, POL was op sterven na dood voordat wij de boel over kwamen nemen.
Hihi, natuurlijk niet, softie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat ik voor de grote GS als ijkpunt mag dienen.
Maar toen was jij ook echt de VVD-spindocter aan het uithangen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik altijd ruzie met je had.
Was Whiskers er toen nog nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het was rustig, het was fijn. Een SC per paar dagen.
Jij draait oorzaak en gevolg om.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Een verenigd democratisch Europa ja. Geen Groot-Duitsland. En dat kan zonder oorlog, de EU ontleent haar oorsprong aan het voorkomen van oorlog in Europa, remember?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
En minder horloges, auto's en kutmuziek.
Haha, zelfs nog contact gehad met de VVD-voorlichting geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar toen was jij ook echt de VVD-spindocter aan het uithangen.
Banaanvragen? Voor mij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn tig banaanvragen gedaan, maar telkens werden die niet gehonoreerd. En ik ken maar 1 fa die nonstop on is
Opzouten mafklapper.quote:
Ja jij ja, maar Remlof vertikte dat. (heb ik van horen zeggen)quote:
Leuk topic trouwens. Hoewel ik mij redelijk afzijdig hield in die discussie, volgens mij. Maar echt trouwens?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, zelfs nog contact gehad met de VVD-voorlichting geloof ik.
Ten tijde van dat Netwerk-relletje.
Wegwezen, gladjakker!quote:
Nee, ik kom ook van VKZquote:
Ik heb alleen ooit met een producer van Rondom Tien gebeld naar aanleiding van een post van mij inzake mensen met overgewicht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Leuk is dat hè? Mensen die n.a.v. je Fok!-verleden je gaan interviewen.
Ik neem aan dat iedereen hier een stuk of vier tweedekamerleden heeft gehad als geinteresseerde peers.
Or was it just me?
Wat een vreemde oorlogszuchtige aanname. Er is in Europa, zeker in een globaliserende wereld, veel meer dat ons verbindt dan dat ons scheidt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij draait oorzaak en gevolg om.
Het gaat erom dat je de veelvolkerenstaat Europa niet vanuit Brussel kunt besturen, dat wekt frictie op bij autonome bevolkingsgroepen in Europa. Dan heb je maar iemand als Milosevic nodig die ageert tegen de EU, en alles schiet weer op elkaar, alleen dan in groter verband. En omdat de belangen groter dan ooit tevoren zijn zal de slag bloediger en heviger zijn dan wat we tijdens de Balkanoorlog hebben gezien.
Nee, ik ben slechts door de MIVD uitgenodigd om eens op de koffie te komen n.a.v. mijn post- en ander verleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Leuk is dat hè? Mensen die n.a.v. je Fok!-verleden je gaan interviewen.
Ik neem aan dat iedereen hier een stuk of vier tweedekamerleden heeft gehad als geinteresseerde peers.
Or was it just me?
Probeerde jij mij bans aan te smeren? Nee toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja jij ja, maar Remlof vertikte dat. (heb ik van horen zeggen)
Huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een welgemeend bedankje van Remlof die toch dankzij mij in POL is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |