Die is toch net een stapje groter dan een smart?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is makkelijk parkeren; de Toyota iQ zou vermoedelijk mijn voorkeur hebben.
Meh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De nieuwe Jags (van de afgelopen 2 jaar, zeg maar de XF en de XJ) vind ik enorme wansmaak.
Oh gossie. Je bent een hele bink hoor, GS.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over jou en je collega. Chapeau, dat had ik ook toen ik 17 was.
Anders jij wel, executive manager Koosquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh gossie. Je bent een hele bink hoor, GS.
Af en toe een beetje misplaatst overmoedig doen is wat anders dan compenseren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was jij nou niet de persoon die zo nodig tegen mij wilde straatracen? Talking about compensation.
met je Twingo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Af en toe een beetje misplaatst overmoedig doen is wat anders dan compenseren.
Hoe voelde dat eigenlijk? Kreeg je al neigingen om mensen te ontslaan, bonussen voor jezelf te bedenken enzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook druk geweest de afgelopen dagen. Ik had vandaag zelfs de leiding.
Knulletje, ik geef eerlijk gezegd geen zak om mijn functie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders jij wel, executive manager Koos
Nu ben ik ook regelmatig in Rotterdam met de auto onderweg, maar kan nu niet zeggen dat men met een grote auto problemen heeft daar te parkeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die is toch net een stapje groter dan een smart?
En idd. makkelijk parkeren. Ik werk in R'dam en moet af en toe naar klanten in de buurt, dus dan is het wel zo handig. Als ik heel het land door moet crossen is het een ander verhaal natuurlijk.
Nee, niet met de Twingo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
met je Twingo?naja een multipla is nog erger.
Ligt eraan waar je komt natuurlijk, op de meeste plaatsen is het prima te doen, tenzij je echt wat meer richting centrum gaat en ergens in de buurt wil parkeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu ben ik ook regelmatig in Rotterdam met de auto onderweg, maar kan nu niet zeggen dat men met een grote auto problemen heeft daar te parkeren.
Toch moest het wel even gezegd worden dat je de leiding had, vrindje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knulletje, ik geef eerlijk gezegd geen zak om mijn functie.
Een soort "mwah".quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat, "meh"?
Die taal ben ik helaas niet machtig.
Ik zie niet helemaal de relevantie eigenlijk. Jij bent vooral bezig met wat anderen hebben of verdienen, ik zeg gewoon wat ik mooi vind.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
Zegt iemand die aldoor lult over horloges en auto's
1 citaat svp waarin ik iemand ondervraagt heb naar zijn of haar inkomstenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal de relevantie eigenlijk. Jij bent vooral bezig met wat anderen hebben of verdienen, ik zeg gewoon wat ik mooi vind.
Ik hoop dat jij ook gelukkig wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal gelukkig en miljonair worden
Mwoah, ging er meer om dat druk was. Maar blijkbaar voelde jij toch effe de neiging om daarop te reageren. Waarom is dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch moest het wel even gezegd worden dat je de leiding had, vrindje.
Dankjewelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook gelukkig wordt.
Dat gun ik iedereen ook wel hoewel ik voorzichtig moet zijn met wat ik zeg want anders houd ik mij volgens erik teveel bezig met iemands anders z'n inkomsten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal gelukkig en miljonair worden
Je bent zo lekker makkelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ging er meer om dat druk was. Maar blijkbaar voelde jij toch effe de neiging om daarop te reageren. Waarom is dat?
Dat is een kenmerk van mensen die een kutleven hebben, zich bemoeien met de levens van anderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal de relevantie eigenlijk. Jij bent vooral bezig met wat anderen hebben of verdienen, ik zeg gewoon wat ik mooi vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |