SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Sahur afsluiten met baklava. Zo bam, in één keer in je bek, heerlijk je mond vol. En dan genietend doorslikken..
really?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Sahur afsluiten met baklava. Zo bam, in één keer in je bek, heerlijk je mond vol. En dan genietend doorslikken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:
Ads verbergen, notes zien, custom CSS, en ik betaal graag voor iets waar ik plezier aan heb.quote:
Israëli altijd bir lan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef WammesWaggel het volgende:
De voorloper van MSN, dankzijIsrael
quote:
quote:
Niet gemerkt, had gewoon op open nieuw deel gedrukt (weliswaar op mobiel..) Maar zal het vanavond veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef AliceWonder het volgende:
Wat leuk dat je een kado hebt gevonden, Ayca.
Als boek zou ik Aan de oevers van de Bosporus aanraden. Het is wel het Nederlands maar ik vind het een leuk boek en ik denk/hoop dat je moeder dat ook zal doen.Het is autobiografisch wat het des te interessanter maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Klinkt interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja dat kan ze.
Wat heeft het voor zin om herkansingen te maken als niet leert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:14 schreef AliceWonder het volgende:
Om 14.00 begin mijn herkansing Aardrijkskunde. Ik begin NU met leren . Denk ik.Succes iig.
![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Thanks! Klinkt interessant.
En ja dat kan ze.![]()
[..]
Wat heeft het voor zin om herkansingen te maken als niet leert.Succes iig.
Streber..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Ik weet het.Ik denk dat ik dan alleen naar Engels (Ik wil proberen om daar afgerond een 9 voor te staan
) en Geschiedenis ga.
Omdat Engels iets is waar ik goed in ben en als ik daar een 9 voor haal (op vwo niveau) bewijs ik aan mezelf dat ik het kan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Streber..Maar waarom eigenlijk?
Je bent toegelaten tot je nieuwe opleiding toch.
Ahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat Engels iets is waar ik goed in ben en als ik daar een 9 voor haal (op vwo niveau) bewijs ik aan mezelf dat ik het kan.Dat ik weet ik eigenlijk nog niet. Ik wou na mijn havo vwo gaan doen op mijn huidige school maar dat ging niet door. Toen wou ik vavo gaan doen maar dat heb ik ook niet gedaan. En toen heb ik maar gekozen om HBO te doen. Daardoor was ik een beetje laat met inschrijven. Ik ga 25 Augustus even naar de HHS omdat het dan inschrijf dag is voor meer informatie.
http://www.nu.nl/onrust-engeland/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Ayca het volgende:
Helaas is het gevolg van bijna nooit meer tv kijken dat ik het nieuws ook veel minder volg.
Aan de andere kant van het pond zijn dikke rassenrellen geweest de gehele week en jij doet het af met "ik volg het nieuws niet meer zo"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Ayca het volgende:
Helaas is het gevolg van bijna nooit meer tv kijken dat ik het nieuws ook veel minder volg.
Thanks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/onrust-engeland/
here u go
Sorry hoor, na de vakantie neem ik wel een krantenabo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het pond zijn dikke rassenrellen geweest de gehele week en jij doet het af met "ik volg het nieuws niet meer zo"
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef msnk het volgende:
When will the BBC report on the brave Bangladeshis, Turks, Kurds (some former Peshmerga) who defended East London last night?
If u live in Dalston and ur every the victim of a crime. Dont call the police, call the turks. Apparently they do a better job.
Video gemacht!!!!
Vanaf 1m10s zie je rennende toerkoes
Precies 03:00, verdwaalde toerksche chavinit
The fallout has begun kids, the fallout has begunApocalypse, rassenoorlog, 3e wereldoorlog alles.
quote:
Neem het vooral ook serieus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
die gast is zwakbegaafd en jij denkt dat hij genoeg discipline en wilskracht heeft om zonder hulp te kunnen stoppen met roken ?
Maakt het nog uit waar ? want goedkoop gebied is erg breedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef PabloEscobar. het volgende:
Merhaba abi's, weten jullie hoeveel een grote villa inclusief grote tuin en zwembad e.d. kost in een goedkoop gebied in Turkije?
Het maakt in principe niet uit waar zoal ik de basis-dingetjes maar voor handen heb zoals elektriciteit, schoon drinkwater, winkeltjes (eten) etc, etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt het nog uit waar ? want goedkoop gebied is erg breed![]()
Sowieso Turkaij altijd bir.
Als je echt goedkoop wilt, zit je niet in het centrum van een stad dat snap je zelf tuurlijk ook wel. Wel op het platte land op een half uurtje rijden ? En internet mag je ook vergetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:25 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Het maakt in principe niet uit waar zoal ik de basis-dingetjes maar voor handen heb zoals elektriciteit, schoon drinkwater, winkeltjes (eten) etc, etc.
Internet helemaal 100% uitgesloten? En hoe zit het met Westerse tv kijken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je echt goedkoop wilt, zit je niet in het centrum van een stad dat snap je zelf tuurlijk ook wel. Wel op het platte land op een half uurtje rijden ? En internet mag je ook vergeten
Nee internet is niet uitgesloten, TV ook niet. Zo lang je maar betaald kan alles geregeld worden in TRquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:30 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Internet helemaal 100% uitgesloten? En hoe zit het met Westerse tv kijken?
Ooh oke, dan is het goed, dat kan nooit veel meer dan 100,- per maand kosten neem ik aan toch? Nouja, goed dat is allemaal bijzaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee internet is niet uitgesloten, TV ook niet. Zo lang je maar betaald kan alles geregeld worden in TR![]()
Wat is je budget ?
Voor zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:42 schreef PabloEscobar. het volgende:
Ooh ja, aangezien Turkije niet lid is van de EU en ik geen Turk ben: Kan ik überhaupt zomaar een huis kopen in Turkije?
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Ooh oke, dan is het goed, dat kan nooit veel meer dan 100,- per maand kosten neem ik aan toch? Nouja, goed dat is allemaal bijzaak.Hoeveel zou ik kwijt zijn aan zo'n villa?
goetkoop of niet, turkaij is bir.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer niet
Zo ben ik. Maar leg uit, wat is daar zo kunstig aan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat heb jij inderdaad ook vaak gezegd, je bent i.i.g consequent
Aangrijpend, meelevend, zeer emotioneel, straight to the point, overtuigend. Weinig infomercials die ze nadoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo ben ik. Maar leg uit, wat is daar zo kunstig aan?
Volgens mij had hij het alleen over tv en internet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer niet
Mwah, kan vast wel. Anders zouden er toch geen honderden gepensioneerde Engelsen (en Nederlanders?) aan de Turkse costa wonen?quote:
100 euro p/m voor alleen internet en tv is wel veel zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het alleen over tv en internet.
Volgens mij is het wel iets minder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
[..]
100 euro p/m voor alleen internet en tv is wel veel zeg
Sowieso is toerksche internet niets waard, laatste keer dat ik in köy was hadden ze 1GB datalimiet
Omdat ik C&M heb als profiel. En je hebt wiskunde nodig voor het vwo. Ze wilde me havo wiskunde geven en dat moest ik in 1 jaar doen en daar minstens een 8 voor staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
AhaWaarom geen vavo gedaan?
Hopelijk ben je dan niet te laat.
Je gaat nog op vakantiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel iets minder.![]()
Lol 1GBdaar ga ik op mobiel al standaard 3x overheen.
Geen datalimiet bij ons iig, jullie hoeven mij dus niet te missen volgende week![]()
Dat is prehistorisch man, kom 's met wat nieuwsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Doler12 het volgende:
Turkse winkeleigenaren verjagen plunderaars in London
Polderturk moet weer heel fok laten weten dat Turken nummer bir zijn!Wel goed dat die Turkse eigenaren de relschoppers wegjagen!
Wat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zit ook op What?! Weet je wat zG heeft gedaan wehehehehehehehe
Een hele reeks zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Turken moeten weer een eigen topic hoor
erg he?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Turken moeten weer een eigen topic hoor
jij snapt hoe het moetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Duits ga ik sowieso niet doen. Russisch kan wel maar Italiaans of Spaans lijkt me leuker. Wie zegt dat ik naar Turkije ga?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor je toekomst in Turkije () lijkt Duits of Russisch mij een puike keuze
Ach so..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat ik C&M heb als profiel. En je hebt wiskunde nodig voor het vwo. Ze wilde me havo wiskunde geven en dat moest ik in 1 jaar doen en daar minstens een 8 voor staan(Dus leerjaar 1 t/m 5) en daarna 2 in 1 jaar vwo wiskunde C. En ook Duits wat ik sinds de tweede niet meer heb gehad. Dat werd me een beetje te veel. Toen heb ik maar besloten om HBO te gaan doen.
Ik zie net dat ik wel ingeschreven ben. Ik moet alleen nog een paar dingen opsturen. Dus dat komt wel goed.
Wat ga jij aankomend schooljaar doen? Ga je naar de universiteit? En welke opleiding wil je gaan doen? Of zit je nog in 6 vwo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik zeg ook Duits of Russisch. Italiaans en Spaans zijn voor flikkers en flikkerettes
Maar Russisch is zo grof. Het klinkt net als Duits 'hard'. Italiaans of Spaans is veel mooier.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik zeg ook Duits of Russisch. Italiaans en Spaans zijn voor flikkers en flikkerettes
Veel succes! Je zal vast wel slagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach so..
Volgend jaar 6 vwo ja, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet precies.
Ja, volgende week.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Je gaat nog op vakantie? Waar precies?
[..]
Dat is prehistorisch man, kom 's met wat nieuws
Thanks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Veel succes! Je zal vast wel slagen.Wel leren ! Niet 1 dag van tevoren ff snel doorlezen zoals ik heb gedaan.
Dan zou ik voor Spaans gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Maar Russisch is zo grof. Het klinkt net als Duits 'hard'. Italiaans of Spaans is veel mooier.En het valt makkelijker te leren. Ik weet het echt niet wat ik ga kiezen.
Hmmm...geen idee eigenlijk. Ik zal het wel even uitzoeken. Ik zit er wel serieus over na te denken om een cursus Turks te volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag je geen Turks op een andere school in de omgeving volgen? soms is dat in Amsterdam wel een optie, vroeger tenminste.
Italiaans vind ik wel mooier maar ik denk dat Spaans beter is. Er spreken wel meer mensen Spaans.quote:
Wat voor werk wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Italiaans vind ik wel mooier maar ik denk dat Spaans beter is. Er spreken wel meer mensen Spaans.
Weet ik nog niet.quote:
Als je mentor het niet weet dan heeft de onderwijsinspectie soms ook wel advies, is niet echt een onderdeel van hun takenpakket maar ze zijn wel kundig... het niveau (VWO) ligt wel hoog als je een geheel beginner bent hoor, bijna kansloos is het dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmmm...geen idee eigenlijk. Ik zal het wel even uitzoeken. Ik zit er wel serieus over na te denken om een cursus Turks te volgen.
Ik zal ernaar informeren. Ik kan thuis oefenen voordat ik daaraan begin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je mentor het niet weet dan heeft de onderwijsinspectie soms ook wel advies, is niet echt een onderdeel van hun takenpakket maar ze zijn wel kundig... het niveau (VWO) ligt wel hoog als je een geheel beginner bent hoor, bijna kansloos is het dan.
Jij Armeentje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, volgende week.
39.959437,44.031975 precies genoeg? (groen pijltje, niet de rode)
Ik ben benieuwd wat de uitkomst is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef Ayca het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vtu/vtuindex2.htm
Ik ga 2011 nu maken.
Ben benieuwd.
Polderturk is geen Turk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Doler12 het volgende:
Turkse winkeleigenaren verjagen plunderaars in London
Polderturk moet weer heel fok laten weten dat Turken nummer bir zijn!Wel goed dat die Turkse eigenaren de relschoppers wegjagen!
ik begin al te kwijlen als ik denk aan baklava, laat staan dat ik het geduld opbreng om em laag voor laag te etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is laagje voor laagje eten.
Ben te lui, wordt dat weer naar Armenië?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, volgende week.
39.959437,44.031975 precies genoeg? (groen pijltje, niet de rode)
Vet! Ik wilde ook culturele antropologie doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Ik wil mijn P dit jaar halen en daarna ga ik denk ik naar de uni. Ik wil dan Culturele Antropologie studeren of Europese Studies.Maar ik weet het nog niet zeker.
Oehh...Das gaaf. En wat studeer je nu dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben te lui, wordt dat weer naar Armenië?
[..]
Vet! Ik wilde ook culturele antropologie doen(nadat astronaut
en archeologie niet meer een optie waren).
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:02 schreef Ayca het volgende:
50 van de 55 punten -> 8.9
Vind ik toch wel knap op dit tijdstip.Concentratie begon na tekst 1 behoorlijk af te nemen.
Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:04 schreef zarGon het volgende:
Je hebt net 10 lange Turkse artikels gelezen? Damn..
Wel een nette score.
Leuk ritme dat je jezelf aanleert in de vakantie huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:06 schreef msnk het volgende:
Ik zou dus gaan slapen.
Maar daarna dacht ik "who the fuck am I kidding?" en zit ik weer achter me lappie.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Leuk ritme dat je jezelf aanleert in de vakantie huh?
quote:
Omdat vasten.quote:
"Zulke dingen bekijken"? Wat zeg jij kizquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
.
Ga eens slapen i.p.v zulke dingen te bekijken.
Onzin filmpjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:34 schreef msnk het volgende:
[..]
"Zulke dingen bekijken"? Wat zeg jij kiz?
quote:
Dat filmpje wel. En ik vind Family Guy grappiger.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:38 schreef msnk het volgende:
[..]
South Park.... Onzin... Does not compute.
Family Guy is leuk. Zeg maar geweldig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat filmpje wel. En ik vind Family Guy grappiger.
Valt wel mee. Allemaal oude afleveringen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Family Guy is leuk. Zeg maar geweldig.
South Park is GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Valt wel mee. Allemaal oude afleveringen.
http://www.flixya.com/vid(...)BA-Turkish-for-Fathequote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Klinkt joods. In be4 Weiss en Wammuuus
Alleen jammer dat hij geen Turks kan.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij geen Turks kan.
Heel leuk filmpjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
http://www.flixya.com/vid(...)BA-Turkish-for-Fathe
Deze man wel, ECHTE baas ook trouwensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij geen Turks kan.
Omdat je zei dat hij Joods klonk en ik wilde laten zien dat hij wel degelijk Turks was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Heel leuk filmpje!
Maar wat heeft dat met mijn post te maken?
[..]
Deze man wel, ECHTE baas ook trouwensGoeiste accent ook
![]()
Snap ik. Maar ik wilde aantonen met dat filmpje dat hij Turks was. En sinds wanneer is Yilmaz Joods?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zijn naam joods klinkt. Niet zijn stem of zo
Circassier dus man der mannen, Dr Ozquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:03 schreef msnk het volgende:
Deze man wel, ECHTE baas ook trouwensGoeiste accent ook
![]()
Een Turkse jood, is niet zo moeilijk tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik wilde aantonen met dat filmpje dat hij Turks was. En sinds wanneer is Yilmaz Joods?
Door zijn voornaam (Levni) dacht ik dat ook heel even.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:14 schreef msnk het volgende:
Ik wil niks, ik zeg alleen maar dat zijn naam joods klinkt.
Hij is heel grappig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:18 schreef msnk het volgende:
Wel coole filmpjes, had nog nooit eerder van hem gehoord.
Heeft die Amsterdam verlatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Fietsfabriek-Turk heb ik weleens gesproken in Amsterdam, aardige gozer, jammer dat het Nederland mis is gegaan, nu gaat hem goed in het moederland zie ik in Tante in Turkije![]()
Herkende hem niet met die baard, opeens aan het radicaliseren?
Ja hij doet daar nu ook iets met fietsen daar maak ik uit de uitzending opquote:
Zijn Moeder komt uit het Midwesten (VS).(Maar dan kan hij misschien nog wel Joods zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Een Turkse jood, is niet zo moeilijk toch?
Ik bedoel gewoon joods, niet eens per se Joods. Je hoeft niet Joods te zijn om joodse namen te gebruiken, het helpt wel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zijn Moeder komt uit het Midwesten (VS).(Maar dan kan hij misschien nog wel Joods zijn.)
Alles kan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon joods, niet eens per se Joods. Je hoeft niet Joods te zijn om joodse namen te gebruiken, het helpt wel natuurlijk.
Volgens Wiki kan het ook een Slavische naam zijn, staat hij trouwens ook onder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
Koop een betere telefoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:42 schreef msnk het volgende:
Zit weer op mijn HTC, ding start de afgelopen dagen om de haverklap opnieuw opVanzelf dus.
Die Ertegün hè, op welke manier heeft hij vanuit Istanbul naar Washington D.C. gereisd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:25 schreef msnk het volgende:
De ultieme eindbaas der eindbazige eindbazenHeld, baas, opperwezen en chairman of the fucking Rock and Roll Hall of Fame
Was het toen al mogelijk om op die manier (over de Atlantische Oceaan) deel te nemen aan commerciële vluchten?quote:Background
Born in Istanbul to a Turkish family, Ahmet and his family, including elder brother Nesuhi, moved to Washington, D.C. in 1935, with their father, Münir Ertegün, who served as the first Ambassador of the then-young Republic of Turkey to the United States of America.
Wikipedia.
Jazekerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die Ertegün hè, op welke manier heeft hij vanuit Istanbul naar Washington D.C. gereisd?
[..]
Was het toen al mogelijk om op die manier (over de Atlantische Oceaan) deel te nemen aan commerciële vluchten?
Durf ik niet te zeggen.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:53 schreef AliceWonder het volgende:
Welterusten iedereen.Slaap zacht.
Let me milk in your mouthquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef AliceWonder het volgende:
Goeiemoggel.![]()
Ik ben gisteren vergeten om water te drinken voordat ik naar bed ging met als gevolg dat mijn keel nu zo droog is als gort.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Let me milk in your mouth![]()
of mag ik dat niet zeggen tegen iemand die aan het vasten is
Ik ben geen moslim of islamiet of mohammedaan. Dus nee, ik vast niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
.
Ik hou niet zo van melk.![]()
Vast jij ook Weissman?
Duidelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim of islamiet of mohammedaan. Dus nee, ik vast niet.
Heb gemerkt dat het niet uitmaakt wat/hoeveel je eet (bij mij tenminste) als je maar genoeg drinkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef AliceWonder het volgende:
Goeiemoggel.![]()
Ik ben gisteren vergeten om water te drinken voordat ik naar bed ging met als gevolg dat mijn keel nu zo droog is als gort.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb gemerkt dat het niet uitmaakt wat/hoeveel je eet (bij mij tenminste) als je maar genoeg drinkt.![]()
Daarom ontbijt ik gewoon normaal (2 sneetjes met kaas dus) maar +1 liter water.
Ja, welkomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:11 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik ben geen turk, mag ik ook meedoen ?
Eens. Alleen is hij geen Circassier. Hoe graag jij dat ook zou willen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circassier dus man der mannen, Dr Oz
Duh, hij is een J2 Turk en geen G2a Circassier. Natuurlijk is hij baas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan ook niet anders dan dat hij baas is.
Waarom doe je eigenlijk mee met het vasten (als ik vragen mag)? Roemenen, die doorgaans toch niet moslim zijn, die meedoen aan de Ramadan, kom je namelijk niet vaak tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Dat is bij mij ook het geval. Ik kan in de ochtend niet veel door mijn keel krijgen maar ik drink wel veel. Maar nu ben ik dat dus vergeten.
Hay senin...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Ik ga ook beginnen denk ik .
Ik heb ten eerste al eerder meegedaan. En ten tweede is mijn stiefvader Turks en ben ik nu aan het zoeken naar een religie dat het best bij mij past. Dus vast ik om me alvast voor te bereiden. Dat wil niet zeggen dat ik moslim word maar ik probeer me in te lezen en er alvast aan te wennen. Ook vasten de meeste mensen in mijn omgeving dus is het voor mij 'gewoon' om te vasten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk mee met het vasten (als ik vragen mag)? Roemenen, die doorgaans toch niet moslim zijn, die meedoen aan de Ramadan, kom je namelijk niet vaak tegen.
Oké, duidelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste al eerder meegedaan. En ten tweede is mijn stiefvader Turks en ben ik nu aan het zoeken naar een religie dat het best bij mij past. Dus vast ik om me alvast voor te bereiden. Dat wil niet zeggen dat ik moslim word maar ik probeer me in te lezen en er alvast aan te wennen. Ook vasten de meeste mensen in mijn omgeving dus is het voor mij 'gewoon' om te vasten.
ff nogquote:
De turkse taalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef zarGon het volgende:
"Yeni federasyon milli oluyor bu gece", Türkiye - Estonya maçının spikeri. Alsof ze ontmaagd worden..
Hoezo doen ze dat danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lief van de Estlandse supporters.
Is het ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef zarGon het volgende:
De commentator vond het wel sympathiek. Is het ook wel.
Je was sneller dan mijn edit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef msnk het volgende:
Wow, fenerli en GSli naast elkaar. Dat dit kan in Turkije!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef zarGon het volgende:
En volgens mij klopt "Estlandse supporters" niet. Het moet 'Estse supporters' zijn..
Mijn idool, Ardaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:19 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk sarı-lacivert en sarı-kırmızı eens naast elkaar zitten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ze weten wat voetbal is, laat staan wie Arda is.
Ik herinner me deze scène nogquote:
Sen kac defa milli oldun, cin oglan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef zarGon het volgende:
"Yeni federasyon milli oluyor bu gece", Türkiye - Estonya maçının spikeri. Alsof ze ontmaagd worden..
Bazennaam voor een voetballer uit Duitslandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Julis het volgende:
Gökhan Töre. Die speler volgde ik nog wel eens op de website van Chelsea
, mooi om hem hier te zien.
Echt hèquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Bazennaam voor een voetballer uit Duitsland
Super Cup.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, hoorde de commentator ook iets zeggen over de aanstaande wedstrijden. Iets met Real en Barca? Hmhmm?
Spanje toch? Volgens mij heeft Nederland nooit bovenaan gestaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
Nederland #1 FIFA-ranglijst, first time ever!
Overmorgen staat Nederland eerste, Daarom zeg ik first time ever dropstaaf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spanje toch? Volgens mij heeft Nederland nooit bovenaan gestaan.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
Nederland had een oefenwedstrijd met Engeland toch? Maar die wedstrijd is afgelast wegens de rellen in Londen. Ik zie Nederland niet zo gemakkelijk winnen van Engeland. Voordeel van de rellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat Spanje 2-1 heeft verloren van Italië![]()
![]()
Nederland SLOOPT Engeland. Engeland is namelijk f-u-c-k-i-n-g slecht (als je voetbal zou volgen, zou dat je dat wetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nederland had een oefenwedstrijd met Engeland toch? Maar die wedstrijd is afgelast wegens de rellen in Londen. Ik zie Nederland niet zo gemakkelijk winnen van Engeland. Voordeel van de rellen..
lekker boeiend...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
deze man weten wie is bir altijd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Precies, Toerkai altijd nummer bir, constant bir zijn.
gelukkig vormen jij en je soort een kleine minderheid in de turkse gelederenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef msnk het volgende:
En die noemen zich Nederlandse staatsburger
Wat heb je tegen Ajacieden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
gelukkig vormen jij en je soort een kleine minderheid in de turkse gelederen
Nou in de eerste plaats ben ik natuurlijk een Turkiye First'erquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef msnk het volgende:
En die noemen zich Nederlandse staatsburger
jood en oranje fanboy, erger kan echt nietquote:
niet haten op msnk, hij is bir LAN !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
jood en oranje fanboy, erger kan echt niet
Beetje jammer ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
jood en oranje fanboy, erger kan echt niet
dit is een andere type "jood", je weetsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet haten op msnk, hij is bir LAN !
sowieso joden
Turkaij altijd bir, joden ook nummer 1 altijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een andere type "jood", je weets
Cruijff is beide soorten Jood, ik weet van sgool lan!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een andere type "jood", je weets
Kennen die mensen geen schaamte?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:30 schreef Ayca het volgende:
Ook ene leuken site: http://whydidyoubuymethat.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
Sorry Ayca ben niet gegaan.quote:
Dit liedje is best leuk.quote:
nee dat liedje is nummer iki.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dit liedje is best leuk.![]()
Deze ook trouwens:
Ik vind ze allebei leuk.quote:
Turkse lessen.quote:
Heb je al je DNA laten testen door Landysh - Börte om turks te mogen lerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Turkse lessen.Ik ben maar een beginner he.
Hoezo dat?. Waarom zeg je dat trouwens de hele tijd? Heb je iets tegen haar of zo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je al je DNA laten testen door Landysh - Börte om turks te mogen leren![]()
Heb je met legale monopoliesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:33 schreef xminator het volgende:
Ataturk havalimani, wat een tering dure plek... 3 tl voor 0,33l water wtf?
nee, alleen om nummer bir te worden heb je goedkeuring van haar nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo dat?. Waarom zeg je dat trouwens de hele tijd? Heb je iets tegen haar of zo?
Eej wasda vor pauper sgool kizquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:24 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb mij examen Engels maar ik twijfel nog of ik erheen moet gaan.
De herkansingen zijn in een kerk.![]()
Ohw...Excuses. Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik zal het haar vragen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee, alleen om nummer bir te worden heb je goedkeuring van haar nodig
Je wilt het niet weten. Johan de Witt College. Ik ben blij als ik eindelijk van die pauper school af ben. Maar ik ben toch al geslaagd en als ik mijn studenten ov heb geregeld en een paar formulieren heb teruggestuurd ben ik officieel ingeschreven op de HHS.quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:51 schreef zarGon het volgende:
Ik zou zelf Spaans kiezen. Liever de Nieuwe Wereld dan het Oostblok.
Russisch is wel echt moeilijk om te leren. En wat heb ik eraan? Spaans is wel leuk maar ik neig tot naar het Italiaans. Maar dat wordt tegenwoordig niet meer zo veel gesproken. Dus ik denk Spaans of Russisch. Wat komt het meeste van pas?quote:
Turks !!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:10 schreef AliceWonder het volgende:
Russisch is wel echt moeilijk om te leren. En wat heb ik eraan? Spaans is wel leuk maar ik neig tot naar het Italiaans. Maar dat wordt tegenwoordig niet meer zo veel gesproken. Dus ik denk Spaans of Russisch. Wat komt het meeste van pas?
Maar ik heb geen flauw idee wat ik met mijn toekomst wil. Ik wil wel in het buitenland werken maar ik weet niet waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:13 schreef zarGon het volgende:
Dat ligt aan hetgeen jij in de toekomst van plan bent om te doen..
Er zijn meer mensen die Spaans spreken dan Russisch, maar aan Spaans heb je verder niets als je in de toekomst duikt in de Russische literatuur.
Zou ik gelijk doen als het mogelijk was maar helaas.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Turks !!
Turkaij altijd nummer bir. De hele wereld is turkaij..
Alles is mogelijk want Turkaij altijd nummer einz.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zou ik gelijk doen als het mogelijk was maar helaas.
Kies zowel Russisch als Spaans. Opgelost.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Maar ik heb geen flauw idee wat ik met mijn toekomst wil. Ik wil wel in het buitenland werken maar ik weet niet waar.
Dat is niet mogelijk. Als eerste taal heeft iedereen Engels en als tweede taal heb ik Frans en als derde taal moet je kiezen tussen 4 talen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kies zowel Russisch als Spaans. Opgelost.
Russisch, Italiaans, Spaans en ...? Duits?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Als eerste taal heeft iedereen Engels en als tweede taal heb ik Frans en als derde taal moet je kiezen tussen 4 talen.
Weet je wat je hebt gelijk. Ik kies gewoon voor Spaans.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:20 schreef Ayca het volgende:
Kies Spaans dan, Italiaans heb je verder niet zoveel aan..
Yep. Ik ben toch van plan om mijn P te halen en naar de uni te gaan. Dus als ik Spaans niet leuk vind volg ik het maar een jaartje (hoop ik).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Russisch, Italiaans, Spaans en ...? Duits?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet je wat, je hebt gelijk. Ik kies gewoon voor Spaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |