SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Sahur afsluiten met baklava. Zo bam, in één keer in je bek, heerlijk je mond vol. En dan genietend doorslikken..
really?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Sahur afsluiten met baklava. Zo bam, in één keer in je bek, heerlijk je mond vol. En dan genietend doorslikken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:
Ads verbergen, notes zien, custom CSS, en ik betaal graag voor iets waar ik plezier aan heb.quote:
Israëli altijd bir lan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef WammesWaggel het volgende:
De voorloper van MSN, dankzijIsrael
quote:
quote:
Niet gemerkt, had gewoon op open nieuw deel gedrukt (weliswaar op mobiel..) Maar zal het vanavond veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef AliceWonder het volgende:
Wat leuk dat je een kado hebt gevonden, Ayca.
Als boek zou ik Aan de oevers van de Bosporus aanraden. Het is wel het Nederlands maar ik vind het een leuk boek en ik denk/hoop dat je moeder dat ook zal doen.Het is autobiografisch wat het des te interessanter maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Klinkt interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja dat kan ze.
Wat heeft het voor zin om herkansingen te maken als niet leert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:14 schreef AliceWonder het volgende:
Om 14.00 begin mijn herkansing Aardrijkskunde. Ik begin NU met leren . Denk ik.Succes iig.
![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Thanks! Klinkt interessant.
En ja dat kan ze.![]()
[..]
Wat heeft het voor zin om herkansingen te maken als niet leert.Succes iig.
Streber..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Ik weet het.Ik denk dat ik dan alleen naar Engels (Ik wil proberen om daar afgerond een 9 voor te staan
) en Geschiedenis ga.
Omdat Engels iets is waar ik goed in ben en als ik daar een 9 voor haal (op vwo niveau) bewijs ik aan mezelf dat ik het kan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Streber..Maar waarom eigenlijk?
Je bent toegelaten tot je nieuwe opleiding toch.
Ahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat Engels iets is waar ik goed in ben en als ik daar een 9 voor haal (op vwo niveau) bewijs ik aan mezelf dat ik het kan.Dat ik weet ik eigenlijk nog niet. Ik wou na mijn havo vwo gaan doen op mijn huidige school maar dat ging niet door. Toen wou ik vavo gaan doen maar dat heb ik ook niet gedaan. En toen heb ik maar gekozen om HBO te doen. Daardoor was ik een beetje laat met inschrijven. Ik ga 25 Augustus even naar de HHS omdat het dan inschrijf dag is voor meer informatie.
http://www.nu.nl/onrust-engeland/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Ayca het volgende:
Helaas is het gevolg van bijna nooit meer tv kijken dat ik het nieuws ook veel minder volg.
Aan de andere kant van het pond zijn dikke rassenrellen geweest de gehele week en jij doet het af met "ik volg het nieuws niet meer zo"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Ayca het volgende:
Helaas is het gevolg van bijna nooit meer tv kijken dat ik het nieuws ook veel minder volg.
Thanks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/onrust-engeland/
here u go
Sorry hoor, na de vakantie neem ik wel een krantenabo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het pond zijn dikke rassenrellen geweest de gehele week en jij doet het af met "ik volg het nieuws niet meer zo"
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef msnk het volgende:
When will the BBC report on the brave Bangladeshis, Turks, Kurds (some former Peshmerga) who defended East London last night?
If u live in Dalston and ur every the victim of a crime. Dont call the police, call the turks. Apparently they do a better job.
Video gemacht!!!!
Vanaf 1m10s zie je rennende toerkoes
Precies 03:00, verdwaalde toerksche chavinit
The fallout has begun kids, the fallout has begunApocalypse, rassenoorlog, 3e wereldoorlog alles.
quote:
Neem het vooral ook serieus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
die gast is zwakbegaafd en jij denkt dat hij genoeg discipline en wilskracht heeft om zonder hulp te kunnen stoppen met roken ?
Maakt het nog uit waar ? want goedkoop gebied is erg breedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef PabloEscobar. het volgende:
Merhaba abi's, weten jullie hoeveel een grote villa inclusief grote tuin en zwembad e.d. kost in een goedkoop gebied in Turkije?
Het maakt in principe niet uit waar zoal ik de basis-dingetjes maar voor handen heb zoals elektriciteit, schoon drinkwater, winkeltjes (eten) etc, etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt het nog uit waar ? want goedkoop gebied is erg breed![]()
Sowieso Turkaij altijd bir.
Als je echt goedkoop wilt, zit je niet in het centrum van een stad dat snap je zelf tuurlijk ook wel. Wel op het platte land op een half uurtje rijden ? En internet mag je ook vergetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:25 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Het maakt in principe niet uit waar zoal ik de basis-dingetjes maar voor handen heb zoals elektriciteit, schoon drinkwater, winkeltjes (eten) etc, etc.
Internet helemaal 100% uitgesloten? En hoe zit het met Westerse tv kijken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je echt goedkoop wilt, zit je niet in het centrum van een stad dat snap je zelf tuurlijk ook wel. Wel op het platte land op een half uurtje rijden ? En internet mag je ook vergeten
Nee internet is niet uitgesloten, TV ook niet. Zo lang je maar betaald kan alles geregeld worden in TRquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:30 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Internet helemaal 100% uitgesloten? En hoe zit het met Westerse tv kijken?
Ooh oke, dan is het goed, dat kan nooit veel meer dan 100,- per maand kosten neem ik aan toch? Nouja, goed dat is allemaal bijzaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee internet is niet uitgesloten, TV ook niet. Zo lang je maar betaald kan alles geregeld worden in TR![]()
Wat is je budget ?
Voor zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:42 schreef PabloEscobar. het volgende:
Ooh ja, aangezien Turkije niet lid is van de EU en ik geen Turk ben: Kan ik überhaupt zomaar een huis kopen in Turkije?
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Ooh oke, dan is het goed, dat kan nooit veel meer dan 100,- per maand kosten neem ik aan toch? Nouja, goed dat is allemaal bijzaak.Hoeveel zou ik kwijt zijn aan zo'n villa?
goetkoop of niet, turkaij is bir.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer niet
Zo ben ik. Maar leg uit, wat is daar zo kunstig aan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat heb jij inderdaad ook vaak gezegd, je bent i.i.g consequent
Aangrijpend, meelevend, zeer emotioneel, straight to the point, overtuigend. Weinig infomercials die ze nadoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo ben ik. Maar leg uit, wat is daar zo kunstig aan?
Volgens mij had hij het alleen over tv en internet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer niet
Mwah, kan vast wel. Anders zouden er toch geen honderden gepensioneerde Engelsen (en Nederlanders?) aan de Turkse costa wonen?quote:
100 euro p/m voor alleen internet en tv is wel veel zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het alleen over tv en internet.
Volgens mij is het wel iets minder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
[..]
100 euro p/m voor alleen internet en tv is wel veel zeg
Sowieso is toerksche internet niets waard, laatste keer dat ik in köy was hadden ze 1GB datalimiet
Omdat ik C&M heb als profiel. En je hebt wiskunde nodig voor het vwo. Ze wilde me havo wiskunde geven en dat moest ik in 1 jaar doen en daar minstens een 8 voor staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
AhaWaarom geen vavo gedaan?
Hopelijk ben je dan niet te laat.
Je gaat nog op vakantiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel iets minder.![]()
Lol 1GBdaar ga ik op mobiel al standaard 3x overheen.
Geen datalimiet bij ons iig, jullie hoeven mij dus niet te missen volgende week![]()
Dat is prehistorisch man, kom 's met wat nieuwsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Doler12 het volgende:
Turkse winkeleigenaren verjagen plunderaars in London
Polderturk moet weer heel fok laten weten dat Turken nummer bir zijn!Wel goed dat die Turkse eigenaren de relschoppers wegjagen!
Wat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zit ook op What?! Weet je wat zG heeft gedaan wehehehehehehehe
Een hele reeks zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Turken moeten weer een eigen topic hoor
erg he?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Turken moeten weer een eigen topic hoor
jij snapt hoe het moetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Duits ga ik sowieso niet doen. Russisch kan wel maar Italiaans of Spaans lijkt me leuker. Wie zegt dat ik naar Turkije ga?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor je toekomst in Turkije () lijkt Duits of Russisch mij een puike keuze
Ach so..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat ik C&M heb als profiel. En je hebt wiskunde nodig voor het vwo. Ze wilde me havo wiskunde geven en dat moest ik in 1 jaar doen en daar minstens een 8 voor staan(Dus leerjaar 1 t/m 5) en daarna 2 in 1 jaar vwo wiskunde C. En ook Duits wat ik sinds de tweede niet meer heb gehad. Dat werd me een beetje te veel. Toen heb ik maar besloten om HBO te gaan doen.
Ik zie net dat ik wel ingeschreven ben. Ik moet alleen nog een paar dingen opsturen. Dus dat komt wel goed.
Wat ga jij aankomend schooljaar doen? Ga je naar de universiteit? En welke opleiding wil je gaan doen? Of zit je nog in 6 vwo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik zeg ook Duits of Russisch. Italiaans en Spaans zijn voor flikkers en flikkerettes
Maar Russisch is zo grof. Het klinkt net als Duits 'hard'. Italiaans of Spaans is veel mooier.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik zeg ook Duits of Russisch. Italiaans en Spaans zijn voor flikkers en flikkerettes
Veel succes! Je zal vast wel slagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach so..
Volgend jaar 6 vwo ja, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet precies.
Ja, volgende week.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Je gaat nog op vakantie? Waar precies?
[..]
Dat is prehistorisch man, kom 's met wat nieuws
Thanks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Veel succes! Je zal vast wel slagen.Wel leren ! Niet 1 dag van tevoren ff snel doorlezen zoals ik heb gedaan.
Dan zou ik voor Spaans gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Maar Russisch is zo grof. Het klinkt net als Duits 'hard'. Italiaans of Spaans is veel mooier.En het valt makkelijker te leren. Ik weet het echt niet wat ik ga kiezen.
Hmmm...geen idee eigenlijk. Ik zal het wel even uitzoeken. Ik zit er wel serieus over na te denken om een cursus Turks te volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag je geen Turks op een andere school in de omgeving volgen? soms is dat in Amsterdam wel een optie, vroeger tenminste.
Italiaans vind ik wel mooier maar ik denk dat Spaans beter is. Er spreken wel meer mensen Spaans.quote:
Wat voor werk wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Italiaans vind ik wel mooier maar ik denk dat Spaans beter is. Er spreken wel meer mensen Spaans.
Weet ik nog niet.quote:
Als je mentor het niet weet dan heeft de onderwijsinspectie soms ook wel advies, is niet echt een onderdeel van hun takenpakket maar ze zijn wel kundig... het niveau (VWO) ligt wel hoog als je een geheel beginner bent hoor, bijna kansloos is het dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmmm...geen idee eigenlijk. Ik zal het wel even uitzoeken. Ik zit er wel serieus over na te denken om een cursus Turks te volgen.
Ik zal ernaar informeren. Ik kan thuis oefenen voordat ik daaraan begin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je mentor het niet weet dan heeft de onderwijsinspectie soms ook wel advies, is niet echt een onderdeel van hun takenpakket maar ze zijn wel kundig... het niveau (VWO) ligt wel hoog als je een geheel beginner bent hoor, bijna kansloos is het dan.
Jij Armeentje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, volgende week.
39.959437,44.031975 precies genoeg? (groen pijltje, niet de rode)
Ik ben benieuwd wat de uitkomst is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef Ayca het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vtu/vtuindex2.htm
Ik ga 2011 nu maken.
Ben benieuwd.
Polderturk is geen Turk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Doler12 het volgende:
Turkse winkeleigenaren verjagen plunderaars in London
Polderturk moet weer heel fok laten weten dat Turken nummer bir zijn!Wel goed dat die Turkse eigenaren de relschoppers wegjagen!
ik begin al te kwijlen als ik denk aan baklava, laat staan dat ik het geduld opbreng om em laag voor laag te etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is laagje voor laagje eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |