Ach so..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat ik C&M heb als profiel. En je hebt wiskunde nodig voor het vwo. Ze wilde me havo wiskunde geven en dat moest ik in 1 jaar doen en daar minstens een 8 voor staan(Dus leerjaar 1 t/m 5) en daarna 2 in 1 jaar vwo wiskunde C. En ook Duits wat ik sinds de tweede niet meer heb gehad. Dat werd me een beetje te veel. Toen heb ik maar besloten om HBO te gaan doen.
Ik zie net dat ik wel ingeschreven ben. Ik moet alleen nog een paar dingen opsturen. Dus dat komt wel goed.
Wat ga jij aankomend schooljaar doen? Ga je naar de universiteit? En welke opleiding wil je gaan doen? Of zit je nog in 6 vwo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik zeg ook Duits of Russisch. Italiaans en Spaans zijn voor flikkers en flikkerettes
Maar Russisch is zo grof. Het klinkt net als Duits 'hard'. Italiaans of Spaans is veel mooier.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik zeg ook Duits of Russisch. Italiaans en Spaans zijn voor flikkers en flikkerettes
Veel succes! Je zal vast wel slagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach so..
Volgend jaar 6 vwo ja, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet precies.
Ja, volgende week.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Je gaat nog op vakantie? Waar precies?
[..]
Dat is prehistorisch man, kom 's met wat nieuws
Thanks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Veel succes! Je zal vast wel slagen.Wel leren ! Niet 1 dag van tevoren ff snel doorlezen zoals ik heb gedaan.
Dan zou ik voor Spaans gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Maar Russisch is zo grof. Het klinkt net als Duits 'hard'. Italiaans of Spaans is veel mooier.En het valt makkelijker te leren. Ik weet het echt niet wat ik ga kiezen.
Hmmm...geen idee eigenlijk. Ik zal het wel even uitzoeken. Ik zit er wel serieus over na te denken om een cursus Turks te volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag je geen Turks op een andere school in de omgeving volgen? soms is dat in Amsterdam wel een optie, vroeger tenminste.
Italiaans vind ik wel mooier maar ik denk dat Spaans beter is. Er spreken wel meer mensen Spaans.quote:
Wat voor werk wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Italiaans vind ik wel mooier maar ik denk dat Spaans beter is. Er spreken wel meer mensen Spaans.
Weet ik nog niet.quote:
Als je mentor het niet weet dan heeft de onderwijsinspectie soms ook wel advies, is niet echt een onderdeel van hun takenpakket maar ze zijn wel kundig... het niveau (VWO) ligt wel hoog als je een geheel beginner bent hoor, bijna kansloos is het dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmmm...geen idee eigenlijk. Ik zal het wel even uitzoeken. Ik zit er wel serieus over na te denken om een cursus Turks te volgen.
Ik zal ernaar informeren. Ik kan thuis oefenen voordat ik daaraan begin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je mentor het niet weet dan heeft de onderwijsinspectie soms ook wel advies, is niet echt een onderdeel van hun takenpakket maar ze zijn wel kundig... het niveau (VWO) ligt wel hoog als je een geheel beginner bent hoor, bijna kansloos is het dan.
Jij Armeentje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, volgende week.
39.959437,44.031975 precies genoeg? (groen pijltje, niet de rode)
Ik ben benieuwd wat de uitkomst is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef Ayca het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vtu/vtuindex2.htm
Ik ga 2011 nu maken.
Ben benieuwd.
Polderturk is geen Turk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Doler12 het volgende:
Turkse winkeleigenaren verjagen plunderaars in London
Polderturk moet weer heel fok laten weten dat Turken nummer bir zijn!Wel goed dat die Turkse eigenaren de relschoppers wegjagen!
ik begin al te kwijlen als ik denk aan baklava, laat staan dat ik het geduld opbreng om em laag voor laag te etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is laagje voor laagje eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |