abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100495444

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks. De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

[ afbeelding ]

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

[ afbeelding ]Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|. [ afbeelding ]Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

[ afbeelding ]Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

[ afbeelding ]- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100495454
Laterr, tijd om te slapen.
pi_100495524
 Ayça, kun je de OP (later) fixen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 03:59:22 ('die op' -> 'de OP'.) ]
pi_100495718
Sahur afsluiten met baklava. Zo bam, in één keer in je bek, heerlijk je mond vol. En dan genietend doorslikken.

_O_.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 04:12:59 ]
pi_100495752
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Sahur afsluiten met baklava. Zo bam, in één keer in je bek, heerlijk je mond vol. En dan genietend doorslikken.

_O_.
^O^
pi_100496183
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:

_O_.
really?! :P
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_100497617
Wat leuk dat je een kado hebt gevonden, Ayca.
Als boek zou ik Aan de oevers van de Bosporus aanraden. Het is wel het Nederlands maar ik vind het een leuk boek en ik denk/hoop dat je moeder dat ook zal doen.Het is autobiografisch wat het des te interessanter maakt.

SPOILER
SPOILER
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_100497630
Om 14.00 begin mijn herkansing Aardrijkskunde. Ik begin NU met leren . Denk ik. :')
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_100498752
Bah kuttopic
pi_100499020
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:01 schreef autodief het volgende:
Bah kuttopic
-Leonardo da Vinci
pi_100499620
Goeiensmorgens allen :W

Die TT _O_

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Ayca het volgende:
Waarom betaal jij voor FOK!?
Ads verbergen, notes zien, custom CSS, en ik betaal graag voor iets waar ik plezier aan heb.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef WammesWaggel het volgende:
De voorloper van MSN, dankzij O+ Israel O+
Israëli altijd bir lan.

quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:34 schreef Ayca het volgende:
Maar eigenlijk is Weissman bir.
O+ ^O^

quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Weis altijd bir, altijd
:*
pi_100499841
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
Ayça, kun je de OP (later) fixen?
Niet gemerkt, had gewoon op open nieuw deel gedrukt (weliswaar op mobiel..) Maar zal het vanavond veranderen. :P
pi_100500039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef AliceWonder het volgende:
Wat leuk dat je een kado hebt gevonden, Ayca.
Als boek zou ik Aan de oevers van de Bosporus aanraden. Het is wel het Nederlands maar ik vind het een leuk boek en ik denk/hoop dat je moeder dat ook zal doen.Het is autobiografisch wat het des te interessanter maakt.

SPOILER
SPOILER
Thanks! Klinkt interessant.
En ja dat kan ze. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:14 schreef AliceWonder het volgende:
Om 14.00 begin mijn herkansing Aardrijkskunde. Ik begin NU met leren . Denk ik. :')
Wat heeft het voor zin om herkansingen te maken als niet leert. :') Succes iig. :P
pi_100500175
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:46 schreef Ayca het volgende:

[..]

Thanks! Klinkt interessant.
En ja dat kan ze. :P

[..]

Wat heeft het voor zin om herkansingen te maken als niet leert. :') Succes iig. :P
Graag gedaan. ;)
Ik weet het. :') Ik denk dat ik dan alleen naar Engels (Ik wil proberen om daar afgerond een 9 voor te staan O-) ) en Geschiedenis ga.
-Leonardo da Vinci
pi_100500642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Graag gedaan. ;)
Ik weet het. :') Ik denk dat ik dan alleen naar Engels (Ik wil proberen om daar afgerond een 9 voor te staan O-) ) en Geschiedenis ga.
Streber.. :D Maar waarom eigenlijk? :') Je bent toegelaten tot je nieuwe opleiding toch. :P
pi_100500910
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef Ayca het volgende:

[..]

Streber.. :D Maar waarom eigenlijk? :') Je bent toegelaten tot je nieuwe opleiding toch. :P
Omdat Engels iets is waar ik goed in ben en als ik daar een 9 voor haal (op vwo niveau) bewijs ik aan mezelf dat ik het kan. :P Dat ik weet ik eigenlijk nog niet. Ik wou na mijn havo vwo gaan doen op mijn huidige school maar dat ging niet door. Toen wou ik vavo gaan doen maar dat heb ik ook niet gedaan. En toen heb ik maar gekozen om HBO te doen. Daardoor was ik een beetje laat met inschrijven. Ik ga 25 Augustus even naar de HHS omdat het dan inschrijf dag is voor meer informatie.
-Leonardo da Vinci
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:06:27 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100507469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:11 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wuuuuuuuuut :D
AFC AJAX
pi_100507520
Selamlar! :D
pi_100507800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:12 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Omdat Engels iets is waar ik goed in ben en als ik daar een 9 voor haal (op vwo niveau) bewijs ik aan mezelf dat ik het kan. :P Dat ik weet ik eigenlijk nog niet. Ik wou na mijn havo vwo gaan doen op mijn huidige school maar dat ging niet door. Toen wou ik vavo gaan doen maar dat heb ik ook niet gedaan. En toen heb ik maar gekozen om HBO te doen. Daardoor was ik een beetje laat met inschrijven. Ik ga 25 Augustus even naar de HHS omdat het dan inschrijf dag is voor meer informatie.
Aha :P Waarom geen vavo gedaan?
Hopelijk ben je dan niet te laat. :o
pi_100507833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef JellyBeanz het volgende:
Selamlar! :D
w.a.s. :D en jij bent?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:17:20 #21
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100507902
When will the BBC report on the brave Bangladeshis, Turks, Kurds (some former Peshmerga) who defended East London last night?

If u live in Dalston and ur every the victim of a crime. Dont call the police, call the turks. Apparently they do a better job.

Video gemacht!!!!
Vanaf 1m10s zie je rennende toerkoes :7
Precies 03:00, verdwaalde toerksche chav _O- init :')

The fallout has begun kids, the fallout has begun ;( Apocalypse, rassenoorlog, 3e wereldoorlog alles.
AFC AJAX
pi_100508037
Waar gaat dit over?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:21:46 #23
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100508091

:r :r :r

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef Ayca het volgende:
Waar gaat dit over?
Zet 's een willekeurige nieuwszender op :')
AFC AJAX
pi_100508108
Helaas is het gevolg van bijna nooit meer tv kijken dat ik het nieuws ook veel minder volg.
pi_100508204
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Ayca het volgende:
Helaas is het gevolg van bijna nooit meer tv kijken dat ik het nieuws ook veel minder volg.
http://www.nu.nl/onrust-engeland/

here u go :P
dehket, ya3ni hassat hawak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')