quote:
Neem het vooral ook serieus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
die gast is zwakbegaafd en jij denkt dat hij genoeg discipline en wilskracht heeft om zonder hulp te kunnen stoppen met roken ?
Maakt het nog uit waar ? want goedkoop gebied is erg breedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef PabloEscobar. het volgende:
Merhaba abi's, weten jullie hoeveel een grote villa inclusief grote tuin en zwembad e.d. kost in een goedkoop gebied in Turkije?
Het maakt in principe niet uit waar zoal ik de basis-dingetjes maar voor handen heb zoals elektriciteit, schoon drinkwater, winkeltjes (eten) etc, etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt het nog uit waar ? want goedkoop gebied is erg breed![]()
Sowieso Turkaij altijd bir.
Als je echt goedkoop wilt, zit je niet in het centrum van een stad dat snap je zelf tuurlijk ook wel. Wel op het platte land op een half uurtje rijden ? En internet mag je ook vergetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:25 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Het maakt in principe niet uit waar zoal ik de basis-dingetjes maar voor handen heb zoals elektriciteit, schoon drinkwater, winkeltjes (eten) etc, etc.
Internet helemaal 100% uitgesloten? En hoe zit het met Westerse tv kijken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je echt goedkoop wilt, zit je niet in het centrum van een stad dat snap je zelf tuurlijk ook wel. Wel op het platte land op een half uurtje rijden ? En internet mag je ook vergeten
Nee internet is niet uitgesloten, TV ook niet. Zo lang je maar betaald kan alles geregeld worden in TRquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:30 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Internet helemaal 100% uitgesloten? En hoe zit het met Westerse tv kijken?
Ooh oke, dan is het goed, dat kan nooit veel meer dan 100,- per maand kosten neem ik aan toch? Nouja, goed dat is allemaal bijzaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee internet is niet uitgesloten, TV ook niet. Zo lang je maar betaald kan alles geregeld worden in TR![]()
Wat is je budget ?
Voor zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:42 schreef PabloEscobar. het volgende:
Ooh ja, aangezien Turkije niet lid is van de EU en ik geen Turk ben: Kan ik überhaupt zomaar een huis kopen in Turkije?
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef PabloEscobar. het volgende:
[..]
Ooh oke, dan is het goed, dat kan nooit veel meer dan 100,- per maand kosten neem ik aan toch? Nouja, goed dat is allemaal bijzaak.Hoeveel zou ik kwijt zijn aan zo'n villa?
goetkoop of niet, turkaij is bir.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer niet
Zo ben ik. Maar leg uit, wat is daar zo kunstig aan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat heb jij inderdaad ook vaak gezegd, je bent i.i.g consequent
Aangrijpend, meelevend, zeer emotioneel, straight to the point, overtuigend. Weinig infomercials die ze nadoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo ben ik. Maar leg uit, wat is daar zo kunstig aan?
Volgens mij had hij het alleen over tv en internet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, zo goedkoop is Turkije nou ook weer niet
Mwah, kan vast wel. Anders zouden er toch geen honderden gepensioneerde Engelsen (en Nederlanders?) aan de Turkse costa wonen?quote:
100 euro p/m voor alleen internet en tv is wel veel zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het alleen over tv en internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |