Thanks, ik ga er even naar kijken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had begrepen van vrienden dat een advertentie op MP vaak goed werktEn kijk eens bij direct wonen, diezelfde vrienden huren nu een huis in Groningen voor ongeveer dat bedrag. Binnen 2 maanden hadden ze via hun een huis. Succes in elk geval!
Mijn hoekbank krijg ik die trap niet op, echt balenquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:17 schreef Fluxer het volgende:
Doe in de martinitoren wonen. Erg goed idee en mooi uitzicht.
Verkoop de hoekbank, koop een nieuwe bank die wel past = profit?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Mijn hoekbank krijg ik die trap niet op, echt balen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Verkoop de hoekbank, koop een nieuwe bank die wel past = profit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:
quote:Te huur per 1 september 2011.
Leuke zolderkamer (ca. 7m²) nabij het centrum en de Universiteit. Minimale huurperiode 6 maanden.
Nice, welke wijk/straat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:41 schreef Catch22- het volgende:
Sja, het is wel verhuurd dus er zal wel markt voor zijn.
Ik heb mijn huisje via hun en betaal 610 eu pm voor 55m2 (slk 11m2, woonkamer 30m2+aangr. eetkamer 11m2 + ruime keuken + ruime douche + 100m2 tuin) net buiten het centrum
+ nog een keer borg + bemiddelingskosten + administratiekosten + contractkosten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:08 schreef Snuwerd het volgende:
bij directwonen betaal je 1x een maand huur extra, dat is veul geld ;/
i know, mn eerste kamertje in Groningen was bij hun. Ik betaalde toen 280 euro inclusief. Ik besefte me toen trouwens nog niet hoe relaxed "inclusief" is..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:32 schreef Catch22- het volgende:
Zeeven is 450 administratiekosten meestal (wijkt wel eens af) en soms niet eens borg.
ik hou alle opties open!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef tre het volgende:
Lewenborg een optie? Ik weet daar wel een appartement, rond de 85 m2 voor ongeveer die prijs als ik 't goed heb.
Je weet maar nooit natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |