Ik bedoel gewoon joods, niet eens per se Joods. Je hoeft niet Joods te zijn om joodse namen te gebruiken, het helpt wel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zijn Moeder komt uit het Midwesten (VS).(Maar dan kan hij misschien nog wel Joods zijn.)
Alles kan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon joods, niet eens per se Joods. Je hoeft niet Joods te zijn om joodse namen te gebruiken, het helpt wel natuurlijk.
Volgens Wiki kan het ook een Slavische naam zijn, staat hij trouwens ook onder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Koop een betere telefoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:42 schreef msnk het volgende:
Zit weer op mijn HTC, ding start de afgelopen dagen om de haverklap opnieuw opVanzelf dus.
Die Ertegün hè, op welke manier heeft hij vanuit Istanbul naar Washington D.C. gereisd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:25 schreef msnk het volgende:
De ultieme eindbaas der eindbazige eindbazenHeld, baas, opperwezen en chairman of the fucking Rock and Roll Hall of Fame
Was het toen al mogelijk om op die manier (over de Atlantische Oceaan) deel te nemen aan commerciële vluchten?quote:Background
Born in Istanbul to a Turkish family, Ahmet and his family, including elder brother Nesuhi, moved to Washington, D.C. in 1935, with their father, Münir Ertegün, who served as the first Ambassador of the then-young Republic of Turkey to the United States of America.
Wikipedia.
Jazekerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die Ertegün hè, op welke manier heeft hij vanuit Istanbul naar Washington D.C. gereisd?
[..]
Was het toen al mogelijk om op die manier (over de Atlantische Oceaan) deel te nemen aan commerciële vluchten?
Durf ik niet te zeggen.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:53 schreef AliceWonder het volgende:
Welterusten iedereen.Slaap zacht.
Let me milk in your mouthquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef AliceWonder het volgende:
Goeiemoggel.![]()
Ik ben gisteren vergeten om water te drinken voordat ik naar bed ging met als gevolg dat mijn keel nu zo droog is als gort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |