Whut?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
Nu de tv's nog waar de mensen die serie op kunnen kijken.
t'pol, seven, troi, uhura of dax?quote:
En een holodeck van Quarkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef Q. het volgende:
Met real-size modellen van alle Enterprises EN DS9?
De billen van t'pol en de tetten van seven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
t'pol, seven, troi, uhura of dax?
Ik heb geen idee wat bovenstaande inhoud.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
t'pol, seven, troi, uhura of dax?
die van seven zijn echt en die van t'pol zijn neppers toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:18 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
De billen van t'pol en de tetten van seven.
dat zijn de playmates van star trek.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat bovenstaande inhoud.
Enigszins eng ook.
Geen klingon sprekenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat bovenstaande inhoud.
Enigszins eng ook.
zeg, waarom bemoeide Q zich nooit met de temporale koude oorlog!?quote:
Omdat Enterprise een kut-serie was, alleen TNG en DS9 zijn tof.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeg, waarom bemoeide Q zich nooit met de temporale koude oorlog!?
En niet te vergeten Star Trek the Original Seriesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat Enterprise een kut-serie was, alleen TNG en DS9 zijn tof.
Geen Voyager?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Het project zal naar verluidt ongeveer een miljard euro kosten, een bedrag dat grotendeels uit fondsen van koning Abdullah II van Jordanië komt. Hij is een grote fan van Star Trek en speelde zelfs ooit een bijrolletje in de serie.
Wat een baas:')
quote:The king is also an acknowledged fan of the science fiction saga Star Trek. In 1996, while he was still a Prince, he appeared in the Star Trek: Voyager episode "Investigations". It was a non-speaking role as he was not a member of the Screen Actors Guild.[25] A Star Trek theme park will open in 2014 as part of the $1.5-billion Red Sea Astrarium project in Aqaba, with the King being the majority local investor.[26]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Het project zal naar verluidt ongeveer een miljard euro kosten, een bedrag dat grotendeels uit fondsen van koning Abdullah II van Jordanië komt. Hij is een grote fan van Star Trek en speelde zelfs ooit een bijrolletje in de serie.
Q had veel goed kunnen makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Geld opstrijken voor haar paleizen, jealous much?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:51 schreef Maanvis het volgende:
Andere staatshoofden bouwen pretparken voor het volk. Wat doet Bea voor het volk?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En gaat Vitesse daar hun thuiswedstrijden spelen?
natuurlijk.quote:
Je vergeet TOS.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je doet alsof episodes 1 tot 3 niet bestaan is het wel te pruimen ja.quote:
Je bedoelt Star Wars?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef k_man het volgende:
Apart om dat in Jordanië te doen. Tunesië had meer voor de hand gelegen; daar is een hoop opgenomen.
Dat is Star Wars.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef k_man het volgende:
Apart om dat in Jordanië te doen. Tunesië had meer voor de hand gelegen; daar is een hoop opgenomen.
Die geweldige verhaallijnen, de acteer-prestaties van Mark Hammill en Ewan McGregor, JarJar.... need I go on?quote:
7 seconden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Ziet er wel een beetje vaag uit. Net alsof ze elkaar diep in de ogen aan het staren waren voor Nelix ineens langs kwam om de boel te verstoren.quote:
quote:
quote:The king is also an acknowledged fan of the science fiction saga Star Trek. In 1996, while he was still a Prince, he appeared in the Star Trek: Voyager episode "Investigations". It was a non-speaking role as he was not a member of the Screen Actors Guild (SAG is an American labor union representing over 200,000 film and television principal performers and background performers worldwide.).
Ik heb alleen 4-6 gekeken. 1-3 weiger ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Die geweldige verhaallijnen, de acteer-prestaties van Mark Hammill en Ewan McGregor, JarJar.... need I go on?
Goedzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alleen 4-6 gekeken. 1-3 weiger ik
Star Wars had al gewonnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:19 schreef muhahaha het volgende:
Ow weer zo een heerlijk oude Star Wars vs Star Trek discussie
[ afbeelding ]
Ik zou voor dit wel gaan denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Nectar het volgende:
Jordanië is een bazenland met veel toeristische trekjes, serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |