Super Cup.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, hoorde de commentator ook iets zeggen over de aanstaande wedstrijden. Iets met Real en Barca? Hmhmm?
Spanje toch? Volgens mij heeft Nederland nooit bovenaan gestaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
Nederland #1 FIFA-ranglijst, first time ever!
Overmorgen staat Nederland eerste, Daarom zeg ik first time ever dropstaaf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spanje toch? Volgens mij heeft Nederland nooit bovenaan gestaan.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
Nederland had een oefenwedstrijd met Engeland toch? Maar die wedstrijd is afgelast wegens de rellen in Londen. Ik zie Nederland niet zo gemakkelijk winnen van Engeland. Voordeel van de rellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat Spanje 2-1 heeft verloren van Italië![]()
![]()
Nederland SLOOPT Engeland. Engeland is namelijk f-u-c-k-i-n-g slecht (als je voetbal zou volgen, zou dat je dat wetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nederland had een oefenwedstrijd met Engeland toch? Maar die wedstrijd is afgelast wegens de rellen in Londen. Ik zie Nederland niet zo gemakkelijk winnen van Engeland. Voordeel van de rellen..
lekker boeiend...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
deze man weten wie is bir altijd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Precies, Toerkai altijd nummer bir, constant bir zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |