Ben te lui, wordt dat weer naar Armenië?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, volgende week.
39.959437,44.031975 precies genoeg? (groen pijltje, niet de rode)
Vet! Ik wilde ook culturele antropologie doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Ik wil mijn P dit jaar halen en daarna ga ik denk ik naar de uni. Ik wil dan Culturele Antropologie studeren of Europese Studies.Maar ik weet het nog niet zeker.
Oehh...Das gaaf. En wat studeer je nu dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben te lui, wordt dat weer naar Armenië?
[..]
Vet! Ik wilde ook culturele antropologie doen(nadat astronaut
en archeologie niet meer een optie waren).
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:02 schreef Ayca het volgende:
50 van de 55 punten -> 8.9
Vind ik toch wel knap op dit tijdstip.Concentratie begon na tekst 1 behoorlijk af te nemen.
Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:04 schreef zarGon het volgende:
Je hebt net 10 lange Turkse artikels gelezen? Damn..
Wel een nette score.
Leuk ritme dat je jezelf aanleert in de vakantie huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:06 schreef msnk het volgende:
Ik zou dus gaan slapen.
Maar daarna dacht ik "who the fuck am I kidding?" en zit ik weer achter me lappie.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Leuk ritme dat je jezelf aanleert in de vakantie huh?
quote:
Omdat vasten.quote:
"Zulke dingen bekijken"? Wat zeg jij kizquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
.
Ga eens slapen i.p.v zulke dingen te bekijken.
Onzin filmpjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:34 schreef msnk het volgende:
[..]
"Zulke dingen bekijken"? Wat zeg jij kiz?
quote:
Dat filmpje wel. En ik vind Family Guy grappiger.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:38 schreef msnk het volgende:
[..]
South Park.... Onzin... Does not compute.
Family Guy is leuk. Zeg maar geweldig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat filmpje wel. En ik vind Family Guy grappiger.
Valt wel mee. Allemaal oude afleveringen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Family Guy is leuk. Zeg maar geweldig.
South Park is GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Valt wel mee. Allemaal oude afleveringen.
http://www.flixya.com/vid(...)BA-Turkish-for-Fathequote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Klinkt joods. In be4 Weiss en Wammuuus
Alleen jammer dat hij geen Turks kan.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij geen Turks kan.
Heel leuk filmpjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
http://www.flixya.com/vid(...)BA-Turkish-for-Fathe
Deze man wel, ECHTE baas ook trouwensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij geen Turks kan.
Omdat je zei dat hij Joods klonk en ik wilde laten zien dat hij wel degelijk Turks was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Heel leuk filmpje!
Maar wat heeft dat met mijn post te maken?
[..]
Deze man wel, ECHTE baas ook trouwensGoeiste accent ook
![]()
Snap ik. Maar ik wilde aantonen met dat filmpje dat hij Turks was. En sinds wanneer is Yilmaz Joods?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zijn naam joods klinkt. Niet zijn stem of zo
Circassier dus man der mannen, Dr Ozquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:03 schreef msnk het volgende:
Deze man wel, ECHTE baas ook trouwensGoeiste accent ook
![]()
Een Turkse jood, is niet zo moeilijk tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik wilde aantonen met dat filmpje dat hij Turks was. En sinds wanneer is Yilmaz Joods?
Door zijn voornaam (Levni) dacht ik dat ook heel even.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:14 schreef msnk het volgende:
Ik wil niks, ik zeg alleen maar dat zijn naam joods klinkt.
Hij is heel grappig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:18 schreef msnk het volgende:
Wel coole filmpjes, had nog nooit eerder van hem gehoord.
Heeft die Amsterdam verlatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Fietsfabriek-Turk heb ik weleens gesproken in Amsterdam, aardige gozer, jammer dat het Nederland mis is gegaan, nu gaat hem goed in het moederland zie ik in Tante in Turkije![]()
Herkende hem niet met die baard, opeens aan het radicaliseren?
Ja hij doet daar nu ook iets met fietsen daar maak ik uit de uitzending opquote:
Zijn Moeder komt uit het Midwesten (VS).(Maar dan kan hij misschien nog wel Joods zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Een Turkse jood, is niet zo moeilijk toch?
Ik bedoel gewoon joods, niet eens per se Joods. Je hoeft niet Joods te zijn om joodse namen te gebruiken, het helpt wel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zijn Moeder komt uit het Midwesten (VS).(Maar dan kan hij misschien nog wel Joods zijn.)
Alles kan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon joods, niet eens per se Joods. Je hoeft niet Joods te zijn om joodse namen te gebruiken, het helpt wel natuurlijk.
Volgens Wiki kan het ook een Slavische naam zijn, staat hij trouwens ook onder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Koop een betere telefoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:42 schreef msnk het volgende:
Zit weer op mijn HTC, ding start de afgelopen dagen om de haverklap opnieuw opVanzelf dus.
Die Ertegün hč, op welke manier heeft hij vanuit Istanbul naar Washington D.C. gereisd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:25 schreef msnk het volgende:
De ultieme eindbaas der eindbazige eindbazenHeld, baas, opperwezen en chairman of the fucking Rock and Roll Hall of Fame
Was het toen al mogelijk om op die manier (over de Atlantische Oceaan) deel te nemen aan commerciële vluchten?quote:Background
Born in Istanbul to a Turkish family, Ahmet and his family, including elder brother Nesuhi, moved to Washington, D.C. in 1935, with their father, Münir Ertegün, who served as the first Ambassador of the then-young Republic of Turkey to the United States of America.
Wikipedia.
Jazekerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die Ertegün hč, op welke manier heeft hij vanuit Istanbul naar Washington D.C. gereisd?
[..]
Was het toen al mogelijk om op die manier (over de Atlantische Oceaan) deel te nemen aan commerciële vluchten?
Durf ik niet te zeggen.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:53 schreef AliceWonder het volgende:
Welterusten iedereen.Slaap zacht.
Let me milk in your mouthquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef AliceWonder het volgende:
Goeiemoggel.![]()
Ik ben gisteren vergeten om water te drinken voordat ik naar bed ging met als gevolg dat mijn keel nu zo droog is als gort.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Let me milk in your mouth![]()
of mag ik dat niet zeggen tegen iemand die aan het vasten is
Ik ben geen moslim of islamiet of mohammedaan. Dus nee, ik vast niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
.
Ik hou niet zo van melk.![]()
Vast jij ook Weissman?
Duidelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim of islamiet of mohammedaan. Dus nee, ik vast niet.
Heb gemerkt dat het niet uitmaakt wat/hoeveel je eet (bij mij tenminste) als je maar genoeg drinkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef AliceWonder het volgende:
Goeiemoggel.![]()
Ik ben gisteren vergeten om water te drinken voordat ik naar bed ging met als gevolg dat mijn keel nu zo droog is als gort.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb gemerkt dat het niet uitmaakt wat/hoeveel je eet (bij mij tenminste) als je maar genoeg drinkt.![]()
Daarom ontbijt ik gewoon normaal (2 sneetjes met kaas dus) maar +1 liter water.
Ja, welkomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:11 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik ben geen turk, mag ik ook meedoen ?
Eens. Alleen is hij geen Circassier. Hoe graag jij dat ook zou willen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circassier dus man der mannen, Dr Oz
Duh, hij is een J2 Turk en geen G2a Circassier. Natuurlijk is hij baas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan ook niet anders dan dat hij baas is.
Waarom doe je eigenlijk mee met het vasten (als ik vragen mag)? Roemenen, die doorgaans toch niet moslim zijn, die meedoen aan de Ramadan, kom je namelijk niet vaak tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Dat is bij mij ook het geval. Ik kan in de ochtend niet veel door mijn keel krijgen maar ik drink wel veel. Maar nu ben ik dat dus vergeten.
Hay senin...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Ik ga ook beginnen denk ik .
Ik heb ten eerste al eerder meegedaan. En ten tweede is mijn stiefvader Turks en ben ik nu aan het zoeken naar een religie dat het best bij mij past. Dus vast ik om me alvast voor te bereiden. Dat wil niet zeggen dat ik moslim word maar ik probeer me in te lezen en er alvast aan te wennen. Ook vasten de meeste mensen in mijn omgeving dus is het voor mij 'gewoon' om te vasten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk mee met het vasten (als ik vragen mag)? Roemenen, die doorgaans toch niet moslim zijn, die meedoen aan de Ramadan, kom je namelijk niet vaak tegen.
Oké, duidelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste al eerder meegedaan. En ten tweede is mijn stiefvader Turks en ben ik nu aan het zoeken naar een religie dat het best bij mij past. Dus vast ik om me alvast voor te bereiden. Dat wil niet zeggen dat ik moslim word maar ik probeer me in te lezen en er alvast aan te wennen. Ook vasten de meeste mensen in mijn omgeving dus is het voor mij 'gewoon' om te vasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |