Waarom doe je eigenlijk mee met het vasten (als ik vragen mag)? Roemenen, die doorgaans toch niet moslim zijn, die meedoen aan de Ramadan, kom je namelijk niet vaak tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Dat is bij mij ook het geval. Ik kan in de ochtend niet veel door mijn keel krijgen maar ik drink wel veel. Maar nu ben ik dat dus vergeten.
Hay senin...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Ik ga ook beginnen denk ik .
Ik heb ten eerste al eerder meegedaan. En ten tweede is mijn stiefvader Turks en ben ik nu aan het zoeken naar een religie dat het best bij mij past. Dus vast ik om me alvast voor te bereiden. Dat wil niet zeggen dat ik moslim word maar ik probeer me in te lezen en er alvast aan te wennen. Ook vasten de meeste mensen in mijn omgeving dus is het voor mij 'gewoon' om te vasten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk mee met het vasten (als ik vragen mag)? Roemenen, die doorgaans toch niet moslim zijn, die meedoen aan de Ramadan, kom je namelijk niet vaak tegen.
Oké, duidelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste al eerder meegedaan. En ten tweede is mijn stiefvader Turks en ben ik nu aan het zoeken naar een religie dat het best bij mij past. Dus vast ik om me alvast voor te bereiden. Dat wil niet zeggen dat ik moslim word maar ik probeer me in te lezen en er alvast aan te wennen. Ook vasten de meeste mensen in mijn omgeving dus is het voor mij 'gewoon' om te vasten.
ff nogquote:
De turkse taalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef zarGon het volgende:
"Yeni federasyon milli oluyor bu gece", Türkiye - Estonya maçının spikeri. Alsof ze ontmaagd worden..
Hoezo doen ze dat danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lief van de Estlandse supporters.
Is het ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef zarGon het volgende:
De commentator vond het wel sympathiek. Is het ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |