Nou in de eerste plaats ben ik natuurlijk een Turkiye First'erquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef msnk het volgende:
En die noemen zich Nederlandse staatsburger
jood en oranje fanboy, erger kan echt nietquote:
niet haten op msnk, hij is bir LAN !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
jood en oranje fanboy, erger kan echt niet
Beetje jammer ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
jood en oranje fanboy, erger kan echt niet
dit is een andere type "jood", je weetsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet haten op msnk, hij is bir LAN !
sowieso joden
Turkaij altijd bir, joden ook nummer 1 altijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een andere type "jood", je weets
Cruijff is beide soorten Jood, ik weet van sgool lan!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een andere type "jood", je weets
Kennen die mensen geen schaamte?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:30 schreef Ayca het volgende:
Ook ene leuken site: http://whydidyoubuymethat.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Sorry Ayca ben niet gegaan.quote:
Dit liedje is best leuk.quote:
nee dat liedje is nummer iki.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dit liedje is best leuk.![]()
Deze ook trouwens:
Ik vind ze allebei leuk.quote:
Turkse lessen.quote:
Heb je al je DNA laten testen door Landysh - Börte om turks te mogen lerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Turkse lessen.Ik ben maar een beginner he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |