quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we Johan moeten geloven is matthijs er volgende week weer
Ja, dat was serieus bedoeld....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bedoelt Graydon-mannetje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
heet Milan van voren toch?quote:
wordt een jaartje bij elke corner met samengeknepen billen zittenquote:
Per 1 september zijn deze zenders in HD bij het basispakket;quote:
Nu moet je extra kosten betalen om RTL en SBS e.d. in HD te kijken, dan niet meer.quote:
Dinsey xD LOLquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Per 1 september zijn deze zenders in HD bij het basispakket;
• Nederland 1
• Nederland 2
• Nederland 3
• RTL 4
• RTL 5
• SBS 6
• RTL 7
• Veronica / Disney XD
• Net 5
• RTL 8
• National Geographic
• Eurosport
dat wordt overdag uitgezonden op de zender van veronica...quote:
Das wel nice. Bij UPC kost het (nog) wel extra.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu moet je extra kosten betalen om RTL en SBS e.d. in HD te kijken, dan niet meer.
Godverdomme wat slecht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef tong80 het volgende:
Barbara Barend is trouwens de grootste Nederlandse fan van Swansea City.
Komen veel hoge ballen voor de pot.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ik vind deze wel grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef tong80 het volgende:
Als je de decoder koopt wel jaquote:
Kan ook jaquote:
Echt he, fucking 40 miljoenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
Ja, of die knakker die naar Liverpool is gegaanCarroll.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Johan directeur van Feyenoord![]()
Ik wil het Fer-topic dan lezen.
Snap het nog steeds niet, Bij Newcastle zijn ze alleen maar blijquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
Ja, of die knakker die naar Liverpool is gegaanCarroll.
Torres ook niet normaal, de tering zeg... ruim 60miljoen voor een speler die al 2 jaar niks laat zienquote:
Had het er idd meer van verwachtquote:
1 wedstrijdje gespeeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had het er idd meer van verwacht
Jammer dat hij naar een graflelijke club gaat...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Stekelenburg is geen topkeeper, daarom ook pas nu een transfer naar een subtopper
lolquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Stekelenburg is geen topkeeper, daarom ook pas nu een transfer naar een subtopper
Onzin, zowel City als United lopen te slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
lolquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat hij naar een graflelijke club gaat...
ik vind m wel een topkeeper eigenlijk, bij ajax altijd fantastisch, bij nederlands elftal ook onmisbaar. Had zeker bij een hogere club dan Roma gemogen, (ook een mooie club natuurlijk, maar hij kan hoger)quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Beter naar Lazio kunnen gaan jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hart gaat een topper worden hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin, zowel City als United lopen te slapen.
Oh ja, in Spanje zat ie op de bankquote:
Buitenland heeft eigenlijk nooit interesse getoond, zelfs niet na de wkfinale.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vind m wel een topkeeper eigenlijk, bij ajax altijd fantastisch, bij nederlands elftal ook onmisbaar. Had zeker bij een hogere club dan Roma gemogen, (ook een mooie club natuurlijk, maar hij kan hoger)
AS Roma heeft de mooiste shirts van europaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hart gaat een topper worden hoor.
Is toch weer een andere competitie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja, in Spanje zat ie op de bank
Misschien juist wel en zei hij: "psst hij is niet zo goed en al een beetje oud"quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat van der Sar niet een gesprekje ging voeren met Ferguson over zijn vervanger.
Want dat is alles wat men zoekt in een club.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
AS Roma heeft de mooiste shirts van europaen logo ook
[ afbeelding ]
Moet je eens vaker kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Buitenland heeft eigenlijk nooit interesse getoond, zelfs niet na de wkfinale.
ik zie hem zelden punten pakken voor z'n club
De Gea ook wel, feit is dat ze nu minder zijn dan Steek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hart gaat een topper worden hoor.
Geweldige stad om in te wonen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Want dat is alles wat men zoekt in een club.
Speelt wel meequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Want dat is alles wat men zoekt in een club.
oudquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Misschien juist wel en zei hij: "psst hij is niet zo goed en al een beetje oud"
Heb je toevallig het NL elftal bekeken tijdens het WK?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kijk niet zo veel naar ajax,
ASRoma is wel een prachtige club.,
Mwa toch zijn beide een grote competitie , alleen club status zit een verschil inquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch weer een andere competitie.
Sowieso kan je Stekelenburg dan op geen enkele manier vergelijken met die keepers aangezien hij altijd in de mickey mouse competitie heeft gekeept en een paar wedstrijden aardig met ook een blundertje hier en daar op het WK.
Waarom oordeel je danquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kijk niet zo veel naar ajax,
ASRoma is wel een prachtige club.,
Mooi zo, doe ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
best wel een topshow. zeker terugkijken.
Voor een kwartiertje heeft het ook weinig nutquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Pranjicc het volgende:
Damn, laatste blok alweer. Het gaat veel te snel.
Vind het niet echt een topshow tot nu toe...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
best wel een topshow. zeker terugkijken.
Komt door Barbara, maar als je haar negeert is het best wel een goede aflevering hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vind het niet echt een topshow tot nu toe...
Gewoon marktwerking. In hoeverre je daar nog over kan spreken als het om Engeland gaatquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tis toch schandalig die salarissen in engeland
Nee iddquote:
Te veelquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
Hoeveel woorden heeft Barbara al gezegd?
Meer zinvolle woorden dan Tijl en Kraaij jr. bij elkaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
Sowieso te veel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meer zinvolle woorden dan Tijl en Schelvis bij elkaar.
Nee, maar ik snap dat je sympathie toont voor een vrouwquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meer zinvolle woorden dan Tijl en Kraaij jr. bij elkaar.
Als je een beetje had gevolgd wat ik over haar gezegd heb, liep je niet zo raar te mekkeren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap dat je sympathie toont voor een vrouw
Nou...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet fucken met schelvis he, die gast is briljant.
Ik vind haar wel prima in deze setting hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
Anders ga je er even op inquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je een beetje had gevolgd wat ik over haar gezegd heb, liep je niet zo raar te mekkeren.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
Het leek wel een Koefnoen-typetjequote:
Het viel mij ook wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar wel prima in deze setting hoor!
Zlatan heeft iets meer kwaliteiten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Toivonen een enge kwal maar Zlatan is wel een leuke jongen
Idd zegquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het leek wel een Koefnoen-typetje
Iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het viel mij ook wel mee eigenlijk.
Vrouw?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap dat je sympathie toont voor een vrouw
wat slecht manquote:
Een ondergewaardeerd pareltje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef Merkie het volgende:
Eindelijk VI afgelopen, nu Copperhead.
Die film van gisteren was anders wel best goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom hebben Zomergasten nooit dit soort films als keuzefilm
Ik kijk uit principe niet naar die pseudo-intellectuele grachtengordel films...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die film van gisteren was anders wel best goed.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goh wat een dom schaap ben je, echt waar.
Doet het niet bij mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 8 august 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Die doet het weer niet bij mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef pvc het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij.
Deze wel:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Emile is een soort Philppe Cocu...hij laat de sterspelers (Gijpie en De Snor) onopvallend beter spelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap niet dat Emile Schelvis niet populair is.
Subtiel grapjes vertellen, en dan dat giecheltje erachter.
Goud.
Ik snapte de grap ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Vond het een leuk fragment toen Gijp een grap maakte over die gast naast Knipping als de broer van De Jong en dat Knipping daar wat autistisch op reageerde.
Nou er zat een neger naast Knipping en daarom durfde Knipping niks over het salaris van Nigel de Jong te zeggen want die neger is de broer van Nigel.quote:
Bij mij downloaden ze allebei gewoon...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Hmm beide links werken nu ineens niet meer, staat ook niet meer tussen @ rtl gemist, was hem al aan het downloaden maar blijkbaar op 15% gestopt.
Ok...ik vond die Knipping al wat schuchter om zich heen kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou er zat een neger naast Knipping en daarom durfde Knipping niks over het salaris van Nigel de Jong te zeggen want die neger is de broer van Nigel.
Het was vermakelijk, maar heb me niet 1 keer in de cola verslikt: 6.8quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef msnk het volgende:
8/10, beetje een gemiste kans want er was echt veel om over te praten maar het bleef allemaal een beetje uit
Dat was het mooiste jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Knipping zat in een lastig parket want lachen om de grap zou de getinte man naast hem misschien in het verkeerde keelgat schieten terwijl over de grap heen praten onmogelijk is want Gijp blijft er zelf een minuut hardop om lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige wat ik een beetje raar vond is dat Johan vond dat Kees Kwakman zijn ploeggenoten niet mocht afkraken, omdat hij kleurloos bij NAC had gespeeld en er weinig van gebakken heeft bij een Duitse 2e klasser.
Terwijl JD zelf ook zijn hele carrierelang kleurloos heeft gespeeld en er weinig van heeft gebakken bij een Duitse 2e klasser (SV Meppen, zoals de kenners weten). Ook is dit vreemd omdat Johan altijd propagandeert dat spelers niet door een mediatrainer gehersenspoeld moeten worden, en enkel clichés uitbraken. Nu luistert een speler een keer naar hem, en is het weer niet goed. Komt nog bij dat Johan het aan de begin van de uitzending oneens was met Co's praatje dat je een bepaald niveau moet hebben gehad om het recht te verwerven voetballers af te kraken. Dan later vindt hij niet dat Kwakman hier het recht op heeft.
Is Johan nu even hypocriet geworden als Dirk Kuijt?Als journalist wil je natuurlijk van dat soort uitsprakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt omdat de Jupiler League bezoekers ook gewoon kunnen kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:32 schreef Pranjicc het volgende:
Wow, enorm goede kijkcijfers: 778.000!
Pfff inderdaad he hele tijd over voetbal proberen te pratenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Steeds wanner het leuk begon te worden begon die Barend weer serieus on topic te gaan.
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Vond het een leuk fragment toen Gijp een grap maakte over die gast naast Knipping als de broer van De Jong en dat Knipping daar wat autistisch op reageerde.
Topshowtje was het ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:32 schreef Pranjicc het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:32 schreef Pranjicc het volgende:
Zelfs meer dan Knevelquote:Knevel en Van den Brink (EO, Ned1, 23:00) – Andries Knevel en Tijs van den Brink trokken maandagavond 770.000 kijkers (madl: 20.4%) met de aftrap van de tweede helft van het vijfde seizoen van hun programma Knevel & Van den Brink.
Hij had gewoon even moeten informeren bij de getinte man of hij toevallig de broer van Nigel was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Knipping zat in een lastig parket want lachen om de grap zou de getinte man naast hem misschien in het verkeerde keelgat schieten terwijl over de grap heen praten onmogelijk is want Gijp blijft er zelf een minuut hardop om lachen.
Ik vond van wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Falco het volgende:
Is deze aflevering het terugkijken waard
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Falco het volgende:
Is deze aflevering het terugkijken waard
Dan had 'ie misschien een koek gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij had gewoon even moeten informeren bij de getinte man of hij toevallig de broer van Nigel was.
Waarom maak je van elke VI een FP berichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef pberends het volgende:
FP-ALERT!
Van der Gijp: PSV-kleding kan echt niet
Sinds wanneer is dat, klootzak? Wil je klappen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom maak je van elke VI een FP bericht?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat, klootzak? Wil je klappen?
Die vrijdaguitzending kunnen we overigens wel overslaan, gaat toch nergens over, want er is nauwelijks voetbal.
Denk dat Johan ook wel een mening heeft over de rellen in Londenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat, klootzak? Wil je klappen?
Die vrijdaguitzending kunnen we overigens wel overslaan, gaat toch nergens over, want er is nauwelijks voetbal.
Ik weet niet of Johan nu een anarchist is met zijn rock-n-roll haar die begrip heeft voor de opstanden of dat hij bij het establishment hoort en vindt dat ze keihard moet worden neergeslagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Denk dat Johan ook wel een mening heeft over de rellen in Londen
Zulke goeie voetbalanalyses zie ik trouwens niet bij SV hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:51 schreef bascross het volgende:
Voor de voetbalanalyses kijk ik wel naar SV. Bij VI wil ik vermaak zien.
Compleet mee eens. Gijp heeft goede voetbalanalyses, SV is gewoon VI maar dan zonder humor. Inhoudelijk stelt dat programma ook niks voor. Althans, ik heb nooit echt inhoud kunnen ontdekken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zulke goeie voetbalanalyses zie ik trouwens niet bij SV hoor.
Weet ik, was een troll, maar niemand ging er serieus op in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waterreus heeft geweldige analyses, en dan het geschreeuw van Mulder er tussendoor, geweldig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |