quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maandag 1 augustus de eerste uitzending?
En dan zal Johan zeggen dat deze mensen niet voor Genee keken, maar voor de voetbalnieuwtjes, Gert en Dries.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee gaat het vast nog wel even hebben over zijn bazenprogramma; Tour du Jour
Zijn programma nog welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou mooi zijn als Dries het VI-seizoen inluidtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Die komt gelukkig niet meer, en Hansie nog maar eens per maand - het 'niveau' kan dus alleen maar omhoog gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Suikeroom het volgende:
in de OP.. Mattijs Manders - 'Graydon Mannetje' imo
Die had toch ook geen verstand van wielrennenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zou die Gert Jacobs ook verstand van voetbal hebben?
Zou een leuke gast zijn ja. Hoop dat ie langs komtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die komt gelukkig niet meer, en Hansie nog maar eens per maand - het 'niveau' kan dus alleen maar omhoog gaan.
Zou die Gert Jacobs ook verstand van voetbal hebben?
Ach, als ie zich een beetje inhoudt is het wel te doen. En het laatste hoop ik dus met Wouter Bos en Raoul Heertje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hans mocht toch weer twee keer per maand komen? Ik hoop van niet trouwens, die overacting en wat hij kwalificeert als humor zijn tenenkrommend om naar te kijken. Ik hoop dat ze dit seizoen Jan Everse vaker uitnodigen.
Everse was bij die Sparta-uitzending geen succes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hans mocht toch weer twee keer per maand komen? Ik hoop van niet trouwens, die overacting en wat hij kwalificeert als humor zijn tenenkrommend om naar te kijken. Ik hoop dat ze dit seizoen Jan Everse vaker uitnodigen.
Everse is de enige rede om VI een keer over te slaan voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dit dus. Die Sparta uitzending had een rottige sfeer en Everse kwam totaal niet over, nors toen. Ik zie graag Boskamp en Dijkstra aanschuiven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Everse was bij die Sparta-uitzending geen succes.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:33 schreef Stiggie het volgende:
En hansie hansie komt het helemaal goed mee. Die was afgelopen seizoen zichzelf niet in die paar keer dat hij mocht aanschuiven. Denk dat we langzaam maar zeker straks de echte kraay weer gaan zien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goderrr wat gaat het kut met mij op dit moment![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu verdomme gewoon de hoogtepunten van het TROS Mega Piratenfeest te kijken![]()
![]()
![]()
JOHAAAAANNNNN!!!!!
Ja. Daar kom je nou meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:47 schreef pberends het volgende:
[..]
. Downkoop dan liever een kwaliteitsserie ofzo: [UK] Luther #1: BBC's bazenserie
Ik zie Boskamp liever Jack van Gelder slaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Studio Voetbal heeft wel Jan van Halst binnen als vaste analyticus. Misschien kan VI Jan Boskamp ook eens zo'n computer geven voor wat pijltjes en looplijnen ofzo.
Trefwoorden van zijn betoog:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
We weten nu dus al wat Gijpie over Vermeer gaat zeggen...
Directe rechtse op de kaakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie Boskamp liever Jack van Gelder slaan.
En...voor een keeper is het best handig als ie bij de lat kan...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trefwoorden van zijn betoog:
- 1.50m
- Dat kan toch niet man voor een keeper
- De van der Sarretjes van deze wereld
- Te klein voor de top
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef pberends het volgende:
Nog een keertje:
De Pers vrijdag 29 juli 2011:
Heb je het programma uberhaupt wel gezien?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
HAHAHAHA...Kijk dan hoe die kleine aap naar de hoek gaat bij die goal van Ruiz...Dat kan toch niet Johan...HAHAHA...Hij dacht zeker dat 'ie nog vastzat aan de slavenketting... HIHIHIHAHAHAAAA...Gelukkig is ie helemaal in het wit anders zagen we alleen z'n tanden...Ja toch?...HAHAHAAAAAHAHA...Is toch mooi man.
quote:Op zondag 31 juli 2011 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Gijp kan Vermeer gewoon een kleine aap noemen en niemand die erover valt.
waarom is dat geen geelquote:
quote:
Ja wohl, en "helaas" wordt het terugkijken voor mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen is de eerste aflevering van VI ?
Voor mij dus ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl, en "helaas" wordt het terugkijken voor mij.
Hansie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:46 schreef GGMM het volgende:
Ik moet werken morgen.
Wie is er eigenlijk te gast?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stem erop!
[Tournament] Beste actiefilm - Finale
Hij had gewoon medelijden met de zielige schwalbe, dit was zo slecht hier kun je eigenlijk geen geel voor gevenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse arbiters niet consequent zijn en dramatisch fluiten.
Johan vond het een supertrioquote:Op maandag 1 augustus 2011 03:30 schreef Doublepain het volgende:
kan niet wachten, gijp zijn fragmentjes, manolev afzeiken(heeft super slecht gespeeld in de voorbereiding), psv afzeiken (aankopen), derksen zijn nieuwtje, balotelli, feyenoord gelul etc.
Domme zet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Veerboot het volgende:
Johan Derksen: Vanaf januari met dagelijkse show op RTL
Ze moeten oppassen voor de overkill, ook naar elkaar toe trouwens, maar ik ga wel kijken denk ik. Als het een beetje Doordekken-stijl wordt is het prima.quote:
Vanuit RTL gezien wel slim: kijkers trekken aan het begin van de tv-avond, die dan hopelijk vervolgens ook naar vechtende dwergen en racende trucks blijven kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
Tussen 18:00 en 18:30 ook, er zijn weinig slechtere tijdstippen te bedenken denk ik.
Hmmm misschien iets teveel van het goede maar als ze het goed scheiden van VI kan het best wat worden. Ik kijk al uit naar het schandaalnieuws rond Yolanthe / Wesley met Johan zijn commentaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Veerboot het volgende:
Volgens mij staat er in heel veel huishoudens het journaal nog aan tegen die tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Veerboot het volgende:
Vanuit RTL gezien wel slim: kijkers trekken aan het begin van de tv-avond, die dan hopelijk vervolgens ook naar vechtende dwergen en racende trucks blijven kijken.
Superquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Veerboot het volgende:
Soort dagelijkse Doordekken zeker?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Veerboot het volgende:
Wij gaan jouw ego niet strelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef pberends het volgende:
Johan Derksen trollt Femke Halsema
Wat lief dat ze m'n nieuws vorige week overnamen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Femke-Halsema.dhtml
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_ophef__.html?p=9,1
Nice.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Veerboot het volgende:
Liever niet. 2x per week heeft zijn charme. Less is more zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Veerboot het volgende:
Precies, waar ze nu al vaak een parodie op zichzelf waren moet je het dus echt niet meer dan twee keer per week doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Liever niet. 2x per week heeft zijn charme. Less is more zullen we maar zeggen.
Gertje deed het ook goed hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef frensje het volgende:
nog maar een paar uurtjes
![]()
kijk er wel weer naar uit, vond Tour du Jour ook leuk, maar miste toch Gijpie d'r bij
Wat een idioot is die gastquote:
Hoop dat 'ie ver weg blijft van VI vandaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat een idioot is die gastHet IQ van een schoenveter met bijpassend accent.
Dit lijkt me ook teveel inderdaad. Ze krijgen het te hoog in hun bol.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Liever niet. 2x per week heeft zijn charme. Less is more zullen we maar zeggen.
"Mister Big Star overschat zichzelf"quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook teveel inderdaad. Ze krijgen het te hoog in hun bol.
Dat is de standaard reactie op nieuwe projecten lijkt het. VI Oranje, dagelijks VI tijdens het WK? Dat wordt teveel, ze overschatten zichzelf. Tour du Jour, een soort VI over wielrenner? Dat kan niet, ze moeten zich bij voetbal houden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook teveel inderdaad. Ze krijgen het te hoog in hun bol.
Maarja, als dit ook lukt, wat wordt dan het volgende project?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is de standaard reactie op nieuwe projecten lijkt het. VI Oranje, dagelijks VI tijdens het WK? Dat wordt teveel, ze overschatten zichzelf. Tour du Jour, een soort VI over wielrenner? Dat kan niet, ze moeten zich bij voetbal houden.
Een soort Oprah rol voor Genee, Gijp Stand Up en pensioen voor Derksen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maarja, als dit ook lukt, wat wordt dan het volgende project?
Oudejaarsconference?
Eigen zender dan hè. 24/7 Derksen en Genee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maarja, als dit ook lukt, wat wordt dan het volgende project?
Oudejaarsconference?
Als straks één van de publieke zenders wordt wegbezuinigd, kunnen ze inderdaad mooi op "3".quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigen zender dan hè. 24/7 Derksen en Genee.
Daar zeg je het goed, tijdens het WK. Wat de fuck is er nou te bespreken dagelijks tussen twee competitiewedstrijden door?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is de standaard reactie op nieuwe projecten lijkt het. VI Oranje, dagelijks VI tijdens het WK? Dat wordt teveel, ze overschatten zichzelf. Tour du Jour, een soort VI over wielrenner? Dat kan niet, ze moeten zich bij voetbal houden.
Tour du Jour is maar een paar weekjes, VI Oranje ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat moet toch een droom voor jou zijn man?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Tour du Jour is maar een paar weekjes, VI Oranje ook.
Standaard elke dag gaat voor burnouts zorgen, en waarschijnlijk ook minder vlammende reguliere VI-uitzendingen. So fuck Genee, fuck RTL en fuck Derksen.
Ja, maar die kut-berichtjes scoren wel super!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat moet toch een droom voor jou zijn man?Dan kun je in plaats van 2 keer per week, gewoon de hele week kut FP berichten maken over iets wat Gijp, Genee of Derksen zei.
Geweldig toch.
Daarom man.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar die kut-berichtjes scoren wel super!
Teveel is niet goedquote:
En Gijp?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Derksen krijgt geen burnouts. Die werkt altijd van 5 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts.
Die blijft maar 2 keer per week toch, dus die krijgt ook geen burn-out.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |