quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maandag 1 augustus de eerste uitzending?
En dan zal Johan zeggen dat deze mensen niet voor Genee keken, maar voor de voetbalnieuwtjes, Gert en Dries.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee gaat het vast nog wel even hebben over zijn bazenprogramma; Tour du Jour
Zijn programma nog welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou mooi zijn als Dries het VI-seizoen inluidtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Die komt gelukkig niet meer, en Hansie nog maar eens per maand - het 'niveau' kan dus alleen maar omhoog gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Suikeroom het volgende:
in de OP.. Mattijs Manders - 'Graydon Mannetje' imo
Die had toch ook geen verstand van wielrennenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zou die Gert Jacobs ook verstand van voetbal hebben?
Zou een leuke gast zijn ja. Hoop dat ie langs komtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die komt gelukkig niet meer, en Hansie nog maar eens per maand - het 'niveau' kan dus alleen maar omhoog gaan.
Zou die Gert Jacobs ook verstand van voetbal hebben?
Ach, als ie zich een beetje inhoudt is het wel te doen. En het laatste hoop ik dus met Wouter Bos en Raoul Heertje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hans mocht toch weer twee keer per maand komen? Ik hoop van niet trouwens, die overacting en wat hij kwalificeert als humor zijn tenenkrommend om naar te kijken. Ik hoop dat ze dit seizoen Jan Everse vaker uitnodigen.
Everse was bij die Sparta-uitzending geen succes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hans mocht toch weer twee keer per maand komen? Ik hoop van niet trouwens, die overacting en wat hij kwalificeert als humor zijn tenenkrommend om naar te kijken. Ik hoop dat ze dit seizoen Jan Everse vaker uitnodigen.
Everse is de enige rede om VI een keer over te slaan voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dit dus. Die Sparta uitzending had een rottige sfeer en Everse kwam totaal niet over, nors toen. Ik zie graag Boskamp en Dijkstra aanschuiven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Everse was bij die Sparta-uitzending geen succes.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:33 schreef Stiggie het volgende:
En hansie hansie komt het helemaal goed mee. Die was afgelopen seizoen zichzelf niet in die paar keer dat hij mocht aanschuiven. Denk dat we langzaam maar zeker straks de echte kraay weer gaan zien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goderrr wat gaat het kut met mij op dit moment![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu verdomme gewoon de hoogtepunten van het TROS Mega Piratenfeest te kijken![]()
![]()
![]()
JOHAAAAANNNNN!!!!!
Ja. Daar kom je nou meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:47 schreef pberends het volgende:
[..]
. Downkoop dan liever een kwaliteitsserie ofzo: [UK] Luther #1: BBC's bazenserie
Ik zie Boskamp liever Jack van Gelder slaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Studio Voetbal heeft wel Jan van Halst binnen als vaste analyticus. Misschien kan VI Jan Boskamp ook eens zo'n computer geven voor wat pijltjes en looplijnen ofzo.
Trefwoorden van zijn betoog:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
We weten nu dus al wat Gijpie over Vermeer gaat zeggen...
Directe rechtse op de kaakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie Boskamp liever Jack van Gelder slaan.
En...voor een keeper is het best handig als ie bij de lat kan...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trefwoorden van zijn betoog:
- 1.50m
- Dat kan toch niet man voor een keeper
- De van der Sarretjes van deze wereld
- Te klein voor de top
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef pberends het volgende:
Nog een keertje:
De Pers vrijdag 29 juli 2011:
Heb je het programma uberhaupt wel gezien?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
HAHAHAHA...Kijk dan hoe die kleine aap naar de hoek gaat bij die goal van Ruiz...Dat kan toch niet Johan...HAHAHA...Hij dacht zeker dat 'ie nog vastzat aan de slavenketting... HIHIHIHAHAHAAAA...Gelukkig is ie helemaal in het wit anders zagen we alleen z'n tanden...Ja toch?...HAHAHAAAAAHAHA...Is toch mooi man.
quote:Op zondag 31 juli 2011 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Gijp kan Vermeer gewoon een kleine aap noemen en niemand die erover valt.
waarom is dat geen geelquote:
quote:
Ja wohl, en "helaas" wordt het terugkijken voor mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen is de eerste aflevering van VI ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |