quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maandag 1 augustus de eerste uitzending?
En dan zal Johan zeggen dat deze mensen niet voor Genee keken, maar voor de voetbalnieuwtjes, Gert en Dries.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee gaat het vast nog wel even hebben over zijn bazenprogramma; Tour du Jour
Zijn programma nog welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou mooi zijn als Dries het VI-seizoen inluidtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Die komt gelukkig niet meer, en Hansie nog maar eens per maand - het 'niveau' kan dus alleen maar omhoog gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Suikeroom het volgende:
in de OP.. Mattijs Manders - 'Graydon Mannetje' imo
Die had toch ook geen verstand van wielrennenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zou die Gert Jacobs ook verstand van voetbal hebben?
Zou een leuke gast zijn ja. Hoop dat ie langs komtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die komt gelukkig niet meer, en Hansie nog maar eens per maand - het 'niveau' kan dus alleen maar omhoog gaan.
Zou die Gert Jacobs ook verstand van voetbal hebben?
Ach, als ie zich een beetje inhoudt is het wel te doen. En het laatste hoop ik dus met Wouter Bos en Raoul Heertje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hans mocht toch weer twee keer per maand komen? Ik hoop van niet trouwens, die overacting en wat hij kwalificeert als humor zijn tenenkrommend om naar te kijken. Ik hoop dat ze dit seizoen Jan Everse vaker uitnodigen.
Everse was bij die Sparta-uitzending geen succes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hans mocht toch weer twee keer per maand komen? Ik hoop van niet trouwens, die overacting en wat hij kwalificeert als humor zijn tenenkrommend om naar te kijken. Ik hoop dat ze dit seizoen Jan Everse vaker uitnodigen.
Everse is de enige rede om VI een keer over te slaan voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |