SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Mag ik mee als je gaat shoppen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind ze allemaal wel mooi, vooral de 1ste en 3e
Mij boeit niet wie me helpt, als ik maar advies krijg en de juiste matenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt ook de strategie gebruiken om het aan een verkoopster te vragen daar. Ook bij de Cavallaro werken vaak hele mooie vrouwen (en van die vlotte gebruinde jongens, maar die moet je niet hebben).
Ik dacht dat je het over overhemden/nette kleren in het algemeen hadquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat 't een theedoek is.
Je mag met mij ook wel mee hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik mee als je gaat shoppen?. Het is lang geleden dat ik mee ben geweest shoppen met een man
.
ik haat shoppen ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik mee als je gaat shoppen?. Het is lang geleden dat ik mee ben geweest shoppen met een man
.
Ja hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Met een vogeltje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja interessant gesprekje op msn hield me nog even wakker
Ik denk dat ik je op het woord ga geloven. De stof ziet er op de foto heel mooi geweven uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
Jullie vinden allemaal toch de tweede het mooist als jullie hem in real life zien.
Zijn die dingen slim of tight fit of je weet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
Jullie vinden allemaal toch de tweede het mooist als jullie hem in real life zien.
Deze man.quote:
Oei. Ik ben niet zo fan van de Jack & Jones. Maar dat kan ook komen omdat die in Enschede niet zo heel groot is en niet het hele assortiment heeft, of zo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoorIk denk dat ik wel een goede smaak heb
Vrijwel altijd ga ik naar de Jack & Jones
popi taal voor chickie schat ik zo...quote:
Oh hier zitten groterequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei. Ik ben niet zo fan van de Jack & Jones. Maar dat kan ook komen omdat die in Enschede niet zo heel groot is en niet het hele assortiment heeft, of zo..
Tien om tien blokjes van blauw en wit. Ik heb zo'n zelfde weving maar dan met groen en wit (en van de Vittorio Marchesi maar dat terzijde) en dat is gewoon echt killer. En als de andere zijn zoals ik denk dat is die tweede gewoon het mooist.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je op het woord ga geloven. De stof ziet er op de foto heel mooi geweven uit.
Ja, wel slim fit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zijn die dingen slim of tight fit of je weet?
Dit!quote:
Met de juiste persoon is dat leukquote:
Mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tien om tien blokjes van blauw en wit. Ik heb zo'n zelfde weving maar dan met groen en wit (en van de Vittorio Marchesi maar dat terzijde) en dat is gewoon echt killer. En als de andere zijn zoals ik denk dat is die tweede gewoon het mooist.
[..]
Ja, wel slim fit.
Kom je dan ook weer terug bij de eerste winkel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben en man die uren lang shoppen kan![]()
Dat is soms het geval, jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je dan ook weer terug bij de eerste winkel?
ik ook , in de mediamarktquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben en man die uren lang shoppen kan![]()
Mjah ok, was gewoon een ingeving naar aanleiding van..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toevallig wel, maar ik ken haar al langer hoor
Ik ben meer van het casual chic momenteel. Maar casual kan ik ook heel erg waarderen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh hier zitten grotereVind de kleding die ze daar hebben altijd prima, gewoon modern en casual
Ik ook, tenzij het zomer is en heel heet, dan kan ik die dikkere stof strak om mijn lichaam gewoon niet hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
MooiVan wijde kleding gruwel ik
Ga je mixen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik start zo even een paar nummers in voor ik echt ga DJ'en, moeders en haar vriend willen me even feliciteren en zulks
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je dan ook weer terug bij de eerste winkel?
Nieteens alleen, ook andere winkels..quote:
Weet ik maar dat was niet naar aanleiding van...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah ok, was gewoon een ingeving naar aanleiding van..
Zoals een colbert? Ik draag graag t-shirt met colbert en nette spijkerbroekquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben meer van het casual chic momenteel. Maar casual kan ik ook heel erg waarderen..
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
Na 3 keer mij omkleden heb ik het wel gehad eigenlijk
De vrouw heeft een betere smaak. Macy'squote:
Daar gaat het niet om, mutsquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw heeft een betere smaak. Macy's.
Naisquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals een colbert? Ik draag graag t-shirt met colbert en nette spijkerbroek
[..]
Ik ookDaarom alleen J&J
moeders slepen je alle kanten opquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens alleen, ook andere winkels..
Behalve met mams, dan vind ik het kut..
Niet? Hoe dat zo? Ik houd er ook niet van om ellenlang te shoppen, maar als ik wat tofs gevonden heb, bv bij J&J, dan ben ik wel blij hoor... laatst nog dik blazertje gevonden...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben een vrouw en ik vind shoppen leuk mits het voor mijn kinderen of vriend is
Voor mezelf
Wat moet Snuf op Zuidpleinquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben wel eens shoppen met mijn moeder en zusje, dus ik ben er in getraind. Zelfs als we naar Zuidplein gaan dan gaan ze elke winkel al minstens 2 keer in
Ik word depressief van shoppenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Niet? Hoe dat zo? Ik houd er ook niet van om ellenlang te shoppen, maar als ik wat tofs gevonden heb, bv bij J&J, dan ben ik wel blij hoor... laatst nog dik blazertje gevonden...
Ik denk dat ik toch maar een corset ga bestellenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word depressief van shoppen
Doe mij maar hippe kinderkleding scoren
daar ben ik wel goed in
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nais.
Oh, dan moeten wij niet shoppen. Ik sleep je alle winkels in en uit.
Me too. Half uur winkelen en ben zo heel wat euro's lichterquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Snuf. het volgende:
Game of Thrones, ik ben gestopt met kijken na 2 minuten
Nou pas ging ik daarheen want opa lag in maasstad ziekenhuis, daarna "effe" shoppenquote:
NAAAISquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar een corset ga bestellen.
I haz them bothquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Zokunen!![]()
Bier en tieten!
Ik zou er niet trots op zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik in Rotterdam wonen episch
Oehlalaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar een corset ga bestellen.
Afgehakte hoofden ditdat. Maar het hele ding sprak me niet aan, ik vind Lord Of The Rings ook zo gayquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom?
't Is een bazenserie
De boeken zijn beter![]()
waar?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou pas ging ik daarheen want opa lag in maasstad ziekenhuis, daarna "effe" shoppen
Volgend jaar ga ik in Rotterdam wonen episch
Kan jij mij wat meer vertellen over die winkel/zaak? Wat zijn de verzendkosten e.d. Hoe werkt de maatvoering en hoe zit dat met grote tieten?quote:
toch is iso's downloaden goedkoperquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me too. Half uur winkelen en ben zo heel wat euro's lichter
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Afgehakte hoofden ditdat. Maar het hele ding sprak me niet aan, ik vind Lord Of The Rings ook zo gay
Heb je van die lastige maten dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word depressief van shoppen
Doe mij maar hippe kinderkleding scoren
daar ben ik wel goed in
Die wat ik gisteren postte.quote:
16 augustus weer. Anders is me dat gewoon te duur voor een retour.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oww.. dat duurt nog even toch? Schoolvakantie enzo..
En jij noemt jezelf Feyenoorderquote:
Hehe klopt maar wonen er? Nooit van mijn levenquote:
volgens mij kan je dat allemaal vinden op die sitequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij mij wat meer vertellen over die winkel/zaak? Wat zijn de verzendkosten e.d. Hoe werkt de maatvoering en hoe zit dat met grote tieten?.
mwah wat is lastig...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heb je van die lastige maten dan?
Mjah, ik geef je groot gelijk wel, trein is ook niet goedkoop.. Na de 16e dus een keer een dagje prikkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat ik gisteren postte..
[..]
16 augustus weer. Anders is me dat gewoon te duur voor een retour..
Ik heb wel wat gelezen ja. Maar ik ben nogal huiverig met bestellen vanuit het buitenlandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij kan je dat allemaal vinden op die site
De rest heeft mijn vriend gedaankan wel even navragen hoor
[..]
mwah wat is lastig...
grote maten kleding = soepjurkerig of oubollig of duur
nvm wil er even niet over hebben
Ik had al mijn twijfels maar dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe klopt maar wonen er? Nooit van mijn leven
Snuffelmeester, gewoon in Rotterdam komen wonen tussen de eckte bazenquote:
Samzzquote:
Mietjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Afgehakte hoofden ditdat. Maar het hele ding sprak me niet aan, ik vind Lord Of The Rings ook zo gay
Dies wel mooiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gelezen ja. Maar ik ben nogal huiverig met bestellen vanuit het buitenland.
Deze is het, trouwens:
[ afbeelding ]
Goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had al mijn twijfels maar dit soort uitspraken
[..]
Snuffelmeester, gewoon in Rotterdam komen wonen tussen de eckte bazen
[..]
SamzzHoest met de pferden?
Whehe want je moet in Rotterdam wonen om Feyenoord supporter te zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had al mijn twijfels maar dit soort uitspraken
[..]
Snuffelmeester, gewoon in Rotterdam komen wonen tussen de eckte bazen
[..]
SamzzHoest met de pferden?
Ik vind 'm echt briljantquote:
Op een schaal van 1-10 zit ik momenteel ergens op de 4 -. Maar we zetten de radio aan en niet zeiken verderquote:
very nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gelezen ja. Maar ik ben nogal huiverig met bestellen vanuit het buitenland.
Deze is het, trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Stokstaart ga je komend jaar naar Almere - Sparta?
I know, ik heb je gezien enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt briljant. Ik ben alleen wel bang dat ie te lang is... Ik ben niet zo heel groot
.
*Knuffel geeftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op een schaal van 1-10 zit ik momenteel ergens op de 4 -. Maar we zetten de radio aan en niet zeiken verder
Die moest uitslapen enzo.. Die gaat vanmiddag d'r tattoo halen etc..quote:
Feyenoorder zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, superquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
very nice![]()
Ik ken meer mensen die besteld hebben en allemaal vonden ze het top service...
je moet even op dat tabelletje kiijken met maten... bestel dan altijd sowieso 2 maten kleiner voor het mooiste effect
je kan retouren binnen 60 dagen
en mijn vriend kijkt nu even wat de verzendkosten zijn, dat antwoord krijg je zo van me
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn.
SPARTA ROTTERDAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar echt geloofwaardig ben je niet als je als supporter van een bepaalde club vervolgens een hekel hebt aan de stad waar ze spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe want je moet in Rotterdam wonen om Feyenoord supporter te zijn?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn.
Sowieso voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik bedoel meer, dat ik geen lang bovenlichaam heb.quote:
er staat toch vast wel bij hoelang het corset is...?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat ik geen lang bovenlichaam heb..
Oh, dat is weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef LovelyLady het volgende:
sammz dit waren de kosten van mijn corset:
£32.95 per item
insurance
£0.00 Sales discounts (-) or charges (+)
£7.50 shipping/handling
Als je gaat dan wil ik best komen checken. Lekker bier drinken met Jules Deelder kk dit kk datquote:
Ook dat was me enigsinds opgevallen, maar zo'n plaatje van een los corset zegt natuurlijk weinig over de lengte.. Kan enorm meevallen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat ik geen lang bovenlichaam heb..
de wedstrijd in almere is pas 13 aprilquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je gaat dan wil ik best komen checken. Lekker bier drinken met Jules Deelder kk dit kk dat
Ik heb zeker geen hekel aan Rotterdam. Ik shop er graag, ga er naar de bios, ga er soms stappen en vind het best leuk om door het centrum te rijden met de bekende plekkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar echt geloofwaardig ben je niet als je als supporter van een bepaalde club vervolgens een hekel hebt aan de stad waar ze spelen.
Drukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen hekel aan Rotterdam. Ik shop er graag, ga er naar de bios, ga er soms stappen en vind het best leuk om door het centrum te rijden met de bekende plekkenMaar er wonen? Nee dat nooit. Veel te druk en teveel verpauperd imho.
DOODVERWENSING BAN!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
Wat een kutstem heeft die Amy Winehouse toch, ik hoop dat ze sterft
ok, dan ga ik vast sparen manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
de wedstrijd in almere is pas 13 april_!
Dat is zo'n 40 cm. Volgens mij valt dat wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is weinig. Dat maakt het wel aanlokkelijk. Ik ga eens contact met ze opnemen
.
even omrekenen Een inch is gelijk aan 25,4 mm (ofwel 2,54 cm)quote:
O ja, mijne is 38 cmquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo'n 40 cm. Volgens mij valt dat wel mee.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of als je het exact wil weten
16.5 in = 41.9 cm
Rotterdam is gewoon baas jongen, dat jij mensenschuw bentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen hekel aan Rotterdam. Ik shop er graag, ga er naar de bios, ga er soms stappen en vind het best leuk om door het centrum te rijden met de bekende plekkenMaar er wonen? Nee dat nooit. Veel te druk en teveel verpauperd imho.
Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon baas jongen, dat jij mensenschuw bent.
En verpauperd valt ook reuze mee, als je ziet wat er allemaal aan nieuwbouw komt inclusief een compleet nieuw CS slaat het al helemaal nergens op.
Kijk Amsterdam, dát is pas oud en verpauperd, daar laten ze zelfs verzakte grachtenpandjes die in 1730 al gedateerd waren nog staan onder de noemer 'cultuur'
En het dan afronden!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of als je het exact wil weten
16.5 in = 41.9 cm
Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En verpauperd valt ook reuze mee, als je ziet wat er allemaal aan nieuwbouw komt inclusief een compleet nieuw CS slaat het al helemaal nergens op.
Kijk Amsterdam, dát is pas oud en verpauperd, daar laten ze zelfs verzakte grachtenpandjes die in 1730 al gedateerd waren nog staan onder de noemer 'cultuur'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Met die achterlijke paaltjes met XXX erop
Zo en zo dat accent
HET IS WEER TIJD VOOR:ik moet altijd zo hard lachen om je kutplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ich bin ein Deutschequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet altijd zo hard lachen om je kutplaatje
Nu ben ik weer ineens mensenschuwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Amsterdam![]()
Zo en zo dat accent
HET IS WEER TIJD VOOR:Precies, jij weet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Mappen op je iPod of in iTunes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:15 schreef mr-green het volgende:
Ik ben gedwongen iTunes aan het gebruiken om muziek over te zetten naar iPod
Hoe kan ik mappen hierin maken met gewoon eigen naam?
Omdat je een klein, klein kleutertje bent?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
Die kaart is inmiddels al een halfjaar oud ofzo, tevens heb ik werkelijk geen idee waarom ik hem gemaakt heb
[..]
Amsterdam![]()
Zo en zo dat accent
HET IS WEER TIJD VOOR:AMSTERDAM IS BAAS JONGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je moet wel weten wat je aan het doen bent natuurlijk! Eronder staat wat het moet zijn. Inch is een van de weinige maten die exact gedefinieerd zijn met een beetje fatsoenlijk aantal significante cijfers (3 om precies te zijn).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo kwam her eruit bij http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm
Hoor
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je een klein, klein kleutertje bent?.
Nee, de lengte van 't corset.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel weten wat je aan het doen bent natuurlijk! Eronder staat wat het moet zijn. Inch is een van de weinige maten die exact gedefinieerd zijn met een beetje fatsoenlijk aantal significante cijfers (3 om precies te zijn).
Echter de precisie waarmee het getal werd gegeven (was 't een maat van Samzz?) liet zien dat jouw afronding keurig was, een decimaal erbij halen zou waanzin zijn.
Maar jij bracht het woord "exact" ten tonele.
Ik had er eerst 42 van gemaakt, ipv 41,90quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel weten wat je aan het doen bent natuurlijk! Eronder staat wat het moet zijn. Inch is een van de weinige maten die exact gedefinieerd zijn met een beetje fatsoenlijk aantal significante cijfers (3 om precies te zijn).
Echter de precisie waarmee het getal werd gegeven (was 't een maat van Samzz?) liet zien dat jouw afronding keurig was, een decimaal erbij halen zou waanzin zijn.
Maar jij bracht het woord "exact" ten tonele.
Amsterdam is sfeervol ja, alleen de mensen daar zijn dat helaas niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu ben ik weer ineens mensenschuwNiet zo snel oordelen jij
Ik vind Rotterdam mooi met die wolkenkrabbers en andere moderne gebouwen maar Amsterdam vind ik veel sfeervoller.
Nieuwbouw in bestaande wijken of wat? Als ik vanaf Zuidplein naar bijv. Schouwburgplein rij en die huizen en buurten zie onderweg dan denk ik echt van tsja... Er zijn vast mooie en goede wijken maar ik ben bang dat dat er niet veel meer zijn..
Toch opvallend hoe vaak ik het eens ben met Stokbaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Amsterdam is sfeervol ja, alleen de mensen daar zijn dat helaas niet.
Ze praten ook met een accent waar ik van moet braken.
Dat ben ik met je eens jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo is hetquote:
dus als je in A'dam bent sta je al kokkend op de stoep als 2 ouwetjes met elkaar staan beppen....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet dat Twents eens horen, johquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind Twents best mooiquote:
Ik denk dat dat dan meer jouw faal is, dan die van de rest van Nederland.quote:
GEILquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Viro het volgende:
Ik ben bereikbaar via msn of whatsapp als je sexting wil.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan meer jouw faal is, dan die van de rest van Nederland..
Ja, Twents moet je leren waarderen, vaak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind Twents best mooi
Ik kan het ook redelijk verstaan, ik kwam er te vaak
Twents is Charmant, Twentse vrouwen ook. Niet van die stadse greppeldellen met 40 lagen make-up.quote:
quote:
Ik heb heul jou WA nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Viro het volgende:
Ik ben bereikbaar via msn of whatsapp als ik guppie aan moet zetten.
Greppeldellen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twents is Charmant, Twentse vrouwen ook. Niet van die stadse greppeldellen met 40 lagen make-up.
Je denkt toch zeker niet dat ik daar heenga he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo is het
[..]
dus als je in A'dam bent sta je al kokkend op de stoep als 2 ouwetjes met elkaar staan beppen....
Ken je die uitdrukking niet?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik daar heenga he.![]()
Ja voor werk wel eens, maar dan rij ik luid toeterend in deze auto rond:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Viro het volgende:
Ik ben bereikbaar via msn of whatsapp als ik guppie aan moet zetten.
Ja van die getatoeëerde sloeries met zwaar accent.quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik daar heenga he.![]()
Ja voor werk wel eens, maar dan rij ik luid toeterend in deze auto rond:
[ afbeelding ]
Slaap lekker mattiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga slapen. Trusten allemaal en een fijne verjaardag verder Zook
Oh ja, dat soort. Daar heb ik ook niks meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja van die getatoeëerde sloeries met zwaar accent.
De Barbies uit die Oh oh Cherso serie van deze wereld.
Ik vind Ilse De Lange haar muziek echt kut, maar haar stem en looks![]()
truste morphquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slaap lekker, jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten nep- Feyenoorderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
In t begin was het minder, maar idd, als je het leert kennen valt het reuze mee..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Twents moet je leren waarderen, vaak.
First world problems.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar de wc. Maar als ik nu ga, dan moet ik over tien minuten weer. En dan over tien minuten weer. En weer, en weer.
God straft omdat je geen iPhone hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
WAT IS DIT VOOR ROTZOOI IK HEB GEEN MOBIEL INTERNET GODVERDEGODVER!
Diabetes much?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar de wc. Maar als ik nu ga, dan moet ik over tien minuten weer. En dan over tien minuten weer. En weer, en weer.
Slaap lekkerquote:
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga ook schatjesGgrgrgrgr kusje van mijn hont die nog niet slaapt
Geen slapende honden wakker maken jeweetzquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga ook schatjesGgrgrgrgr kusje van mijn hont die nog niet slaapt
Hoe zit het met wakkere honden slapend maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken jeweetz
110% antikusjekroelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Samzz het volgende:
Wat is dat toch met die mannen en kusjes vandaag. Krijgen ze een kusje van een mooie dame, zwaaien ze alleen lame terug
.
Zolang je het maar niet met een spuitje doetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe zit het met wakkere honden slapend maken?
Mij doe je wel kusjekroelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
110% antikusjekroel![]()
Al zouden de meesten jou zo plat op de bek pakken als ze de kans kregen
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga nu ook echt nog een paar uur slapen voor ik moet gaan werken.. Weltrsuten
Nee Vodafone straft.quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga nu ook echt nog een paar uur slapen voor ik moet gaan werken.. Weltrsuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Dat doen dierenartsen en is meestal slecht voor hem.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe zit het met wakkere honden slapend maken?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check, had je er ook 1 gewild?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Trusten.Joow laterzzz manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trouwens gefeliciteerd gozah
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
[..]
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of zo'n badeendje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat doen dierenartsen en is meestal slecht voor hem.
Je moet een valse kat in je Iphone zetten en dan op zijn oor houdendan gaat die bijten
Van Samzz wel, maar van jou hoeft het niet, sorryquote:
Danke schonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
Weetje wat ik ben vergeten?
ZOKUNEN TE FELICITEREN!!!1!
Gefeli zook!
Ow nou.. Dan krijgt Samzz die van jou ook.. Heeft ze er mooi 3!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Van Samzz wel, maar van jou hoeft het niet, sorry
Gluurders moet je in de knieschijf mogen schieten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik begin echt een fobie voor het donker te ontwikkelen dankzij de gluurder van een paar jaar terug.
Gefeliciteerd.quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik neem aan dat het vandaag je verjaardag is?
Gewoon de boel dichttimmeren, of althans goedsluitende lamellen of verduisterende gordijnen ophangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik begin echt een fobie voor het donker te ontwikkelen dankzij de gluurder van een paar jaar terug.
Ik zie je nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gluurders moet je in de knieschijf mogen schieten.
Ik heb net de deuren naar de kamers van m'n zusjes al dichtgedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon de boel dichttimmeren, of althans goedsluitende lamellen of verduisterende gordijnen ophangen.
En niet naar buiten kijken
Whehe, die blijft epicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Viro het volgende:
Oh en zook gefeliciteerde mede spammer![]()
[ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Ja ik had het allemaal gemist vandaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dankje.
Nee, ik doe alsof in de hoop om kadootjes te krijgen
Jij wilt een kogel in je knieschijf?quote:
*shotgun aangeeft*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt een kogel in je knieschijf?. Van Zook mag het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |