Tien om tien blokjes van blauw en wit. Ik heb zo'n zelfde weving maar dan met groen en wit (en van de Vittorio Marchesi maar dat terzijde) en dat is gewoon echt killer. En als de andere zijn zoals ik denk dat is die tweede gewoon het mooist.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je op het woord ga geloven. De stof ziet er op de foto heel mooi geweven uit.
Ja, wel slim fit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zijn die dingen slim of tight fit of je weet?
Dit!quote:
Met de juiste persoon is dat leukquote:
Mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tien om tien blokjes van blauw en wit. Ik heb zo'n zelfde weving maar dan met groen en wit (en van de Vittorio Marchesi maar dat terzijde) en dat is gewoon echt killer. En als de andere zijn zoals ik denk dat is die tweede gewoon het mooist.
[..]
Ja, wel slim fit.
Kom je dan ook weer terug bij de eerste winkel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben en man die uren lang shoppen kan![]()
Dat is soms het geval, jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je dan ook weer terug bij de eerste winkel?
ik ook , in de mediamarktquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben en man die uren lang shoppen kan![]()
Mjah ok, was gewoon een ingeving naar aanleiding van..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toevallig wel, maar ik ken haar al langer hoor
Ik ben meer van het casual chic momenteel. Maar casual kan ik ook heel erg waarderen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh hier zitten grotereVind de kleding die ze daar hebben altijd prima, gewoon modern en casual
Ik ook, tenzij het zomer is en heel heet, dan kan ik die dikkere stof strak om mijn lichaam gewoon niet hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
MooiVan wijde kleding gruwel ik
Ga je mixen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik start zo even een paar nummers in voor ik echt ga DJ'en, moeders en haar vriend willen me even feliciteren en zulks
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je dan ook weer terug bij de eerste winkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |