Nieteens alleen, ook andere winkels..quote:
Weet ik maar dat was niet naar aanleiding van...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah ok, was gewoon een ingeving naar aanleiding van..
Zoals een colbert? Ik draag graag t-shirt met colbert en nette spijkerbroekquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben meer van het casual chic momenteel. Maar casual kan ik ook heel erg waarderen..
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
Na 3 keer mij omkleden heb ik het wel gehad eigenlijk
De vrouw heeft een betere smaak. Macy'squote:
Daar gaat het niet om, mutsquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw heeft een betere smaak. Macy's.
Naisquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals een colbert? Ik draag graag t-shirt met colbert en nette spijkerbroek
[..]
Ik ookDaarom alleen J&J
moeders slepen je alle kanten opquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens alleen, ook andere winkels..
Behalve met mams, dan vind ik het kut..
Niet? Hoe dat zo? Ik houd er ook niet van om ellenlang te shoppen, maar als ik wat tofs gevonden heb, bv bij J&J, dan ben ik wel blij hoor... laatst nog dik blazertje gevonden...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben een vrouw en ik vind shoppen leuk mits het voor mijn kinderen of vriend is
Voor mezelf
Wat moet Snuf op Zuidpleinquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben wel eens shoppen met mijn moeder en zusje, dus ik ben er in getraind. Zelfs als we naar Zuidplein gaan dan gaan ze elke winkel al minstens 2 keer in
Ik word depressief van shoppenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Niet? Hoe dat zo? Ik houd er ook niet van om ellenlang te shoppen, maar als ik wat tofs gevonden heb, bv bij J&J, dan ben ik wel blij hoor... laatst nog dik blazertje gevonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |