Nieteens alleen, ook andere winkels..quote:
Weet ik maar dat was niet naar aanleiding van...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah ok, was gewoon een ingeving naar aanleiding van..
Zoals een colbert? Ik draag graag t-shirt met colbert en nette spijkerbroekquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben meer van het casual chic momenteel. Maar casual kan ik ook heel erg waarderen..
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
Na 3 keer mij omkleden heb ik het wel gehad eigenlijk
De vrouw heeft een betere smaak. Macy'squote:
Daar gaat het niet om, mutsquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw heeft een betere smaak. Macy's.
Naisquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals een colbert? Ik draag graag t-shirt met colbert en nette spijkerbroek
[..]
Ik ookDaarom alleen J&J
moeders slepen je alle kanten opquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens alleen, ook andere winkels..
Behalve met mams, dan vind ik het kut..
Niet? Hoe dat zo? Ik houd er ook niet van om ellenlang te shoppen, maar als ik wat tofs gevonden heb, bv bij J&J, dan ben ik wel blij hoor... laatst nog dik blazertje gevonden...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben een vrouw en ik vind shoppen leuk mits het voor mijn kinderen of vriend is
Voor mezelf
Wat moet Snuf op Zuidpleinquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben wel eens shoppen met mijn moeder en zusje, dus ik ben er in getraind. Zelfs als we naar Zuidplein gaan dan gaan ze elke winkel al minstens 2 keer in
Ik word depressief van shoppenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Niet? Hoe dat zo? Ik houd er ook niet van om ellenlang te shoppen, maar als ik wat tofs gevonden heb, bv bij J&J, dan ben ik wel blij hoor... laatst nog dik blazertje gevonden...
Ik denk dat ik toch maar een corset ga bestellenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word depressief van shoppen
Doe mij maar hippe kinderkleding scoren
daar ben ik wel goed in
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nais.
Oh, dan moeten wij niet shoppen. Ik sleep je alle winkels in en uit.
Me too. Half uur winkelen en ben zo heel wat euro's lichterquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Snuf. het volgende:
Game of Thrones, ik ben gestopt met kijken na 2 minuten
Nou pas ging ik daarheen want opa lag in maasstad ziekenhuis, daarna "effe" shoppenquote:
NAAAISquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar een corset ga bestellen.
I haz them bothquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Zokunen!![]()
Bier en tieten!
Ik zou er niet trots op zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik in Rotterdam wonen episch
Oehlalaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar een corset ga bestellen.
Afgehakte hoofden ditdat. Maar het hele ding sprak me niet aan, ik vind Lord Of The Rings ook zo gayquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom?
't Is een bazenserie
De boeken zijn beter![]()
waar?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou pas ging ik daarheen want opa lag in maasstad ziekenhuis, daarna "effe" shoppen
Volgend jaar ga ik in Rotterdam wonen episch
Kan jij mij wat meer vertellen over die winkel/zaak? Wat zijn de verzendkosten e.d. Hoe werkt de maatvoering en hoe zit dat met grote tieten?quote:
toch is iso's downloaden goedkoperquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me too. Half uur winkelen en ben zo heel wat euro's lichter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |