gewoon dhcp ban geven aan de andere 6 via routerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit draadloos via de router van de huisbaas, met 5 of 6 anderen
Die kan niet draaien, dus neem ik het overquote:
Kom je 'm brengen?quote:
Bewegingen/handelingen zet ik zelf altijd tussen asterisken. Alhoewel het nergens geschreven staat volgens mij dat dat moet, wordt het wel door de meesten begrepen. *zoekt*quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar als vormgever, dus ik denk ik plaatjes...dat zal 't zijn.
Let op:
*kijkt omhoog en denk na of deze zinnen wel kloppen*
Oh ok, nicequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kan niet draaien, dus neem ik het over
Zeker, lekker in de koffie soppen... al is het niet echt tijd voor koffie... mmm, baileys dan?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeker, lekker in de koffie soppen... al is het niet echt tijd voor koffie... mmm, baileys dan?
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stort in
ik ga mijn bedje opzoeken lieve mensjes
m'n vader dronk eens koffie in de achtbaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor koffie
![]()
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stort in
Ik weet niet of een chocolate chip cooky lekker is in de bailey'squote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeker, lekker in de koffie soppen... al is het niet echt tijd voor koffie... mmm, baileys dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef 129383 het volgende:
[..]
m'n vader dronk eens koffie in de achtbaan
Slaap lekker, moppiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stort in
Welke film heb je gekeken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Film af.. Had er niet veel van verwacht maar was toch best okay
welke?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
oke niet instorten op de trap he of beter helemaal nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stort in
Vertel!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
vice city FTWquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat de fuck ...
Tevens Lovefist![]()
*Joey-van-Friends-mode on*quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of een chocolate chip cooky lekker is in de bailey's.
Hij begon een beetje traag, toen werd het beter.. verwachte een standaard "ik ben een alien met speciale gaven en ik ben een paria" film.. maar het was net iets beter dan datquote:
Hmmm... Daar twijfelde ik nogal over. Maar, het is dus wel een aanrader voor thuis op de bank?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
I am number four..
Stiekem wil ik een vervolg..
Preciesquote:
In dat geval stuur ik een koekje jouw kant opquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
*Joey-van-Friends-mode on*
Let me think: chocolade? Goed!!, Deeg? Goed!! Baileys? Goed... Ja hoor, prima combi haha
*off*
Laat ik het zeggen dat ik blij ben dat ik er niet voor naar de bios ben gegaan..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar twijfelde ik nogal over. Maar, het is dus wel een aanrader voor thuis op de bank?
Iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is verdomme ook een goeie afsluiter trouwens
Zal het binnenkort ook eens beoordelen of ik het met je eens benquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij begon een beetje traag, toen werd het beter.. verwachte een standaard "ik ben een alien met speciale gaven en ik ben een paria" film.. maar het was net iets beter dan dat
Nou ja, ik was ook niet echt van plan ervoor naar de bios te gaan. Dat doe ik voor Twilight ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het zeggen dat ik blij ben dat ik er niet voor naar de bios ben gegaan..
Deed me een beetje denken aan Twilight zonder hype..
quote:
ik heb geen problemen met vcprquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Precies
Heb een tijdje geleden de hele soundtrack van V-rock en Radio-X (San Andreas) gedraaid
Hoi VeeHaa! Wat dacht je van een uurtje Doo-wop? Daar vind ik jou echt het type voor.quote:
Dit klinkt wel goedquote:
quote:
May the source be with youquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
The source code beviel me ook stukken beter als verwacht
Ha VH! Top 100 af?quote:
Jij draait?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi VeeHaa! Wat dacht je van een uurtje Doo-wop? Daar vind ik jou echt het type voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |