Ook geen probleem!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog een metalnummer ingepast omdat Immortal er halverwege mee kapte, om 23:59 begint de rustige helft van de show
Ik kan ze vast (technisch gezien) draaien, maar ik heb het bewust niet in de lijst gezet. Ben niet zo'n levenslied/apres ski-figuur... al kan ik natuurlijk wel uurtjes vullen met Stef Bos, Boudewijn de Groot, Paul van Vliet, Herman van Veen,....quote:
Op dat laatste heeft niemand wat tegenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik kan ze vast (technisch gezien) draaien, maar ik heb het bewust niet in de lijst gezet. Ben niet zo'n levenslied/apres ski-figuur... al kan ik natuurlijk wel uurtjes vullen met Stef Bos, Boudewijn de Groot, Paul van Vliet, Herman van Veen,....
quote:
Sorry, Samzz... ist te moeilijk? En dan werk ik nog op een communicatie-afdeling? Ghehequote:
boudewijn de groot FTWquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik kan ze vast (technisch gezien) draaien, maar ik heb het bewust niet in de lijst gezet. Ben niet zo'n levenslied/apres ski-figuur... al kan ik natuurlijk wel uurtjes vullen met Stef Bos, Boudewijn de Groot, Paul van Vliet, Herman van Veen,....
quote:
Nee, niet te moeilijk. Maar het is misschien slim om aan te geven wanneer je een beweging beschriijft, of gewoon tekstquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Sorry, Samzz... ist te moeilijk? En dan werk ik nog op een communicatie-afdeling? Ghehe
Ach, gebeurt me elke show welquote:
hoe dat zo eigelijks ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, gebeurt me elke show wel
Ja, maar als vormgever, dus ik denk in plaatjes...dat zal 't zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet te moeilijk. Maar het is misschien slim om aan te geven wanneer je een beweging beschriijft, of gewoon tekst.
En jij werkt op de communicatie?.
Ik zit draadloos via de router van de huisbaas, met 5 of 6 anderenquote:
Goed zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar als vormgever, dus ik denk in plaatjes...dat zal 't zijn.
Let op:
*kijkt omhoog en denk na of deze zinnen wel kloppen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |