Ik vind het steeds net niet. Maar misschien leg ik mijn eisen te hoog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zitten ze niet in Arnhem of Apeldoorn
Best leuke dingetjes die ze hebben.
Ik denk dat ik wel zeker weet dat jij dat doet. Maar daar is an sich niks mis mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het steeds net niet. Maar misschien leg ik mijn eisen te hoog.
In het echt heb ik het niet gezien, dat is sowieso anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het steeds net niet. Maar misschien leg ik mijn eisen te hoog.
Euh, oke.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, ik wil een testje doen.. Samzz, kijk eens in de webshop bij de shirts.. Zoek eens eentje uit waarvan jij hebt van "Zoiets zou ik leuk vinden om te zien"
Shirts van Vittorio Marchesi passen mij perfect en zijn qua kwaliteit ook nog een stap boven Cavallaro. Maar ook ietsje duurder. Helaas zijn ze weg in Haarlem (opeens "onvoorziene omstandigheden"-bordje op de deur enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel zeker weet dat jij dat doet. Maar daar is an sich niks mis mee..
Jaah, ik wil eens kijken naar de input van een vrouw.. tis vast heel anders dan ik uit zou kiezen zelfquote:
waarom niet gewoon in adamskostuum vind ze vast leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shirts van Vittorio Marchesi passen mij perfect en zijn qua kwaliteit ook nog een stap boven Cavallaro. Maar ook ietsje duurder. Helaas zijn ze weg in Haarlem (opeens "onvoorziene omstandigheden"-bordje op de deur enzo.) en hadden ze de laatste tijd niets, of ik had geen geld (Shirt kost ~ 110 euro), maar de verkoopster was ook echt MEGAmooi.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij die remix nou al eens af?![]()
Neh ze had al een vriend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
ga je toch in adamskostuum vind ze vast leuk
Die nwe van de Peppers?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Oh kut ik heb echt nog geen idee wat ik zo ga draaien, nou ja 2 nummers die ik sowieso wou doen, maar verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventjes snel bekeken..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ik heb eigenlijk liever dat een verkoopster/verkoper verstand van zaken heeft dan dat die persoon mega mooi isquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shirts van Vittorio Marchesi passen mij perfect en zijn qua kwaliteit ook nog een stap boven Cavallaro. Maar ook ietsje duurder. Helaas zijn ze weg in Haarlem (opeens "onvoorziene omstandigheden"-bordje op de deur enzo.) en hadden ze de laatste tijd niets, of ik had geen geld (Shirt kost ~ 110 euro), maar de verkoopster was ook echt MEGAmooi.
Spoiler dit dit mein waarde vrindquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Watertornado het volgende:
Post van Samzz opeens weg? Ah.
Maar de tweede, dat is een behoorlijk mooi shirt qua kwaliteit!
Had ze óók, raadde ook dingen af en dergelijke.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat een verkoopster/verkoper verstand van zaken heeft dan dat die persoon mega mooi is.
Zo hoort datquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ze óók, raadde ook dingen af en dergelijke.
Je werd daar ook echt behandeld als een koning. Geweldige winkel was het.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
Die bovenste 2 zijn okay, die onderste 2 zou ik never nooit niet dragen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventjes snel bekeken..
Helaas zijn dar de normale mannen maten.. Die zijn mij dus veul te groot
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
4e is net een theedoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventjes snel bekeken..
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Ik heb die gepakt omdat ik fan ben van paars/roze onder een pak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bovenste 2 zijn okay, die onderste 2 zou ik never nooit niet dragen dus
ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind overigens de zwarte het mooiste..
Jij draagt dat soort dingen sowieso niet, dus die reactie had ik wel van je verwachtquote:
Je kunt ook de strategie gebruiken om het aan een verkoopster te vragen daar. Ook bij de Cavallaro werken vaak hele mooie vrouwen (en van die vlotte gebruinde jongens, maar die moet je niet hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bovenste 2 zijn okay, die onderste 2 zou ik never nooit niet dragen dus
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die nwe van de Peppers?
Adventures of Rain dance Maggie.En daarna past als een tiet: MJ - Billy Jean (evt een remix ervan...) of die nwe van Cee Loo Green - Bright Lights Bigger City
![]()
Ik draag dat soort dingen wel hoor, naar werk bijv.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij draagt dat soort dingen sowieso niet, dus die reactie had ik wel van je verwacht.
Bedankt dat je mij hebt overgenomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, en dan zijn we alweer bij m'n laatste nummer!
Net zeg je nog dat 't een theedoek isquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik draag dat soort dingen wel hoor, naar werk bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |