Anders moet je misschien eens kijken bij de Cavallaro! Die hebben wellicht wat leuke shirts voor je in jouw maat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok, das cool
Ik wil binnenkort ook voor een andere kijken.. al issie nog niet echt outdated denk ik.. Maar toch.. Als ik toch bezig ben met m'n uiterlijk omgooien..
Fernando Martinez.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die liefdesadviezen van Fernando (?) ook op de radiogeniaal!
Ik hou niet van prutsen aan m'n ogen, en vind dat ik er niet uit zie zonder bril..quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fernando Martinez.
"In a controlled environment, I reïntroduce a pleasure to a man, he has lost."
Edit: Je hebt het nu toch wel over GTA 3 hè?
Tegenwoordig kunnen ze een hoop meer met lenzen, ook met zachte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou niet van prutsen aan m'n ogen, en vind dat ik er niet uit zie zonder bril..
Tevens is mij ooit verteld dat ik geen lanzen kan dragen vanwege cilindrische afwijkling ofzo..
Wat is dat voor 'n winkel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders moet je misschien eens kijken bij de Cavallaro! Die hebben wellicht wat leuke shirts voor je in jouw maat.
Ik heb ook een cilinder. Moet geen probleem zijn, dacht ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou niet van prutsen aan m'n ogen, en vind dat ik er niet uit zie zonder bril..
Tevens is mij ooit verteld dat ik geen lanzen kan dragen vanwege cilindrische afwijkling ofzo..
't Is begonnen als overhemdenwinkel (= shirt) maar ze hebben nu ook polo's, dassen, schoenen, jasjes. Maar ik had 't over de shirts voornamelijk.quote:
En die kun je vinden in welke steden? Want ik ken het verder niet..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is begonnen als overhemdenwinkel (= shirt) maar ze hebben nu ook polo's, dassen, schoenen, jasjes. Maar ik had 't over de shirts voornamelijk.
Mjah, dan nog zit ik met het prutsen aan m'n ogen, en het feit dat ik vind dat ik er niet uit zie zonder brilquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een cilinder. Moet geen probleem zijn, dacht ik.
Ik vind het afwisselen juist leuk..
quote:...he also shows his confusion when stating that he would not be able to tell if a person was black or white if they were naked.
Dat prutsen gaat vanzelf makkelijker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dan nog zit ik met het prutsen aan m'n ogen, en het feit dat ik vind dat ik er niet uit zie zonder bril
gta 3 jahquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol
Over die kerel die Chatterbox FM belt over het feit dat 'ie kleren haat en dus een nudist is:
[..]
![]()
Hilversum, Barneveld, Wilnis, Rhenen, Hoorn, Alkmaar, Amstelveen, Bataviastad, Breda, Den Haag, Enschede, Haarlem, Laren, Leiden, Maastricht, Rotterdam en Utrechtquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En die kun je vinden in welke steden? Want ik ken het verder niet..
Ander kapsel sowieso, als ik niet de saaie taak heb, of eits onderneem dan pruts ik met m'n haar tegenwoordig..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat prutsen gaat vanzelf makkelijker.. Dat is gewoon even wennen. Net als het er niet uitzien zonder bril. Je bent het niet gewend. Ander kapsel kan wat dat betreft ook al wonderen doen.
.
oeh, gewoon im Rotterdam dus..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hilversum, Barneveld, Wilnis, Rhenen, Hoorn, Alkmaar, Amstelveen, Bataviastad, Breda, Den Haag, Enschede, Haarlem, Laren, Leiden, Maastricht, Rotterdam en Utrecht
Die in Enschede heeft sale. En een vacature. Helaas zoeken ze iemand met ervaring in de mode branchequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hilversum, Barneveld, Wilnis, Rhenen, Hoorn, Alkmaar, Amstelveen, Bataviastad, Breda, Den Haag, Enschede, Haarlem, Laren, Leiden, Maastricht, Rotterdam en Utrecht
awww de waarheid mischien eenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in Enschede heeft sale. En een vacature. Helaas zoeken ze iemand met ervaring in de mode branche. Dat heb ik niet.
Ik lieg niet op sollicitaties. Sowieso hebben modekenners het meteen door wanneer je geen ervaring in de mode branche hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef 129383 het volgende:
[..]
awww de waarheid een
piepklein beetje verdraaien?
Ik denk dat ze gewoon landelijke sale hebben als ik naar de site kijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in Enschede heeft sale. En een vacature. Helaas zoeken ze iemand met ervaring in de mode branche. Dat heb ik niet.
Does een linkje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon landelijke sale hebben als ik naar de site kijk.
Oeh, ik zou er zo kunnen werken. Maar dat doe ik niet.
Scherp hè zo'n decoupeerzaag.quote:
tjah .. ga iets doen met computers dat kan makkeluk zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lieg niet op sollicitaties. Sowieso hebben modekenners het meteen door wanneer je geen ervaring in de mode branche hebt..
Niet dat ik het niet zou kunnen of makkelijk kan leren, maar toch.
Ja, volgens mij ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon landelijke sale hebben als ik naar de site kijk.
Oeh, ik zou er zo kunnen werken. Maar dat doe ik niet.
http://www.cavallaro.nl/quote:
Nou, kusje erop?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemaal nietIk deed de plint goed onder m'n keuken en toen sneed ik m'n duim open
Ik heb niks met computersquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef 129383 het volgende:
[..]
tjah .. ga iets doen met computers dat kan makkeluk zijn
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
vinger tussen het cd laadje van de xbox ?
Daar zit een Pizzariaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.cavallaro.nl/
Hij zit hier trouwens http://maps.google.com/ma(...)1503,114.169922&z=18
wat post ik traagquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemaal nietIk deed de plint goed onder m'n keuken en toen sneed ik m'n duim open
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ik ben er even vandoor
Spreek u straks weer
Allemaal Italiaans.quote:
Evil plint is evilquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is niet aan geweest vandaag
Goede reden om eens naar Enschede te komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zitten ze niet in Arnhem of Apeldoorn
Best leuke dingetjes die ze hebben.
Noemen ze dat sale? ik vind 55 euro voor een shirt veel.. helemaal voor de kindermaten..quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Allemaal Italiaans.
Maar als ik me niet vergis laten ze het in Spanje maken.
Voor goede kwaliteit, betaal je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noemen ze dat sale? ik vind 55 euro voor een shirt veel.. helemaal voor de kindermaten..
(Ja, daar pas ik in, 164..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |