Zelfde kerel (met make-up op dus)quote:
Ik houd echt niet van tuinbonenquote:
Wordt volgende week, denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen, maar zand erover
Moet je nog lang wachten op dat geregel met je pas enzo?
van make up wordt je toch mooierquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfde kerel (met make-up op dus)
De reclames ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
jah idd dan ga ik koste wat het koste luisteren
zoo uniek die radio-stations in gta'sgewoon geniaal
Vette plaat!!! Zelf ben ik nogal Stryper-liefhebber:quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat ook om de lange haren, strakke pakken en make-up.
Princessen/Sperziebonen wel??quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd echt niet van tuinbonen.
[..]
Wordt volgende week, denk ik.
In GTA 3 was het al hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De reclames ook
Was het in Vice nog "would you like a kitten? Have one delivered!", deden ze het in IV nog beter met "would you like... a baby? Have one delivered!"![]()
Nou, het is niet dat ik geld van m'n rekening nodig heb of zo. Pa en ma hebben geld voor eten achtergelaten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Princessen/Sperziebonen wel??
Ah bah, das laaaang.. Ik zou naar de bank stappen en geld opnemen en naar de winkel gaan met cash.. Tenminste, bij een redelijk bedrag dan..
Lock up your daughter, shoot your son .. "Dad no!! BAMM!!" Cause Lovefist is in town.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De reclames ook
Was het in Vice nog "would you like a kitten? Have one delivered!", deden ze het in IV nog beter met "would you like... a baby? Have one delivered!"![]()
Niet perse. En je gaat er ook niet beter van spellen.quote:
Maar voor je brillen wel toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat ik geld van m'n rekening nodig heb of zo. Pa en ma hebben geld voor eten achtergelaten.. Dus dat komt wel goed.
JA!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lock up your daughter, shoot your son .. "Dad no!! BAMM!!" Cause Lovefist is in town.
precies jahquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De reclames ook
Ik heb de situatie in de winkel uitgelegd. Ze houden de brillen voor me vast.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef 129383 het volgende:
[..]
precies jah
en die namen voor bedrijven dan
![]()
cherry poppers
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef WickedTunes het volgende:
Mooiste tekst van Stryper: "To hell with the devil!"![]()
Maibatsu Monstrosityquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef 129383 het volgende:
[..]
precies jah
en die namen voor bedrijven dan
![]()
cherry poppers
![]()
Ah ok, das coolquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de situatie in de winkel uitgelegd. Ze houden de brillen voor me vast..
Lenzen al eens overwogen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok, das cool
Ik wil binnenkort ook voor een andere kijken.. al issie nog niet echt outdated denk ik.. Maar toch.. Als ik toch bezig ben met m'n uiterlijk omgooien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |