Ik vind het steeds net niet. Maar misschien leg ik mijn eisen te hoog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zitten ze niet in Arnhem of Apeldoorn
Best leuke dingetjes die ze hebben.
Ik denk dat ik wel zeker weet dat jij dat doet. Maar daar is an sich niks mis mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het steeds net niet. Maar misschien leg ik mijn eisen te hoog.
In het echt heb ik het niet gezien, dat is sowieso anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het steeds net niet. Maar misschien leg ik mijn eisen te hoog.
Euh, oke.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, ik wil een testje doen.. Samzz, kijk eens in de webshop bij de shirts.. Zoek eens eentje uit waarvan jij hebt van "Zoiets zou ik leuk vinden om te zien"
Shirts van Vittorio Marchesi passen mij perfect en zijn qua kwaliteit ook nog een stap boven Cavallaro. Maar ook ietsje duurder. Helaas zijn ze weg in Haarlem (opeens "onvoorziene omstandigheden"-bordje op de deur enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel zeker weet dat jij dat doet. Maar daar is an sich niks mis mee..
Jaah, ik wil eens kijken naar de input van een vrouw.. tis vast heel anders dan ik uit zou kiezen zelfquote:
waarom niet gewoon in adamskostuum vind ze vast leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shirts van Vittorio Marchesi passen mij perfect en zijn qua kwaliteit ook nog een stap boven Cavallaro. Maar ook ietsje duurder. Helaas zijn ze weg in Haarlem (opeens "onvoorziene omstandigheden"-bordje op de deur enzo.) en hadden ze de laatste tijd niets, of ik had geen geld (Shirt kost ~ 110 euro), maar de verkoopster was ook echt MEGAmooi.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij die remix nou al eens af?![]()
Neh ze had al een vriend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
ga je toch in adamskostuum vind ze vast leuk
Die nwe van de Peppers?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Oh kut ik heb echt nog geen idee wat ik zo ga draaien, nou ja 2 nummers die ik sowieso wou doen, maar verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventjes snel bekeken..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ik heb eigenlijk liever dat een verkoopster/verkoper verstand van zaken heeft dan dat die persoon mega mooi isquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shirts van Vittorio Marchesi passen mij perfect en zijn qua kwaliteit ook nog een stap boven Cavallaro. Maar ook ietsje duurder. Helaas zijn ze weg in Haarlem (opeens "onvoorziene omstandigheden"-bordje op de deur enzo.) en hadden ze de laatste tijd niets, of ik had geen geld (Shirt kost ~ 110 euro), maar de verkoopster was ook echt MEGAmooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |