Ik heb zeker geen hekel aan Rotterdam. Ik shop er graag, ga er naar de bios, ga er soms stappen en vind het best leuk om door het centrum te rijden met de bekende plekkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar echt geloofwaardig ben je niet als je als supporter van een bepaalde club vervolgens een hekel hebt aan de stad waar ze spelen.
Drukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen hekel aan Rotterdam. Ik shop er graag, ga er naar de bios, ga er soms stappen en vind het best leuk om door het centrum te rijden met de bekende plekkenMaar er wonen? Nee dat nooit. Veel te druk en teveel verpauperd imho.
DOODVERWENSING BAN!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
Wat een kutstem heeft die Amy Winehouse toch, ik hoop dat ze sterft
ok, dan ga ik vast sparen manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
de wedstrijd in almere is pas 13 april_!
Dat is zo'n 40 cm. Volgens mij valt dat wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is weinig. Dat maakt het wel aanlokkelijk. Ik ga eens contact met ze opnemen
.
even omrekenen Een inch is gelijk aan 25,4 mm (ofwel 2,54 cm)quote:
O ja, mijne is 38 cmquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo'n 40 cm. Volgens mij valt dat wel mee.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of als je het exact wil weten
16.5 in = 41.9 cm
Rotterdam is gewoon baas jongen, dat jij mensenschuw bentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen hekel aan Rotterdam. Ik shop er graag, ga er naar de bios, ga er soms stappen en vind het best leuk om door het centrum te rijden met de bekende plekkenMaar er wonen? Nee dat nooit. Veel te druk en teveel verpauperd imho.
Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon baas jongen, dat jij mensenschuw bent.
En verpauperd valt ook reuze mee, als je ziet wat er allemaal aan nieuwbouw komt inclusief een compleet nieuw CS slaat het al helemaal nergens op.
Kijk Amsterdam, dát is pas oud en verpauperd, daar laten ze zelfs verzakte grachtenpandjes die in 1730 al gedateerd waren nog staan onder de noemer 'cultuur'
En het dan afronden!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of als je het exact wil weten
16.5 in = 41.9 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |