Ik vind 'm echt briljantquote:
Op een schaal van 1-10 zit ik momenteel ergens op de 4 -. Maar we zetten de radio aan en niet zeiken verderquote:
very nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gelezen ja. Maar ik ben nogal huiverig met bestellen vanuit het buitenland.
Deze is het, trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Stokstaart ga je komend jaar naar Almere - Sparta?
I know, ik heb je gezien enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt briljant. Ik ben alleen wel bang dat ie te lang is... Ik ben niet zo heel groot
.
*Knuffel geeftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op een schaal van 1-10 zit ik momenteel ergens op de 4 -. Maar we zetten de radio aan en niet zeiken verder
Die moest uitslapen enzo.. Die gaat vanmiddag d'r tattoo halen etc..quote:
Feyenoorder zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, superquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
very nice![]()
Ik ken meer mensen die besteld hebben en allemaal vonden ze het top service...
je moet even op dat tabelletje kiijken met maten... bestel dan altijd sowieso 2 maten kleiner voor het mooiste effect
je kan retouren binnen 60 dagen
en mijn vriend kijkt nu even wat de verzendkosten zijn, dat antwoord krijg je zo van me
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn.
SPARTA ROTTERDAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar echt geloofwaardig ben je niet als je als supporter van een bepaalde club vervolgens een hekel hebt aan de stad waar ze spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe want je moet in Rotterdam wonen om Feyenoord supporter te zijn?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn.
Sowieso voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik bedoel meer, dat ik geen lang bovenlichaam heb.quote:
er staat toch vast wel bij hoelang het corset is...?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat ik geen lang bovenlichaam heb..
Oh, dat is weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef LovelyLady het volgende:
sammz dit waren de kosten van mijn corset:
£32.95 per item
insurance
£0.00 Sales discounts (-) or charges (+)
£7.50 shipping/handling
Als je gaat dan wil ik best komen checken. Lekker bier drinken met Jules Deelder kk dit kk datquote:
Ook dat was me enigsinds opgevallen, maar zo'n plaatje van een los corset zegt natuurlijk weinig over de lengte.. Kan enorm meevallen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat ik geen lang bovenlichaam heb..
de wedstrijd in almere is pas 13 aprilquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je gaat dan wil ik best komen checken. Lekker bier drinken met Jules Deelder kk dit kk dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |