Van Samzz wel, maar van jou hoeft het niet, sorryquote:
Danke schonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
Weetje wat ik ben vergeten?
ZOKUNEN TE FELICITEREN!!!1!
Gefeli zook!
Ow nou.. Dan krijgt Samzz die van jou ook.. Heeft ze er mooi 3!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Van Samzz wel, maar van jou hoeft het niet, sorry
Gluurders moet je in de knieschijf mogen schieten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik begin echt een fobie voor het donker te ontwikkelen dankzij de gluurder van een paar jaar terug.
Gefeliciteerd.quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik neem aan dat het vandaag je verjaardag is?
Gewoon de boel dichttimmeren, of althans goedsluitende lamellen of verduisterende gordijnen ophangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik begin echt een fobie voor het donker te ontwikkelen dankzij de gluurder van een paar jaar terug.
Ik zie je nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gluurders moet je in de knieschijf mogen schieten.
Ik heb net de deuren naar de kamers van m'n zusjes al dichtgedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon de boel dichttimmeren, of althans goedsluitende lamellen of verduisterende gordijnen ophangen.
En niet naar buiten kijken
Whehe, die blijft epicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Viro het volgende:
Oh en zook gefeliciteerde mede spammer![]()
[ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Ja ik had het allemaal gemist vandaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dankje.
Nee, ik doe alsof in de hoop om kadootjes te krijgen
Jij wilt een kogel in je knieschijf?quote:
*shotgun aangeeft*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt een kogel in je knieschijf?. Van Zook mag het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |