Slaap lekkerquote:
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga ook schatjesGgrgrgrgr kusje van mijn hont die nog niet slaapt
Geen slapende honden wakker maken jeweetzquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga ook schatjesGgrgrgrgr kusje van mijn hont die nog niet slaapt
Hoe zit het met wakkere honden slapend maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken jeweetz
110% antikusjekroelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Samzz het volgende:
Wat is dat toch met die mannen en kusjes vandaag. Krijgen ze een kusje van een mooie dame, zwaaien ze alleen lame terug
.
Zolang je het maar niet met een spuitje doetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe zit het met wakkere honden slapend maken?
Mij doe je wel kusjekroelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
110% antikusjekroel![]()
Al zouden de meesten jou zo plat op de bek pakken als ze de kans kregen
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga nu ook echt nog een paar uur slapen voor ik moet gaan werken.. Weltrsuten
Nee Vodafone straft.quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga nu ook echt nog een paar uur slapen voor ik moet gaan werken.. Weltrsuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Dat doen dierenartsen en is meestal slecht voor hem.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe zit het met wakkere honden slapend maken?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check, had je er ook 1 gewild?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Trusten.Joow laterzzz manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trouwens gefeliciteerd gozah
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
[..]
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of zo'n badeendje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat doen dierenartsen en is meestal slecht voor hem.
Je moet een valse kat in je Iphone zetten en dan op zijn oor houdendan gaat die bijten
Van Samzz wel, maar van jou hoeft het niet, sorryquote:
Danke schonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
Weetje wat ik ben vergeten?
ZOKUNEN TE FELICITEREN!!!1!
Gefeli zook!
Ow nou.. Dan krijgt Samzz die van jou ook.. Heeft ze er mooi 3!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Van Samzz wel, maar van jou hoeft het niet, sorry
Gluurders moet je in de knieschijf mogen schieten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik begin echt een fobie voor het donker te ontwikkelen dankzij de gluurder van een paar jaar terug.
Gefeliciteerd.quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik neem aan dat het vandaag je verjaardag is?
Gewoon de boel dichttimmeren, of althans goedsluitende lamellen of verduisterende gordijnen ophangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik begin echt een fobie voor het donker te ontwikkelen dankzij de gluurder van een paar jaar terug.
Ik zie je nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
Dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gluurders moet je in de knieschijf mogen schieten.
Ik heb net de deuren naar de kamers van m'n zusjes al dichtgedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon de boel dichttimmeren, of althans goedsluitende lamellen of verduisterende gordijnen ophangen.
En niet naar buiten kijken
Whehe, die blijft epicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Viro het volgende:
Oh en zook gefeliciteerde mede spammer![]()
[ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Ja ik had het allemaal gemist vandaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dankje.
Nee, ik doe alsof in de hoop om kadootjes te krijgen
Jij wilt een kogel in je knieschijf?quote:
*shotgun aangeeft*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt een kogel in je knieschijf?. Van Zook mag het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |