Ja van die getatoeëerde sloeries met zwaar accent.quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik daar heenga he.![]()
Ja voor werk wel eens, maar dan rij ik luid toeterend in deze auto rond:
[ afbeelding ]
Slaap lekker mattiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga slapen. Trusten allemaal en een fijne verjaardag verder Zook
Oh ja, dat soort. Daar heb ik ook niks meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja van die getatoeëerde sloeries met zwaar accent.
De Barbies uit die Oh oh Cherso serie van deze wereld.
Ik vind Ilse De Lange haar muziek echt kut, maar haar stem en looks![]()
truste morphquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slaap lekker, jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten nep- Feyenoorderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
In t begin was het minder, maar idd, als je het leert kennen valt het reuze mee..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Twents moet je leren waarderen, vaak.
First world problems.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar de wc. Maar als ik nu ga, dan moet ik over tien minuten weer. En dan over tien minuten weer. En weer, en weer.
God straft omdat je geen iPhone hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
WAT IS DIT VOOR ROTZOOI IK HEB GEEN MOBIEL INTERNET GODVERDEGODVER!
Diabetes much?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar de wc. Maar als ik nu ga, dan moet ik over tien minuten weer. En dan over tien minuten weer. En weer, en weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |