Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon baas jongen, dat jij mensenschuw bent.
En verpauperd valt ook reuze mee, als je ziet wat er allemaal aan nieuwbouw komt inclusief een compleet nieuw CS slaat het al helemaal nergens op.
Kijk Amsterdam, dát is pas oud en verpauperd, daar laten ze zelfs verzakte grachtenpandjes die in 1730 al gedateerd waren nog staan onder de noemer 'cultuur'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Met die achterlijke paaltjes met XXX erop
Zo en zo dat accent
HET IS WEER TIJD VOOR:ik moet altijd zo hard lachen om je kutplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ich bin ein Deutschequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet altijd zo hard lachen om je kutplaatje
Nu ben ik weer ineens mensenschuwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon baas jongen, dat jij mensenschuw bent.
En verpauperd valt ook reuze mee, als je ziet wat er allemaal aan nieuwbouw komt inclusief een compleet nieuw CS slaat het al helemaal nergens op.
Kijk Amsterdam, dát is pas oud en verpauperd, daar laten ze zelfs verzakte grachtenpandjes die in 1730 al gedateerd waren nog staan onder de noemer 'cultuur'
[..]
Amsterdam![]()
Zo en zo dat accent
HET IS WEER TIJD VOOR:Precies, jij weet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Mappen op je iPod of in iTunes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:15 schreef mr-green het volgende:
Ik ben gedwongen iTunes aan het gebruiken om muziek over te zetten naar iPod
Hoe kan ik mappen hierin maken met gewoon eigen naam?
Omdat je een klein, klein kleutertje bent?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
Die kaart is inmiddels al een halfjaar oud ofzo, tevens heb ik werkelijk geen idee waarom ik hem gemaakt heb
[..]
Amsterdam![]()
Zo en zo dat accent
HET IS WEER TIJD VOOR:AMSTERDAM IS BAAS JONGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je moet wel weten wat je aan het doen bent natuurlijk! Eronder staat wat het moet zijn. Inch is een van de weinige maten die exact gedefinieerd zijn met een beetje fatsoenlijk aantal significante cijfers (3 om precies te zijn).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo kwam her eruit bij http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm
Hoor
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je een klein, klein kleutertje bent?.
Nee, de lengte van 't corset.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel weten wat je aan het doen bent natuurlijk! Eronder staat wat het moet zijn. Inch is een van de weinige maten die exact gedefinieerd zijn met een beetje fatsoenlijk aantal significante cijfers (3 om precies te zijn).
Echter de precisie waarmee het getal werd gegeven (was 't een maat van Samzz?) liet zien dat jouw afronding keurig was, een decimaal erbij halen zou waanzin zijn.
Maar jij bracht het woord "exact" ten tonele.
Ik had er eerst 42 van gemaakt, ipv 41,90quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel weten wat je aan het doen bent natuurlijk! Eronder staat wat het moet zijn. Inch is een van de weinige maten die exact gedefinieerd zijn met een beetje fatsoenlijk aantal significante cijfers (3 om precies te zijn).
Echter de precisie waarmee het getal werd gegeven (was 't een maat van Samzz?) liet zien dat jouw afronding keurig was, een decimaal erbij halen zou waanzin zijn.
Maar jij bracht het woord "exact" ten tonele.
Amsterdam is sfeervol ja, alleen de mensen daar zijn dat helaas niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu ben ik weer ineens mensenschuwNiet zo snel oordelen jij
Ik vind Rotterdam mooi met die wolkenkrabbers en andere moderne gebouwen maar Amsterdam vind ik veel sfeervoller.
Nieuwbouw in bestaande wijken of wat? Als ik vanaf Zuidplein naar bijv. Schouwburgplein rij en die huizen en buurten zie onderweg dan denk ik echt van tsja... Er zijn vast mooie en goede wijken maar ik ben bang dat dat er niet veel meer zijn..
Toch opvallend hoe vaak ik het eens ben met Stokbaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Amsterdam is sfeervol ja, alleen de mensen daar zijn dat helaas niet.
Ze praten ook met een accent waar ik van moet braken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |