SPOILER: kaartje2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag dat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
Mag ik hier ook dit idee afkraken, vanwege een intens sneuheid-gehalte?
quote:
Dan staan we nu op 2.5quote:
Geldt een halve als een? Of als geen?quote:
Kom dan ook naar binnen, langs komen is niet binnen he...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk dat ik wel een paar uurtjes langs kom
Ik ga gewoon een beetje zwaaien voor het raamquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Kom dan ook naar binnen, langs komen is niet binnen he...(Sorry twentse humor)
Neem dan wel een ladder mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een beetje zwaaien voor het raam
dan geheid wel meer dan een 3 dagen marathon, minstens een jaar voor uitrekken dan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Zet 't op facebook en hyves en nodig iedereen uit. Geheid dat er 10.000 mensen voor je deur staan.
Slaap zuh, alvast.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
Zie edit in de op en eehm bed tijd hier.
Zie plaatsnaam onder zijn usernamequote:
Nee, dat wordt te moeilijk bij te houden met de gewone posts en de gewone OPquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:53 schreef smegmanus het volgende:
Kan dat niet gewoon in het radio topic dan?Of ben ik nu raar?
Rot maar lekker op, heb je er ook geen "last" vanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
Mag ik hier ook dit idee afkraken, vanwege een intens sneuheid-gehalte?
Dus ik ben raarquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, dat wordt te moeilijk bij te houden met de gewone posts en de gewone OP
Nee gekkiequote:
Zeer goed plan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb zeker interesse, maar ik zou adviseren om VOOR de vrijdag de router al up and running te hebben, anders zijn we de hele vrijdagavond de boel aan het installeren (hebben we een handje van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop