Nee, mwhahaha!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Friek_ het volgende:
Fotoboek van lisablond007
Is dit je zusje Robin?
Ja dusquote:
Ah, nou, doet ook VMBO, gezellig, met je zus in de klasquote:
Mijn zus heeft de hoogste cito-score gehaald.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, nou, doet ook VMBO, gezellig, met je zus in de klas![]()
'Godverdomme kutbroertje'
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de hoogste cito-score gehaald.![]()
![]()
En ik ken een tweeling die altijd bij elkaar in de klas zaten, vervelend lijkt me dat ja
Ja. En die Nederlandse blogger die op maillijst van Breivik stond draagt er ook regelmatig aan bij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Draagt de elfstedenzoeker daaraan bij?
quote:Het ligt dus het meeste voor de hand dat Breivik een liberaal is want het liberalisme ontbeert het fundamenteel aan denken: liberalisme is de ultieme vernietigingsdrang, tot zelfvernietiging aan toe.
Vooral de pagina over Obama isquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je hier eens kijken, kajjelachejonge![]()
http://conservapedia.com/
http://www.catholica.nl/quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat hebben jullie nouweer voor mooie site gevonden?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
http://www.catholica.nl/
Site van maf conservatieve christelijken waar ook ons eigen wolfje aan bijdraagt
quote:U gebruikt een oude browser of een compatibiliteitsmodus. Dit is onverstandig. Download en installeer de laatste versie van Firefox of Internet Explorer 8. Gebruik anders de mobiele versie van de website. Dank u wel.
quote:Global warming is the now-discredited theory that the world is becoming dangerously warmer, and that government needs to assert more controls over energy production and use to try to stop it. Put another way, liberals concocted a theory of man-made global warming to justify demands for a more powerful government.
Viel me laatst bij een citaat al op dat daar stukjes op stonden waarin echt geen enkele logica of structuur te ontdekken viel.quote:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, ben nog nooit in mn leven zo nat geregend.
Wordt oudquote:
Een classic bedoel je.quote:
Niet heel ernstig, hopelijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Over 2 weken gaat mevrouw onder het mes.
Mwoahquote:
laat die regen ten zuiden van de Reest blijven aubquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, ben nog nooit in mn leven zo nat geregend.
Sterkte en succes!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je bedoelt beledigingenquote:
Nee, ik walgde er vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef toe, stiekem moest jij ook om zijn beledigingen/grappen lachen.
Houdt u het nog een beetje in de tussentijd? Alvast succes en sterkte aan uw vriendin en uzelf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze gaan kanker wegsnijden... En lymfeklieren verwijderen om te controleren op uitzaaiing..quote:
De eerste absolute paniek is wat weggeëbt. Maar het onzekere blijft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Houdt u het nog een beetje in de tussentijd? Alvast succes en sterkte aan uw vriendin en uzelf.
O. Nare zooi. Sterkte en je vriendin/vrouw ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze gaan kanker wegsnijden... En lymfeklieren verwijderen om te controleren op uitzaaiing..
Welk onderdeel is grappig?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Betyar zocht een nieuw mobieltje en dacht aan een Samsung Wave. Toen vroeg MLG zich af waarom hij geen Galaxy nam, zegt hij: "oh ik was vergeten dat je een plebejer was".
Dat is toch gewoon grappig?
Het is een kwestie van door hoepels springen en blijven ademen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
O. Nare zooi. Sterkte en je vriendin/vrouw ook.
Het plebejer gedeelte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk onderdeel is grappig?
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Betyar zocht een nieuw mobieltje en dacht aan een Samsung Wave. Toen vroeg MLG zich af waarom hij geen Galaxy nam, zegt hij: "oh ik was vergeten dat je een plebejer was".
Klaarblijkelijk is het cognitief te hoog gegrepen voor mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Het noemen van het woord plebejer is grappig?quote:
Nee, maar de manier waarop en het moment.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het noemen van het woord plebejer is grappig?
Nogmaals sterkte!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze gaan kanker wegsnijden... En lymfeklieren verwijderen om te controleren op uitzaaiing..
Veel bijzonders kan ik er niet in ontdekken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
quote:"Like it or not, we are at war with the Serbian nation (the Serbs certainly think so), and the stakes have to be very clear: Every week you ravage Kosovo is another decade we will set your country back by pulverizing you. You want 1950? We can do 1950. You want 1389? We can do 1389 too."
http://www.nu.nl/politiek(...)en-maar-wachten.htmlquote:Kabinet laat lesbo-stellen maar wachten
Laatste update: 28 juli 2011 17:38 info
DEN HAAG - De PvdA wil nu weleens weten waar de wetgeving blijft voor lesbo-stellen waarvan de ene partner moeder wordt.
Er zijn wel plannen om ze bij ouderschap net zo te behandelen als heteroparen, maar een wetsvoorstel is er nog steeds niet, klaagt de partij.
Nu is het nog zo dat de partner van de vrouw die de baby baart, het kind met toestemming van de rechter moet adopteren. Dan is het ook wettelijk echt haar spruit.
De verandering werd in 2009 aangekondigd door minister Ronald Plasterk van homo-emancipatie.
Liberal media!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)en-maar-wachten.html
Wat een raar nieuwsbericht, lijkt wel een PvdA-persbericht.
Hahahaahaha, briljante opmerking.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Inderdaad gewoon door blijven beuken/gaan. Sterkte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een kwestie van door hoepels springen en blijven ademen.
Net de linkse kerk na de moord op Fortuyn.quote:
Bedoel je: De linkse kerk werd gedemoniseerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net de linkse kerk na de moord op Fortuyn.
Ik ga naar de hel. Ik moest heel hard lachen om die eerste foto.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)-east-africa/100115/
.
Ga genieten van je vakantie. Kan je daarna weer aan je computerspelletjes denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ik weet niet of ik een 3ds wil kopen of niet. Zelda Ocarina of Time vond ik zo vet en wil ik echt weer opnieuw spelen
De linkse kerk werd nooit gedemoniseerd, de linkse kerk reageerde met dezelfde hilarische argumenten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bedoel je: De linkse kerk werd gedemoniseerd
of
Bedoel je: De linkse kerk reageerde zo
Sowieso, NASCAR-Fans(Behalve ik)quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De linkse kerk werd nooit gedemoniseerd, de linkse kerk reageerde met dezelfde hilarische argumenten.
Hihihi, Nascar en religie:
Zoek maar verder, dit ga je ook vinden met football, la crosse, zwemmen, torc races enz.quote:
Deze info had ik niet willen missen........quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb liever de minister van Buitenlandse Zaken van Pakistan dan van Amerika.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb liever de minister van Buitenlandse Zaken van Pakistan dan van Amerika.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
Facebook kan mijn webcam niet vinden
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Never in a million years ga ik daaraan meedoen
Ocarina of Timequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ik weet niet of ik een 3ds wil kopen of niet. Zelda Ocarina of Time vond ik zo vet en wil ik echt weer opnieuw spelen
Waarom denk je dat dat er iets mee te maken heeft?quote:
A Link to the Past moet ik nog uitspelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Zelda II: The Adventure of Link
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.
I am error.
Maar ik heb ze wel gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.
Das kudtquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
Facebook kan mijn webcam niet vinden
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezetquote:
Mooi. Je bent dus geen computeranalfabeetquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezet
Ik ken Nightwish van hele andere muziek:quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Tijd voor een slaapliedje![]()
De strekking is hetzelfde, u zondigt door het vrouwelijke geslachtsorgaan in uw mond te nemen.quote:
Neen, kut betekent kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De strekking is hetzelfde, u zondigt door het vrouwelijke geslachtsorgaan in uw mond te nemen.
Kappen nu EG, met zulke opmerking nodig je mij alleen maar uit om sexueel getinte uitlatingen te doen.quote:
Ja, maar je zei kuDt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen, kut betekent kwalitatief uitermate teleurstellend
Het is een training om je driften te beheersenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kappen nu EG, met zulke opmerking nodig je mij alleen maar uit om sexueel getinte uitlatingen te doen.
Wenst u nu een schouderklopje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Pfff, en jullie altijd maar zeggen dat ik geen reet uitvoer op mn werk. Net klaar, en dat terwijl het mijn vrije avond was.
Dit is olie op het vuur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een training om je driften te beheersen
En geen sexueel getinte opmerkingen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen poezennieuws, geen Toto, geen Doe Maar. Niks
Een knuffel zou beter zijn. Heb drie uur lang in doorweekte kleren rondgelopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wenst u nu een schouderklopje?
Dan moet ik u teleurstellen, zowel VS als Whiskers zijn afwezig, dus een knuffel behoort momenteel tot de onmogelijkheden (of zijn er vrijwilligers?).quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een knuffel zou beter zijn. Heb drie uur lang in doorweekte kleren rondgelopen.
Daar merk je niets van, zijn allemaal roze van binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex is niet alles en niet alles is sex.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
![]()
[..]
En geen sexueel getinte opmerkingen.
Geen hol aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Zelda II: The Adventure of Link
Er gaat ook geen dag voorbij dat we het zonder jouw egotrip moeten doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Pfff, en jullie altijd maar zeggen dat ik geen reet uitvoer op mn werk. Net klaar, en dat terwijl het mijn vrije avond was.
Bedankt dat je er effe aan mee wilt werken. Stel het op prijs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er gaat ook geen dag voorbij dat we het zonder jouw egotrip moeten doen.
Noes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sex is niet alles en niet alles is sex.
De rest hier is werkloos en kan derhalve geen mededeling over de gemaakte werkuren doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er gaat ook geen dag voorbij dat we het zonder jouw egotrip moeten doen.
Dat weten we net zo min van Koos. Die lult meer over journalistje spelen dan dat ie het werkelijk is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rest hier is werkloos en kan derhalve geen mededeling over de gemaakte werkuren doen.
Ik ben deeltijd-bankzitterquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rest hier is werkloos en kan derhalve geen mededeling over de gemaakte werkuren doen.
Net was ik nog aan het egotrippen en nu ben ik een leugenaar. Het is ook nooit goed met jou.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weten we net zo min van Koos. Die lult meer over journalistje spelen dan dat ie het werkelijk is.
Waarschijnlijk is je broek gewoon van een of andere kraker geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net was ik nog aan het egotrippen en nu ben ik een leugenaar. Het is ook nooit goed met jou.
Beetje. Maar dat is bijna weer normaal hoorquote:
Nee, toen ik hem kocht stonk hij niet, dus dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je broek gewoon van een of andere kraker geweest.
Dan was de broek dus van een luie soldaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, toen ik hem kocht stonk hij niet, dus dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stinken rechtse krakers ook? Of kunnen krakers niet rechts zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krakers zijn rechtse mensen bij uitstek, immers geloven ze in een vrijheidsideaal, iets wat alleen rechts (liberaal) kan zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Stinken rechtse krakers ook? Of kunnen krakers niet rechts zijn?
* Dr_Flash tests hokjedouw-skillz
Zo een vermoeden had ik al, 3x uitgezonden geweest en de broek was niet smerig, die vetvlekken zijn er pas op gekomen toen ie na z'n uitzending aan z'n auto zat te sleutelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan was de broek dus van een luie soldaat.
Oh ja? Ik dacht altijd dat krakers links waren. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krakers zijn rechtse mensen bij uitstek, immers geloven ze in een vrijheidsideaal, iets wat alleen rechts (liberaal) kan zijn.
Nee, ben ook nog een tijdje wezen schieten toen het nog met bakken uit de hemel kwam. Toen stond ik tot mn enkels in het water en was ik binnen 5 sec doorweekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat die plek waar je uit de auto was gestapt?
Hier in POL liggen de verhoudingen net iets scherper dan in de rest van de maatschappij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht altijd dat krakers links waren. Weer wat geleerd
Zou hij gelijk gaan posten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier in POL liggen de verhoudingen net iets scherper dan in de rest van de maatschappij.
Maar voor de rest zijn we heel aardig.
Bij de weg: nog 35 minuten rust, dan is het over.
Ik ben altijd erg gesteld op duidelijkheid, welquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier in POL liggen de verhoudingen net iets scherper dan in de rest van de maatschappij.
Dat denk ik van wel, wat echter eerder de vraag is zal een mod nog om 0:00 online gaan om de ban op te heffen.quote:
Volgens mij ik remlof wel zoiets horen zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat denk ik van wel, wat echter eerder de vraag is zal een mod nog om 0:00 online gaan om de ban op te heffen.
Daarbij moet ik echter nog wel zeggen dat ik tot nu toe alleen van hemzelf heb vernomen dat op 29 juli de ban wordt opgeheven, van een mod of admin heb ik daaromtrent niets over gehoord.
Dat is mij dan ontgaan, maar bij deze dan geregistreerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij ik remlof wel zoiets horen zeggen.
Ik join inquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is mij dan ontgaan, maar bij deze dan geregistreerd.
Nou Koos, krijg je in deze rust toch nog een schouderklopje en een biertje van me, genieten we nog even gezamelijk van de rust hier (alle relschoppers en mensen met scherpe meningen lijken momenteel afwezig te zijn).
Jij hebt toch ook gewoon een scherpe mening?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is mij dan ontgaan, maar bij deze dan geregistreerd.
Nou Koos, krijg je in deze rust toch nog een schouderklopje en een biertje van me, genieten we nog even gezamelijk van de rust hier (alle relschoppers en mensen met scherpe meningen lijken momenteel afwezig te zijn).
Het doet me denken aan dat nummer van Billy Joel - Goodnight Saigon, en dan vooral het stuk "we will all go down together".quote:
Momenteel voel ik me sentimenteel en buitengewoon gematigd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gewoon een scherpe mening?
Ken het gevoel. Iemand die een heftige discussie aanslingert, krijgt een verbale trap onder zn reet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel voel ik me sentimenteel en buitengewoon gematigd.
Oh gaat nu iedereen als een bang vogeltje de kat uit de boom zitten kijken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Iemand die een heftige discussie aanslingert, krijgt een verbale trap onder zn reet.
Exact, heftige discussie's krijgen we vanaf morgen weer genoeg, so let's enjoy the peace while it lasts.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Iemand die een heftige discussie aanslingert, krijgt een verbale trap onder zn reet.
Nee Fles, we genieten van de rust voor de storm. Morgen zullen de relletje's en de bandreigingen je weer om de oren vliegen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat nu iedereen als een bang vogeltje de kat uit de boom zitten kijken?
Neuh, maar heftige discussies worden hier te vaak gevoerd. Nu is het tijd om effe te chillen. Ben ook te gaar om verbaal te dueleren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat nu iedereen als een bang vogeltje de kat uit de boom zitten kijken?
OK cool prima, ik ben wel pro chillenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee Fles, we genieten van de rust voor de storm. Morgen zullen de relletje's en de bandreigingen je weer om de oren vliegen.
Niemand kijkt er naar uit, iedereen put uit z'n ervaring.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft die oorlog waar jullie zo naar uitzien, eigenlijk een onderwerp nodig? Of is het gewoon oorlog trappen om het oorlog trappen?
Php zegt morgen wel weer iets dom en dan gaan we los. Dan kruipt hij Reagan bijvoorbeeld weer in zn reet. Ja, dan is het bal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft die oorlog waar jullie zo naar uitzien, eigenlijk een onderwerp nodig? Of is het gewoon oorlog trappen om het oorlog trappen?
ik voel me ergens een beetje een groentje in de loopgraven nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niemand kijkt er naar uit, iedereen put uit z'n ervaring.
Kanonnevlees jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik voel me ergens een beetje een groentje in de loopgraven nu
Is het omdat zo een drank (of spijs) ook een trip down memory lane is, terug naar je jeugd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
Hmm, chocolademelk. Wat schopt die meuk toch kont.
Je zit ook te kijken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Zeeland het volgende:
Op NED2 een hilarische scene.![]()
Situatie: 'Zwangerschapstest'
Dokter: 'Heb je een vast vriendje?'
Meisje met verstandelijke handicap: 'Ja, hij zit in de gevangenis, maar heeft soms verlof.'
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even goed rode en blauwe petten tellen hier denk ik
Petten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even goed rode en blauwe petten tellen hier denk ik
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zit ook te kijken?
Schoot toen ook net in de lach, hoewel ik me afvraag of die moeder c.q. verzorgen niet ook zwakzinnig is.
Dat zat ik me vorige week nog te bedenkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het omdat zo een drank (of spijs) ook een trip down memory lane is, terug naar je jeugd?
Kan me nog goed heugen dat ik vroeger altijd heerlijke "Milchreis mit Zimt" (eventjes geen passende vertaling paraat) heb gegeten, daar kan ik ook nu nog zo naar uitkijken. Soms denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat je terugdenkt aan de zorgeloze jeugd.
Een gevoel dat ik herken, maar nee, dat is oprechte liefde. Haal die zooi elke week. Heerlijk na een broodje - vul maar in -. Nu een sigaret en ik ben weer het mannetje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het omdat zo een drank (of spijs) ook een trip down memory lane is, terug naar je jeugd?
Kan me nog goed heugen dat ik vroeger altijd heerlijke "Milchreis mit Zimt" (eventjes geen passende vertaling paraat) heb gegeten, daar kan ik ook nu nog zo naar uitkijken. Soms denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat je terugdenkt aan de zorgeloze jeugd.
Dat is precies de omschrijving voor hetgeen wat ik bedoelde, top Fles!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zat ik me vorige week nog te bedenkenDat ik al in geen eeuwigheid meer paprijst met boter en bruine basterdsuiker gegeten heb
![]()
Bruine basterdsuiker, kan je dat nog kopen in een winkel?![]()
En met kaneel natuurlijkZimt
inventariseren wie hier de liberale en wie hier de socialistische kaart speelt. Jullie lijken me typisch mensen die ALTIJD dezelfde kaart spelen. Ik heb er nog weleens lol in om met een andere pet op een discussie in te gaanquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Mn pa belt angstig vanuit zn vakantiebestemming. Of ik effe wil gaan kijken of hun huis niet is ondergelopen.
Denk dat je daarmee onrecht doet aan de werkelijke politieke positie van de users hier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inventariseren wie hier de liberale en wie hier de socialistische kaart speelt. Jullie lijken me typisch mensen die ALTIJD dezelfde kaart spelen. Ik heb er nog weleens lol in om met een andere pet op een discussie in te gaan![]()
Zag het op het nieuws. Bij ons is er geen druppel gevallen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Mn pa belt angstig vanuit zn vakantiebestemming. Of ik effe wil gaan kijken of hun huis niet is ondergelopen.
"Maak je geen zorgen pa, er is niets ondergelopen. Echter is er wel de bliksem ingeslagen en het huis is afgebrand."quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Bij ons stond het water op sommige plekken 40 cm hoog. Gekkenhuis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zag het op het nieuws. Bij ons is er geen druppel gevallen.
Hij heeft mazzel, want er is niks aan het handje. Uurtje geleden nog geweest om die kutkatten van ze eten te geven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Maak je geen zorgen pa, er is niets ondergelopen. Echter is er wel de bliksem ingeslagen en het huis is afgebrand."
Nou ja onrecht doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk dat je daarmee onrecht doet aan de werkelijke politieke positie van de users hier.
Want zelfs het linkse en het rechtse kamp kun je weer in allerlei andere subgroepen onderverdelen. Zo heb je hier onverbeterlijke conservatieven waar ik het deels totaal mee oneens ben, terwijl ik mijzelf als liberaal persoon zie (en daardoor bij rechts wordt ingedeeld).
Hetzelfde aan de linkerkant van het publieke spectrum, daar zitten ook verschillen tussen socialisten, gilcommunisten en D66érs.
Dan heb je nog erik, onze politieke travestiet, daarvan kan niemand geheel inschatten tot welke politieke stroming hij behoort.
Wat hebben we toch een bazenprovinciequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zag het op het nieuws. Bij ons is er geen druppel gevallen.
Hé, die katten zijn wel jouw mede-opvoeders geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel, want er is niks aan het handje. Uurtje geleden nog geweest om die kutkatten van ze eten te geven.
Kom jij ook al uit die achtergebleven provincie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een bazenprovincie
Katten zijn lief, net zoals Border Collie's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel, want er is niks aan het handje. Uurtje geleden nog geweest om die kutkatten van ze eten te geven.
Eentje heeft me wel leren vechten. Tering, wat is dat beest agressief.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hé, die katten zijn wel jouw mede-opvoeders geweest.
Mischien roep jij wel gewoon agressie op bij anderen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eentje heeft me wel leren vechten. Tering, wat is dat beest agressief.
V_P: Hard van buiten, zacht van binnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Tikkels reclamequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
V_P: Hard van buiten, zacht van binnen.
Neuh, want ik ben tegelijkertijd ook zn beste vriend. Als ik op bezoek kom, komt ie gelijk bij me zitten. Na 5 min is ie het echter zat en is het kloppen geblazen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien roep jij wel gewoon agressie op bij anderen.
Aha, ze zijn blijkbaar waardevol geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik hier niet openbaar toegeven dat ik ook een soft spot heb, dan is mijn zorgvuldig geruineerde reputatie van misdadig kapitalistisch militarist naart de knoppen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
V_P: Hard van buiten, zacht van binnen.
quote:Finally, Right Reverend Samuel Christmas proclaims, "The downtrodden are suffering at the hands of the MAN, and these wealthy upper shelf vice presidents are asking to make the rich richer and the poor poorer! The only reason the common worker needs a union is to be able to fight against the oppression of these slave drivers! It's ludicrous that these greedy scrooges are asking for even MORE money! Send them packing and raise taxes on the wealthy to bring more equality to our nation!"
Steek je witte vlaggetje vast omhoog of zoquote:
Hoe durf je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb automobielen verboden in mijn prachtige land.
tooquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeeland het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeeland het volgende:
Vind het toch goed hoe ik een sterke economie weet te balanceren met ook een relatief goede maatschappij.quote:The government -- a sprawling, bureaucracy-choked, corrupt morass -- juggles the competing demands of Law & Order, Defence, and Commerce. Citizens pay a flat income tax of 35%. Private enterprise is illegal, but for those in the know there is a slick and highly efficient black market in Uranium Mining.
Untold millions of Preuss Marks are going into a new government-funded maternity leave scheme, the government is well known for declaring war on other countries for suspected slights, the government is cracking down on subversive groups, and parents are held criminally responsible for their children's crimes. Crime is a problem. Aristokratisches Preussen's national animal is the British Queen, which is also the nation's favorite main course, and its currency is the Preuss Mark.
Aristokratisches Preussen is ranked 10th in FOKPOL and 28,861st in the world for Most Eco-Friendly Governments.
quote:•3 days 4 hours ago: Following new legislation in Aristokratisches Preussen, urban high-volume mailers now receive their mail via chauffer-driven limousines.
Zoals ik het zie zijn er alleen in DIT beperkte clubje al negen betere landen dan dat Aristokratisches Preussen van je andersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind het toch goed hoe ik een sterke economie weet te balanceren met ook een relatief goede maatschappij.
Wie is nummer uno? Juistem.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind het toch goed hoe ik een sterke economie weet te balanceren met ook een relatief goede maatschappij.
Het belangrijkste punt is echter dat ik wél de sterk groeiende economie van FOKPOL heb plus nog een relatief goed milieu.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn er alleen in DIT beperkte clubje al negen betere landen dan dat Aristokratisches Preussen van je anders
linkse lulquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het belangrijkste punt is echter dat ik [..] goed milieu.
Bij mij zakt mijn economie een beetje weg. Ik wilde graag de meest milieuvriendelijke samenleving.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:
Jouw UI is een koploper, toch? Heb in groep 7 een presentatie gedaan over treinen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn er alleen in DIT beperkte clubje al negen betere landen dan dat Aristokratisches Preussen van je anders
Nee, mijn UI is een Hondekop.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jouw UI is een koploper, toch? Heb in groep 7 een presentatie gedaan over treinen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Held![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
Ah, dat zijn fijne treinen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn UI is een Hondekop.
Dit is een koploper:
[ afbeelding ]
Nee, die manquote:
quote:
Jep. Wel nodig ook voor dat soort afstandenquote:
Ga jij slapen of zeg je het verlaat tegen v_P?quote:
Kast -> Koos -> Deropquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net was ik nog aan het egotrippen en nu ben ik een leugenaar. Het is ook nooit goed met jou.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij slapen of zeg je het verlaat tegen v_P?
Ja?quote:
Robinquote:
Overmorgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Robin![]()
Wanneer "mag" je weer naar NL?
Eindelijk!quote:
Als je ouder bent spreken we elkaar wel weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ik snap het nut niet van vakantie. Je neemt een stap achteruit in welvaart, komt in een omgeving die je niet kent, je hebt de taal niet als native language, etc,
En daar betaal je dan geld voor
Als ik ouder ben wil ik nooit op vakantie!
Gekkiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ik snap het nut niet van vakantie. Je neemt een stap achteruit in welvaart, komt in een omgeving die je niet kent, je hebt de taal niet als native language, etc,
Als ik ouder ben wil ik nooit op vakantie! Alleen naar USA misschien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gekki, vakantie is leuk.. En zeker als je zelf bepaalt waar je heen gaat
Misschien ben ik te jong om het te kunnen waarderenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je ouder bent spreken we elkaar wel weer.
Je hebt waarschijnlijk je leven ook te veel op internet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Misschien ben ik te jong om het te kunnen waarderen
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk je leven ook te veel op internet.
Hap niet zo joh, hij doet het eromquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Puh, ik heb genoeg normaal leven hoor.
Me to.quote:
Niet direct zo venijnig. Ik constateer dat gewoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Puh, ik heb genoeg normaal leven hoor.
Ik doe het erom, remember? Whiskat hapt zo lekker voorspelbaar.quote:
Dan moet ik nog veel lerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik doe het erom, remember? Whiskat hapt zo lekker voorspelbaar.
Je moet niks, alles komt vanzelf wel.quote:
Ik heb hier werkelijk niets te doen, normaal spreek ik wel af met vrienden, maar dat kan niet in dit boerengehucht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet direct zo venijnig. Ik constateer dat gewoon.
Ik vind dat jammer. Ga lekker naar buiten en geniet van de vogeltjes, rondje fietsen, zandkasteeltjes maken, waterballonnen gooien, pissen tegen een boom... the usual stuff.
Ik geloof je. Kep ook waardeloze plekken gehad waar ik op sleeptouw meegenomen werd door mijn ouders. Maar plezier zit natuurlijk ook in jezelf. De dingen opzoeken of het maar doen met wat je hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hier werkelijk niets te doen, normaal spreek ik wel af met vrienden, maar dat kan niet in dit boerengehucht.
Klopt. Ik heb neefjes en nichtjes van jouw leeftijd die ook niets anders doen. Buiten is al snel "vies" en "ieuw" in hun ogen. Ik vind dat jammer. Het contact met het werkelijke leven raak je erdoor kwijt.quote:Trouwens, no offence, maar tegenwoordig zit bijna niemand meer buiten van de jeugd. Waarschijnlijk was dat in jouw tijd wel anders.
Buiten is voor mij ook al snel "vies en "ieuw".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geloof je. Kep ook waardeloze plekken gehad waar ik op sleeptouw meegenomen werd door mijn ouders. Maar plezier zit natuurlijk ook in jezelf. De dingen opzoeken of het maar doen met wat je hebt.
[..]
Klopt. Ik heb neefjes en nichtjes van jouw leeftijd die ook niets anders doen. Buiten is al snel "vies" en "ieuw" in hun ogen. Ik vind dat jammer. Het contact met het werkelijke leven raak je erdoor kwijt.
Dus ja, ik ken je niet maar gooide je wel op diezelfde hoop.
3v lag dik voor pampus met zn hond geloof ik dus die zien we voorlopig niet terugquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn er al mensjes terug van het stappen??
Tot zover het goede nieuwsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3v lag dik voor pampus met zn hond geloof ik dus die zien we voorlopig niet terug
Vakantie is gewoon ok. Er gewoon even lekker uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk!
De volgende keer met DutchNative op vakantie gaan. Jullie zijn ook nog eens leeftijdsgenoten, dus dat komt extra goed uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Is het zomer dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Mutant01, moet jij niet naar het zomerfestival?
quote:Following new legislation in Nivelleristan, local executives are seen on the corner with cardboard signs reading "will oppress the masses for food".
quote:During the construction of a new Hyper-Mega-Ultra-Super Mall, construction workers have unearthed what appears to be an ancient temple. A furious debate has arisen between those who wish to preserve it, and those who need their retail therapy.
The Debate
"This is the perfect opportunity to learn more of our nation's history!" says Professor Sue-Ann Nagasawa, head of the archaeological department of the Applelandistan History Museum. "All building work must be halted immediately so that my team can study this remarkable piece of our nation's past. To bury these ruins under some concrete eyesore would be criminal!"
"It's all very nice to get to know some more about our past," argues foreman Bill Silk. "But that's just the thing! It's the past! We must think of the future. If you allow those decrepit fossils to take over this place, you put at risk the future of our economy! Today it's archaeological digs, tomorrow it's 'preservation of the environment'. Just let me bulldoze the worthless pile of rubble and bury it under a few hundred tonnes of concrete."
"Behold, the hour has arrived! The Holy Temple of Firefury Amahira has been unearthed!" proclaims Yon-Zhauryg v'Klot, leader of the Cult of the Undead Chicken. "This land is sacred, and must not be befouled by these corporations! No-one but the enlightened children of Firefury must be allowed to venture inside our rediscovered sanctuary, where we will perform the required rituals to please the Great Goddess and prevent Her from unleashing Her wrath upon the world."
Zolang Yvonne het niet op haar heupen krijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoi phpmystyle, hoe lang ga je het deze keer uithouden?
Kom op wees blij, ik ben er weerquote:
Je hebt de schrik er goed in zitten, of niet snotneus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zolang Yvonne het niet op haar heupen krijgt.
[..]
Kom op wees blij, ik ben er weer
Dat is een beetje als blij zijn dat de schimmelinfectie aan je linkervoet weer terug is.quote:
Jullie zullen blij zijn verdomme! Je wil niet weten hoeveel gezeik en moeite mij die unban heeft gekostquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is een beetje als blij zijn dat de schimmelinfectie aan je linkervoet weer terug is.
Binnen een maand ben je weer weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie zullen blij zijn verdomme! Je wil niet weten hoeveel gezeik en moeite mij die unban heeft gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |