Dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De belastingbetaler is daar niet de dupe van, maar de klant...
Precies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. Bij overheidsdiensten zijn we allemaal gedwongen consumenten.
We zijn gedwongen belastingbetalers. Dat is niet te voorkomen. Maar verspil dan niet ons geld, gezien wij geen keus hebben.quote:
Ach, er valt nog veel te winnen maar volgens mij zijn ze op de goede weg. Neemt niet weg dat de stelling van Robin een onjuiste voorstelling van zaken is en dat staat los van de discussie of dat voor een commercieel bedrijf wel te verantwoorden is en voor een overheid niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We zijn gedwongen belastingbetalers. Dat is niet te voorkomen. Maar verspil dan niet ons geld, gezien wij geen keus hebben.
Hoe groter de overheid, hoe meer bureaucratie. En laat het nou juist de laagste inkomens zijn die de klappen het hardst voelen.
Nee hoor. Je zit gewoon klem. Incasseren is je enkel nog vreemd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik mij nou beledigd voelen door een 40-jarige kerel die tot in de kleine uurtjes FOK! onveilig maakt?
Volgens mij kan ik dat beter tegen jou zeggen.quote:
Dan had je dat moeten doen. Nu ben je te laat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat beter tegen jou zeggen.
Robin heeft zeker wel gelijk...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, er valt nog veel te winnen maar volgens mij zijn ze op de goede weg. Neemt niet weg dat de stelling van Robin een onjuiste voorstelling van zaken is en dat staat los van de discussie of dat voor een commercieel bedrijf wel te verantwoorden is en voor een overheid niet.
quote:Zwollenaar op lijst Breivik
ZWOLLE - De rechtse blogger Erik van Goor uit Zwolle is een van de duizend mensen die op de verzendlijst van het manifest van de Noor Anders Breivik stond. Van Goor is, zoals uit zijn Facebook-pagina blijkt, betrokken bij de site Catholica.
Van Goor kwam zelf met het nieuws naar buiten en zegt zich rot geschrokken te zijn.
Van Goor heeft vreemdgenoeg het manifest nooit ontvangen. Een Noorse krant, die het manifest wel kreeg toegestuurd, bracht hem op de hoogte dat hij in de cc van Breiviks mail stond. Tanguy Veys, parlementslid voor de rechts-nationalistische partij Vlaams Belang, bevestigt dat de Nederlander in de cc-lijst staat.
"Ik denk dat Breivik mij uit een andere mailinglist heeft of op een of andere manier zelf adressen van conservatieven in Europa bij elkaar heeft geharkt", zegt Van Goor tegen De Telegraaf. "Ik ken hem verder niet en heb nooit met hem te maken gehad. De aanslagen zijn grotendeels langs me heen gegaan omdat ik op vakantie was, maar toch stond ik met knikkende knieën boven aan de trap toen ik hoorde dat ik op de lijst met ontvangers stond."
Mooi, ik drink er een op ons vakantievierders vanavond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
vakantie
Even goed ingeluid op het terras
Is lezen een linkse hobby dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Dutchnative het volgende:
Net terug van Linkse Hobby #1: De Bibliotheek
En wat heb je meegenomen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Dutchnative het volgende:
Net terug van Linkse Hobby #1: De Bibliotheek
Jep.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat allemaal bagger van Ome Geert?
De Bibliotheek wel.quote:
Een gids over Kroatië(Ga bijna op vakantie) en nog wat over de Amerikaanse Revolutiequote:
Ik wel meer vrees ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi, ik drink er een op ons vakantievierders vanavond.
goed bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een gids over Kroatië(Ga bijna op vakantie) en nog wat over de Amerikaanse Revolutie
Ben benieuwd of zijn regeringspartners hem hiermee durven te confronterenquote:
quote:U ziet hier een “tafel” met een kaars en een boeddha beeldje terwijl boeddhistische monniken geassisteerd door priesters een ceremonie houden. Maar ik weet wel een woord wat dit in één keer samenvat: “walgelijk”, want het boeddhisme is een kwaadaardige levensovertuiging vanwege de geweldloosheid tot elke prijs.
In mijn jeugd was ik er ook regelmatig te vinden, en was toen zeker niet links, in die tijd geloofde ik nog in de VVD.quote:
Speedfreak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
Raad het citaat (voor de oudgedienden alhier)
[..]
quote:Turkey is the favorite country among Arab nations and is touted as the state that is contributing to peace and stability in the region the most, a survey has shown.
The poll published by the Arab American Institute on Wednesday also inquired about the perception of Iran in the region and found that Iran's current and future role in the region was overwhelmingly seen as negative among the Arab public, while Turkey's rating was the highest. The institute also said the key finding of the poll is that a substantial majority of Arabs believe that Iran plays a negative role in both Iraq and the Arab Gulf region. The survey was conducted during the first three weeks of June by Zogby International and over 4,000 Arabs were surveyed in six Arab nations.
According to the survey, Turkey received the highest favorable rating in most Arab countries, with the US receiving the lowest rating in every country, except Saudi Arabia where Iran received the lowest. Turkey was viewed favorably in Morocco (80 percent), Egypt (64 percent), Jordan (45 percent), Saudi Arabia (98 percent) and the United Arab Emirates (62 percent), while Iran's rating was low in every Arab country except Lebanon. Turkey's rating in Lebanon was 93 percent positive, while Iran's was 63 percent positive.
Surprisingly, Lebanon's Shiites, who are known to favor Iran, favored Turkey by 93 percent, while Iran only received 83 percent. About 96 percent of Sunnis and 90 percent of Christians in Lebanon consider Turkey a favorable country.
When asked if they agree that Turkey's foreign policy contributes to peace and stability in the Arab world, 82 percent of respondents from Morocco, 65 percent from Egypt, 85 percent from Lebanon, 58 percent from Jordan, 76 percent from Saudi Arabia and 61 percent from the UAE said yes.
Only in Lebanon, did 57 percent of respondents say Iran contributes to peace and stability in the Arab world, while the US received its highest rating of 24 percent in Saudi Arabia. The poll found in every country except Lebanon, that significant majorities say Iran does not contribute to peace and stability in the Arab world. Overall, Turkey and Saudi Arabia are viewed as making the most positive contributions to peace and stability.
Among Lebanon's religious communities, while Iran is believed to be contributing to peace and stability in the Arab world by 79 percent, this number was 90 percent when it came to Turkey. While Lebanon's Sunni and Christian population rated Turkey as the chief contributor to peace and stability in the region with 87 and 79 percent, respectively, only 42 and 46 percent of them thought the same of Iran, respectively.
The survey said the majority of participants in five out of six countries agree that the Middle East would be more secure if it were a nuclear free zone. In Jordan, Saudi Arabia, the UAE and Morocco there is little support for Iran becoming a nuclear power.
Respondents overwhelmingly pointed to Egypt and then Turkey when asked which country they would prefer if they had to choose one nation, other than Israel, to be a nuclear power in the Middle East. Only Lebanon, with 33 percent, believed that Iran should have nuclear weapons, other than Israel, while 26 percent of Lebanese participants said Turkey should have nuclear weapons.
Turkije (en Egypte) spelen die rol al jaren, toch word de bevolking behandeld op een manier dat ze alles maar moeten slikken om erbij te horen, alleen maar om het suez kanaal te redden en Israel niet tegen het zere been te trappen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:36 schreef waht het volgende:
Turkije gaat een rol van belang spelen in het Midden Oosten. Verder is die mening over Iran niet verwonderlijk.
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het toilet zou overstromen toen ik doortrok net.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
Stapte net uit de auto in een plas van 30 cm diep. Het giet hier als een gek.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
American Gangster op TV straks. Epische film.
Ook zo erg ja? Waar zit jij ongeveer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het toilet zou overstromen toen ik doortrok net.
Deventer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook zo erg ja? Waar zit jij ongeveer.
Nog een half metertje en het water loopt bij ons het kantoorgebouw in.
Zag toen straks nog een aanrijding bij het ROC voor de ramptoeristen onder onsquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is niet zo gek ver weg. Goed, ik ga op pad. Noodsituaties, dus duty calls.
Paar nachtjes nog:quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
Ik weet niet of ik deep impact nou al heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |