Dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De belastingbetaler is daar niet de dupe van, maar de klant...
Precies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. Bij overheidsdiensten zijn we allemaal gedwongen consumenten.
We zijn gedwongen belastingbetalers. Dat is niet te voorkomen. Maar verspil dan niet ons geld, gezien wij geen keus hebben.quote:
Ach, er valt nog veel te winnen maar volgens mij zijn ze op de goede weg. Neemt niet weg dat de stelling van Robin een onjuiste voorstelling van zaken is en dat staat los van de discussie of dat voor een commercieel bedrijf wel te verantwoorden is en voor een overheid niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We zijn gedwongen belastingbetalers. Dat is niet te voorkomen. Maar verspil dan niet ons geld, gezien wij geen keus hebben.
Hoe groter de overheid, hoe meer bureaucratie. En laat het nou juist de laagste inkomens zijn die de klappen het hardst voelen.
Nee hoor. Je zit gewoon klem. Incasseren is je enkel nog vreemd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik mij nou beledigd voelen door een 40-jarige kerel die tot in de kleine uurtjes FOK! onveilig maakt?
Volgens mij kan ik dat beter tegen jou zeggen.quote:
Dan had je dat moeten doen. Nu ben je te laat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat beter tegen jou zeggen.
Robin heeft zeker wel gelijk...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, er valt nog veel te winnen maar volgens mij zijn ze op de goede weg. Neemt niet weg dat de stelling van Robin een onjuiste voorstelling van zaken is en dat staat los van de discussie of dat voor een commercieel bedrijf wel te verantwoorden is en voor een overheid niet.
quote:Zwollenaar op lijst Breivik
ZWOLLE - De rechtse blogger Erik van Goor uit Zwolle is een van de duizend mensen die op de verzendlijst van het manifest van de Noor Anders Breivik stond. Van Goor is, zoals uit zijn Facebook-pagina blijkt, betrokken bij de site Catholica.
Van Goor kwam zelf met het nieuws naar buiten en zegt zich rot geschrokken te zijn.
Van Goor heeft vreemdgenoeg het manifest nooit ontvangen. Een Noorse krant, die het manifest wel kreeg toegestuurd, bracht hem op de hoogte dat hij in de cc van Breiviks mail stond. Tanguy Veys, parlementslid voor de rechts-nationalistische partij Vlaams Belang, bevestigt dat de Nederlander in de cc-lijst staat.
"Ik denk dat Breivik mij uit een andere mailinglist heeft of op een of andere manier zelf adressen van conservatieven in Europa bij elkaar heeft geharkt", zegt Van Goor tegen De Telegraaf. "Ik ken hem verder niet en heb nooit met hem te maken gehad. De aanslagen zijn grotendeels langs me heen gegaan omdat ik op vakantie was, maar toch stond ik met knikkende knieën boven aan de trap toen ik hoorde dat ik op de lijst met ontvangers stond."
Mooi, ik drink er een op ons vakantievierders vanavond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
vakantie
Even goed ingeluid op het terras
Is lezen een linkse hobby dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Dutchnative het volgende:
Net terug van Linkse Hobby #1: De Bibliotheek
En wat heb je meegenomen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Dutchnative het volgende:
Net terug van Linkse Hobby #1: De Bibliotheek
Jep.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat allemaal bagger van Ome Geert?
De Bibliotheek wel.quote:
Een gids over Kroatië(Ga bijna op vakantie) en nog wat over de Amerikaanse Revolutiequote:
Ik wel meer vrees ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi, ik drink er een op ons vakantievierders vanavond.
goed bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een gids over Kroatië(Ga bijna op vakantie) en nog wat over de Amerikaanse Revolutie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |