Ga genieten van je vakantie. Kan je daarna weer aan je computerspelletjes denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ik weet niet of ik een 3ds wil kopen of niet. Zelda Ocarina of Time vond ik zo vet en wil ik echt weer opnieuw spelen
De linkse kerk werd nooit gedemoniseerd, de linkse kerk reageerde met dezelfde hilarische argumenten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bedoel je: De linkse kerk werd gedemoniseerd
of
Bedoel je: De linkse kerk reageerde zo
Sowieso, NASCAR-Fans(Behalve ik)quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De linkse kerk werd nooit gedemoniseerd, de linkse kerk reageerde met dezelfde hilarische argumenten.
Hihihi, Nascar en religie:
Zoek maar verder, dit ga je ook vinden met football, la crosse, zwemmen, torc races enz.quote:
Deze info had ik niet willen missen........quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb liever de minister van Buitenlandse Zaken van Pakistan dan van Amerika.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb liever de minister van Buitenlandse Zaken van Pakistan dan van Amerika.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
Facebook kan mijn webcam niet vinden
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Never in a million years ga ik daaraan meedoen
Ocarina of Timequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ik weet niet of ik een 3ds wil kopen of niet. Zelda Ocarina of Time vond ik zo vet en wil ik echt weer opnieuw spelen
Waarom denk je dat dat er iets mee te maken heeft?quote:
A Link to the Past moet ik nog uitspelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Zelda II: The Adventure of Link
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.
I am error.
Maar ik heb ze wel gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.
Das kudtquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
Facebook kan mijn webcam niet vinden
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezetquote:
Mooi. Je bent dus geen computeranalfabeetquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |