A Link to the Past moet ik nog uitspelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Zelda II: The Adventure of Link
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.
I am error.
Maar ik heb ze wel gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.
Das kudtquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
Facebook kan mijn webcam niet vinden
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezetquote:
Mooi. Je bent dus geen computeranalfabeetquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezet
Ik ken Nightwish van hele andere muziek:quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Tijd voor een slaapliedje![]()
De strekking is hetzelfde, u zondigt door het vrouwelijke geslachtsorgaan in uw mond te nemen.quote:
Neen, kut betekent kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De strekking is hetzelfde, u zondigt door het vrouwelijke geslachtsorgaan in uw mond te nemen.
Kappen nu EG, met zulke opmerking nodig je mij alleen maar uit om sexueel getinte uitlatingen te doen.quote:
Ja, maar je zei kuDt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen, kut betekent kwalitatief uitermate teleurstellend
Het is een training om je driften te beheersenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kappen nu EG, met zulke opmerking nodig je mij alleen maar uit om sexueel getinte uitlatingen te doen.
Wenst u nu een schouderklopje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Pfff, en jullie altijd maar zeggen dat ik geen reet uitvoer op mn werk. Net klaar, en dat terwijl het mijn vrije avond was.
Dit is olie op het vuur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een training om je driften te beheersen
En geen sexueel getinte opmerkingen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen poezennieuws, geen Toto, geen Doe Maar. Niks
Een knuffel zou beter zijn. Heb drie uur lang in doorweekte kleren rondgelopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wenst u nu een schouderklopje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |